דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!

קומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
201 פוסטים 51 כותבים 19.7k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • D מנותק
    D מנותק
    dudi
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #92

    כרגע נשאר באולם 5 מקומות - 2 מקומות של 600 ו3 של 300
    וביציע הם פתחו את היציע בצדדים

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אנונימיתא אנונימית

      @אחות-קטנה
      היה גם "קומטאנץ"- שנועד להריץ ולמתג את תזמורת "המנגנים"- כתזמורת החתונות הטובה ביותר ולהפגין ביצועים . הם עשו מעין חתונה עם מחרוזות יפות, חסידי ומזרחי(איציק אשל היה)
      באמת בזמנו, הם היו הכי טובים...עוד לפני התקופה של יואלי, משה קליין, הרצליך, אילסון וכו....

      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקהמ מנותק
      מוזיקה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #93

      @אנונימית אמר בקומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!:

      ן, הרצליך,

      הרצליך עצמו היה בקומטאנץ
      והוא ותיק הרבה יותר

      גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

      אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
        מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
        מוזיקה אקספרס YIP
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #94

        מחירון עדכני לקומזינג 3 מעודכן ליום שישי פרשת בראשית:
        יציע מרכז אזל המקומות
        אולם אזל המקומות
        יציע ימין 149 שקלים 12 כרטיסים אחרונים
        גזוזטרה ימין 130 שקלים 31 כרטיסים אחרונים
        גזוזטרה שמאל 130 שקלים 24 כרטיסים אחרונים
        יציע שמאל 149 שקלים 5 כרטיסים אחרונים

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
          מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
          מוזיקה אקספרס YIP
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #95

          עדכון חדש לשעה 16:26 יום שישי פרשת בראשית
          אולם פתחו שני מקומות אחרונים של 600
          יציע ימין אזל המקומות
          יציע מרכז אזל המקומות
          יציע שמאל 3 כרטיסים אחרונים במחיר של: 149 שקלים
          גזוזטרה ימין 23 כרטיסים אחרונים במחיר של: 130 שקלים
          גזוזטרה שמאל 17 כרטיסים אחרונים במחיר של: 130 שקלים

          מישהי מאמימ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה אקספרס YIPמ מוזיקה אקספרס YIP

            עדכון חדש לשעה 16:26 יום שישי פרשת בראשית
            אולם פתחו שני מקומות אחרונים של 600
            יציע ימין אזל המקומות
            יציע מרכז אזל המקומות
            יציע שמאל 3 כרטיסים אחרונים במחיר של: 149 שקלים
            גזוזטרה ימין 23 כרטיסים אחרונים במחיר של: 130 שקלים
            גזוזטרה שמאל 17 כרטיסים אחרונים במחיר של: 130 שקלים

            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמימ מנותק
            מישהי מאמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #96

            @מוזיקה-אקספרס-YIP איפה משיגים כרטיסים?

            החיים הם לא להחזיק תמיד בקלפים הטובים, אלא להצליח לשחק טוב גם עם קלפים חלשים...

            מוזיקהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מישהי מאמימ מישהי מאמי

              @מוזיקה-אקספרס-YIP איפה משיגים כרטיסים?

              מוזיקהמ מנותק
              מוזיקהמ מנותק
              מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #97

              @מישהי-מאמי אמר בקומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!:

              @מוזיקה-אקספרס-YIP איפה משיגים כרטיסים?

              https://tickchak.co.il/mbd?ref=nwc

              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                מוזיקה אקספרס YIP
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #98

                https://glatticket.co.il/mbd?_ref=18068

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                  מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                  מוזיקה אקספרס YIP
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #99

                  download.png אזלו המקומות

                  ב ל 0ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוזיקה אקספרס YIPמ מוזיקה אקספרס YIP

                    download.png אזלו המקומות

                    ב ל 0ב מנותק
                    ב ל 0ב מנותק
                    ב ל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב ל 0
                    #100

                    @מוזיקה-אקספרס-YIP לדעתי בישיבות יש עוד כרטיסים של 600 ב150 כמו תמיד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                      מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                      מוזיקה אקספרס YIP
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #101

                      האתר קנית כרטיסים השתבש פעם אומר אזל הכרטיסים פעם אולם נגמר פעם שם עכשיו אפשר לקנות, פנו לוגשל

                      dudi055D תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוזיקה אקספרס YIPמ מוזיקה אקספרס YIP

                        האתר קנית כרטיסים השתבש פעם אומר אזל הכרטיסים פעם אולם נגמר פעם שם עכשיו אפשר לקנות, פנו לוגשל

                        dudi055D מנותק
                        dudi055D מנותק
                        dudi055
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #102

                        @מוזיקה-אקספרס-YIP נכון זה טריק שלו שיקנו שחושבים שנגמר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                          מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                          מוזיקה אקספרס YIP
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #103

