קטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!
-
@טיטו אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
לדעתי צריך בעיקר על זה שהאלבומים נכחדו כליל מהעולם כי כולם כבר מוציאים את הכל כאלבום ויראלי וירטואלי ולא אלבומים פיזיים שבהם יש הפתעות חדשות ושירים שלא הכרנו
אין מה לדון על זה
זה כמו לדון על למה נוסעים היום ברכבים ולא בסוס ועגלה.
התקדמנו.@ב-ב דווקא זה נראה יותר כמו נסיגה לאחור...
-
@ב-ב דווקא זה נראה יותר כמו נסיגה לאחור...
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@ב-ב דווקא זה נראה יותר כמו נסיגה לאחור...
בעולם הכללי כבר אין דבר כזה דיסקים כמה שנים טובות....
ולמה נסיגה? פעם מי הוציא סינגלים? -
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@ב-ב דווקא זה נראה יותר כמו נסיגה לאחור...
בעולם הכללי כבר אין דבר כזה דיסקים כמה שנים טובות....
ולמה נסיגה? פעם מי הוציא סינגלים?@ב-ב אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@גיטרה-חשמלית-0 אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@ב-ב דווקא זה נראה יותר כמו נסיגה לאחור...
בעולם הכללי כבר אין דבר כזה דיסקים כמה שנים טובות....
ולמה נסיגה? פעם מי הוציא סינגלים?נסיגה התכוונתי מכך שמוצאים פחות חומרים חדשים... (סינגלים זה עדיין לא אלבום...)
וגם בעולם הכללי יש איזושהי נסיגה (בגדול הרבה זמרים היו מוצאים אלבומים כדי ליצר חומר להופעה... היום כל ההופעות בגדול אותו דבר... חוץ משיר או שניים חדשים שיוצאים מדי פעם...)
-
טוב אומנם נשמע מענין
אבל
1 לא לכולם יהיה את האלבום כך שהם לא ידעו על מה מדברים בכלל!
2 מה יש בכלל לעשות ביקרת על אלבום? -
טוב אומנם נשמע מענין
אבל
1 לא לכולם יהיה את האלבום כך שהם לא ידעו על מה מדברים בכלל!
2 מה יש בכלל לעשות ביקרת על אלבום?- אין לי איך לעזור למי שאין לו אני יכול לעזור רק למי שיש לו... (אני מאמין שרובם משיגים בסופו של דבר...)
- יש המון... באופן כללי בעולם זה מאוד מקובל... (אני מדבר על העולם לא על מקומות אחרים בארץ...)
-
אני בעד החיובי , זה דוקא נשמע אחל'ה רעיון
ולא נשאר אלא לחכות ...חבל שזה עכשיו כשחוזרים לזמן אלול
-
אני בעד החיובי , זה דוקא נשמע אחל'ה רעיון
ולא נשאר אלא לחכות ...חבל שזה עכשיו כשחוזרים לזמן אלול
@הגיטריסט אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
חבל שזה עכשיו כשחוזרים לזמן אלול
ככל הנראה זה גם יחכה...
-
@הגיטריסט אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
חבל שזה עכשיו כשחוזרים לזמן אלול
ככל הנראה זה גם יחכה...
@גיטרה-חשמלית-0 איזה אלופים , שימחת אותי ,
יאלה מחכה.... -
אני יצטרך לפחות 3 מקרב קבוצת @משתמש-מקצועי שפנויים לזה, ויודעים לכתוב בצורה טובה.
כל שבוע יעלה אחד. יש מישהו שפנוי לזה? -
זאת יכולה להיות אחלה קטגוריה!
אבל צריכים לשים לב שהביקורת תהיה צורה מכבדת... -
אני יצטרך לפחות 3 מקרב קבוצת @משתמש-מקצועי שפנויים לזה, ויודעים לכתוב בצורה טובה.
כל שבוע יעלה אחד. יש מישהו שפנוי לזה? -
אני יצטרך לפחות 3 מקרב קבוצת @משתמש-מקצועי שפנויים לזה, ויודעים לכתוב בצורה טובה.
כל שבוע יעלה אחד. יש מישהו שפנוי לזה? -
אני בעד. אבל צריך אוכל לכתוב רק על אלבומים שיש לי בהם יד ורגל. היינו מה שיעניין אותי ואשמע. אין לי מטרה לקחת אלבום משעמם ולהסביר לכולם ע כמה הוא כזה

-
אני יצטרך לפחות 3 מקרב קבוצת @משתמש-מקצועי שפנויים לזה, ויודעים לכתוב בצורה טובה.
כל שבוע יעלה אחד. יש מישהו שפנוי לזה?@ntz אני יכול רק בסוף השבוע השלישי של הזמן
-
אני בעד. אבל צריך אוכל לכתוב רק על אלבומים שיש לי בהם יד ורגל. היינו מה שיעניין אותי ואשמע. אין לי מטרה לקחת אלבום משעמם ולהסביר לכולם ע כמה הוא כזה

-
@אבי-5 אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@ntz הייתי שמח אבל מתחילים זמן אלול............
@ntz אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@אבי-5 אמר בקטגוריה חדשה במקצב??? תלוי בכם!!!:
@ntz הייתי שמח אבל מתחילים זמן אלול............
בגלל זה אני צריך כאלה שזמינים..
לא חייב שזה יהיה כל שבוע.
ההפך.
פעם בחודש זה מעולה. גם יספק את הסחורה. וגם יהיה משו קבוע ולא ימאס מהר. -
בכללי, אני הקטן בעד.
אבל הגבול בין ביקורת עניינית ומענינת[-מקצועית! ולא הרגיישים עלומים...]
למלחמת פוסטים בין מעריצי זמר פלוני[ע''ע יואלי דימן] ופיסטוטי סרק הוא דק מאוד
כך שצריך פשוט לעשות את זה כמהדורת ביקורת נסיונית.@דניאל-0 הביקורת לא תהיה שרשור תגובות של המשתמשים אלא נושא נעול מאת המשתמשים המקצועיים... יותר בסגנון של כתבה... (אולי תינתן אפשרות תגובה בנושא נפרד...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות