טיפים בפיתוח קול
-
@דוד-33
נשמע חרטא
אבל אני לפני הופעה לקחתי תמצית צמחים לגרון זה די הרגיע אותי שלא הצטרד לי הקול פתאום

@הדס-ט אמר בטיפים בפיתוח קול:
@דוד-33
נשמע חרטא
אבל אני לפני הופעה לקחתי תמצית צמחים לגרון זה די הרגיע אותי שלא הצטרד לי הקול פתאום

מענין.., הקול לא אמור להיצטרד בהופעה..(אלה אם כן את שרה מהגרון.., אלה ששרים מהבטן לא צריכים לפחד שיצטרד להם הקול, פשוט שרים מהבטן...
) -
@הדס-ט אמר בטיפים בפיתוח קול:
@דוד-33
נשמע חרטא
אבל אני לפני הופעה לקחתי תמצית צמחים לגרון זה די הרגיע אותי שלא הצטרד לי הקול פתאום

מענין.., הקול לא אמור להיצטרד בהופעה..(אלה אם כן את שרה מהגרון.., אלה ששרים מהבטן לא צריכים לפחד שיצטרד להם הקול, פשוט שרים מהבטן...
) -
@הדרי
נכון הוא לא אמור להצטרד
אלא אם כן את על סף הצטרדות
הייתי אחרי טיול ארוך שבסופו הייתי אמורה להופיע
אני כבר הרבה זמן מנסה להבין מה זה לשיר מהבטן
לא נורא אני עכשיו מתחילה ללמוד פיתוח קול
מקווה להבין

@הדס-ט לשיר מהבטן זה אחד הדברים הכי חשובים לדעתי.
כי מי ששר מהגרון לא יכול לעמוד שלוש שעות על במה ולא להיצטרד!!
וברגע ששרים מהבטן הקול מגיע מהסרעפת ולא מצטרדים...(יש לזה הסבר מורכב שאני לא אפרט את כולו, אבל ב"ה זכיתי ללמוד פיתוח קול
כמה שנים וברמה מקצועית, אצל מישהי וואהווו,- ועכשיו אני שרה רק מהבטן!!)
והנשימות מהבטן גם מאוד חשובות!!- הן מוסיפות הרבה לשיר...
ויש עוד המון תרגילים שלדעתי בלעדיהם אי אפשר לעלות על במות כמו חימום קולי וכד...
בקיצור ללמוד פיתוח קול זה ממש נחוץ לדעתי..- ומי שמשקיע- מצליח!הרבה הצלחה שהיה לך בפיתוח קול..., ומי שמשקיע ומתאמן על התרגילים מצליח!!
-
@הדס-ט לשיר מהבטן זה אחד הדברים הכי חשובים לדעתי.
כי מי ששר מהגרון לא יכול לעמוד שלוש שעות על במה ולא להיצטרד!!
וברגע ששרים מהבטן הקול מגיע מהסרעפת ולא מצטרדים...(יש לזה הסבר מורכב שאני לא אפרט את כולו, אבל ב"ה זכיתי ללמוד פיתוח קול
כמה שנים וברמה מקצועית, אצל מישהי וואהווו,- ועכשיו אני שרה רק מהבטן!!)
והנשימות מהבטן גם מאוד חשובות!!- הן מוסיפות הרבה לשיר...
ויש עוד המון תרגילים שלדעתי בלעדיהם אי אפשר לעלות על במות כמו חימום קולי וכד...
בקיצור ללמוד פיתוח קול זה ממש נחוץ לדעתי..- ומי שמשקיע- מצליח!הרבה הצלחה שהיה לך בפיתוח קול..., ומי שמשקיע ומתאמן על התרגילים מצליח!!
-
@דוד-33 זה תלוי, בד"כ כשנכנסים למקהלה, אז המנהל בודק את היכולות הווקאליות של כל אחד, ולפי זה משבץ אותם לקולות, ככה שלא צריך טון מסוים, בגדול, במקהלה צריך גם קולות גבוהים וגם נמוכים, ואין עדיפות לגובה הקול
-
@דוד-33 זה תלוי, בד"כ כשנכנסים למקהלה, אז המנהל בודק את היכולות הווקאליות של כל אחד, ולפי זה משבץ אותם לקולות, ככה שלא צריך טון מסוים, בגדול, במקהלה צריך גם קולות גבוהים וגם נמוכים, ואין עדיפות לגובה הקול
@המאסטרו-הנסתר
יכול להיות שהמנהל שומע יכולות ווקאליות של מישהו ואז הוא אומר לו אתה לא יודע לשיר או שהוא שם אותו בקול הכי נמוך? -
@המאסטרו-הנסתר
יכול להיות שהמנהל שומע יכולות ווקאליות של מישהו ואז הוא אומר לו אתה לא יודע לשיר או שהוא שם אותו בקול הכי נמוך?@דוד-33 תלוי אם הבעיה שלו רק בגבוהים, או אם בכללי הוא מזייף, שאז לא יעזור לשים אותו בנמוכים
-
@דוד-33 תלוי אם הבעיה שלו רק בגבוהים, או אם בכללי הוא מזייף, שאז לא יעזור לשים אותו בנמוכים
@המאסטרו-הנסתר אם מישהו מזייף אז איך עוזרים לו שלא יזייף?
-
@המאסטרו-הנסתר אם מישהו מזייף אז איך עוזרים לו שלא יזייף?
@דוד-33 לפעמים אין איך לעזור, מי שאין לו את זה, אין לו את זה...
-
@דוד-33 לפעמים אין איך לעזור, מי שאין לו את זה, אין לו את זה...
@המאסטרו-הנסתר וגם אם המשפחה שלו זמרים/מוזיקלית?
-
@המאסטרו-הנסתר וגם אם המשפחה שלו זמרים/מוזיקלית?
@דוד-33 כן, זה קורה הרבה פעמים
-
טיפ:
רוצים להגיע לטון שעדיין לא הגעתם אליו?
זמזמו את השיר, תשירו את הכול בזימזומים, כך תוכלו להגיע לטון הרצוי.@תהילוש אמר בטיפים בפיתוח קול:
טיפ:
רוצים להגיע לטון שעדיין לא הגעתם אליו?
זמזמו את השיר, תשירו את הכול בזימזומים, כך תוכלו להגיע לטון הרצוי.למישהו עבד
טונים הזמזום שלי הוא כמו הטון של השירה שלי
למישהו יש עיצה ||הזימזום מהאף? כי מהפה זה 100 אחוז לא עובד|| ?????????????? -
טיפ:
מניסיון:- לשאוף אויר עמוק לסרעפת - הבטן התחתונה - תוך הרמת הכתפיים.
- לסגור את הפה.
- להתחיל לזמזם תוך הורדת גובה הכתף ולחץ חלש על הסרעפת.
- להעלות ולהוריד טון במקביל.
- שים אצבע על מרומי האף - מערות האף - ושים לב שהאויר יוצא משם ומרעיד את המקום.
- כמה פעמים לפחות למשך 10 -15 דקות.
- 4-5 פעמים ביום.
- 4 - 5 פעמים בשבוע.
- תוך חודש ויש לכם קול אחר לגמרי מבחינת גובה הטונים אותם תוכלו להפיק.
טיפ מאוד נחמד.
שניסיתי והצלחתי!התחילו כעת!
@סאדיגורא אמר בטיפים בפיתוח קול:
טיפ:
מניסיון:- לשאוף אויר עמוק לסרעפת - הבטן התחתונה - תוך הרמת הכתפיים.
- לסגור את הפה.
- להתחיל לזמזם תוך הורדת גובה הכתף ולחץ חלש על הסרעפת.
- להעלות ולהוריד טון במקביל.
- שים אצבע על מרומי האף - מערות האף - ושים לב שהאויר יוצא משם ומרעיד את המקום.
- כמה פעמים לפחות למשך 10 -15 דקות.
- 4-5 פעמים ביום.
- 4 - 5 פעמים בשבוע.
- תוך חודש ויש לכם קול אחר לגמרי מבחינת גובה הטונים אותם תוכלו להפיק.
טיפ מאוד נחמד.
שניסיתי והצלחתי!התחילו כעת!
חברה כמה שאלות
מה הכוונה במקביל
לנשימות ?
חייבים 10 דקות ברצף זה לא משגע ?
מה הכוונה לשים לב שהאוויר יוצא מהאף מאיפה הוא יצא ???????? -
@סאדיגורא אמר בטיפים בפיתוח קול:
טיפ:
מניסיון:- לשאוף אויר עמוק לסרעפת - הבטן התחתונה - תוך הרמת הכתפיים.
- לסגור את הפה.
- להתחיל לזמזם תוך הורדת גובה הכתף ולחץ חלש על הסרעפת.
- להעלות ולהוריד טון במקביל.
- שים אצבע על מרומי האף - מערות האף - ושים לב שהאויר יוצא משם ומרעיד את המקום.
- כמה פעמים לפחות למשך 10 -15 דקות.
- 4-5 פעמים ביום.
- 4 - 5 פעמים בשבוע.
- תוך חודש ויש לכם קול אחר לגמרי מבחינת גובה הטונים אותם תוכלו להפיק.
טיפ מאוד נחמד.
שניסיתי והצלחתי!התחילו כעת!
חברה כמה שאלות
מה הכוונה במקביל
לנשימות ?
חייבים 10 דקות ברצף זה לא משגע ?
מה הכוונה לשים לב שהאוויר יוצא מהאף מאיפה הוא יצא ????????@עקיבא-12345678
אתה עושה את שלב 1 תוך כדי 2 ו-3...
לא להוציא את האויר מהפה
10 דקות ברצף זה לא כזה משגע
ואין לי מושג למה בדיוק
אבל אני חושבת שככה צריכים לעשות
אולי עם הפסקה של חצי דקה באמצע כדי להרגע...
בהצלחה
-
@עקיבא-12345678
אתה עושה את שלב 1 תוך כדי 2 ו-3...
לא להוציא את האויר מהפה
10 דקות ברצף זה לא כזה משגע
ואין לי מושג למה בדיוק
אבל אני חושבת שככה צריכים לעשות
אולי עם הפסקה של חצי דקה באמצע כדי להרגע...
בהצלחה
@הדס-ט על איזה תרגל את מדברת?
-
ה הדרי התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