                          אזל הכרטיסים בהכל חוץ מ- יציע שמאל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • נוגהנ מנותק
                            נוגהנ מנותק
                            נוגה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוגה
                            #104

                            נשאר עכשיו 9 מקומות ביציע

                            מוזיקה אקספרס YIPמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • נוגהנ נוגה

                              נשאר עכשיו 9 מקומות ביציע

                              מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                              מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                              מוזיקה אקספרס YIP
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #105
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוזיקהמ מוזיקה

                                @אנונימית אמר בקומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!:

                                ן, הרצליך,

                                הרצליך עצמו היה בקומטאנץ
                                והוא ותיק הרבה יותר

                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימיתא מנותק
                                אנונימית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #106

                                @מוזיקה
                                נכון..הוא בדיוק התחיל...

                                "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אנונימיתא אנונימית

                                  @ענק-הענקים-בדורינו
                                  מצחיק שיש פה צעירים שלא מכירים את ה"קומזינג..."
                                  זה באמת שייך לעשור ה קודם, בתקופה שעולם המדיה, התרבות והמוזיקה החרדית בכלל היו פחות מפותחים והתרכזו בעיקר ב-2 תחנות הרדיו העיקריות..
                                  הקומזינג היה אבן דרך משמעותית שחשפה את הציבור למושג של הופעה, תזמורת, נגנים, שירת המונים, מנצח וכו....זוכרת שהיינו חורשים על הדיסק לצפייה של זה, כי לא היה משהו אחר..
                                  היום יש יותר מידי:) ...קומזינג וישיבשיר והופעות על ימין ועל שמאל...
                                  אבל זה יפה שמחדשים את זה

                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.ב מנותק
                                  ב. ב.
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #107

                                  @אנונימית אמר בקומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!:

                                  מצחיק שיש פה צעירים שלא מכירים את ה"קומזינג..."
                                  זה באמת שייך לעשור ה קודם, בתקופה שעולם המדיה, התרבות והמוזיקה החרדית בכלל היו פחות מפותחים

                                  😊 הגדרת את זה בול, ואפילו העלית בי זכרונות..
                                  אני הייתי אז ילדה קטנה, זוכרת שראיתי את הקליפ של שלומי גרטנר ''כל מי שעוסק'' (ביקב) לא הבנתי איך יכול להיות שכל שניה הוא נמצא במקום אחר אבל שר בקצב של השיר והוא נשמע אותו דבר...🤣😂
                                  היום כל ילד יודע מה זה קליפים....
                                  תראו איזה שינוי תוך כמה שנים!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • dudi055D dudi055

                                    @ענק-הענקים-בדורינו נכון מאוד
                                    לי הציעו את הכרטיס של ה600 ב150

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #108

                                    @dudi055677 אמר בקומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!:

                                    @ענק-הענקים-בדורינו נכון מאוד
                                    לי הציעו את הכרטיס של ה600 ב150

                                    לדעתך עוד אפשר להשיג?

                                    ב ל 0ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מזור

                                      @dudi055677 אמר בקומזינג 3 בקרוב!!!!!!!!!!:

                                      @ענק-הענקים-בדורינו נכון מאוד
                                      לי הציעו את הכרטיס של ה600 ב150

                                      לדעתך עוד אפשר להשיג?

                                      ב ל 0ב מנותק
                                      ב ל 0ב מנותק
                                      ב ל 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב ל 0
                                      #109

                                      @מזור יש אפשרות לעמוד מחוץ לבנייני האומה ולקנות שם ממישהו כרטיס תמיד יש אנשים שעושים את זה
                                      אני לא יכול להגיד לך בוודאות אבל מסתמא אתה יכול לקנות שם בחוץ אבל זה יעלה יקר, כי מי שועשה את זה רוצה להרוויח כי בסופו של דבר הוא לוקח סיכון מסיום שישאר תקוע עם כרטיסים ביד
                                      אבל לא במחירים האלה

                                      כשרוןכ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                                        מוזיקה אקספרס YIPמ מנותק
                                        מוזיקה אקספרס YIP
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #110
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב ל 0ב ב ל 0

                                          @מזור יש אפשרות לעמוד מחוץ לבנייני האומה ולקנות שם ממישהו כרטיס תמיד יש אנשים שעושים את זה
                                          אני לא יכול להגיד לך בוודאות אבל מסתמא אתה יכול לקנות שם בחוץ אבל זה יעלה יקר, כי מי שועשה את זה רוצה להרוויח כי בסופו של דבר הוא לוקח סיכון מסיום שישאר תקוע עם כרטיסים ביד
                                          אבל לא במחירים האלה

                                          כשרוןכ מנותק
                                          כשרוןכ מנותק
                                          כשרון
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #111

                                          מישה יודע האם יש שידור חי ?

                                          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול