-
@טיטו עוד כמה כרטיסים אתם צריכים יכול להיות שיש לי חברים שקנו והם בסוף לא הולכים@אייצ-ית
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר ביאיר אלייצור!:
@טיטו עוד כמה כרטיסים אתם צריכים יכול להיות שיש לי חברים שקנו והם בסוף לא הולכים@אייצ-ית
אני צריכה 3 בנשים לפחות...
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר ביאיר אלייצור!:
@טיטו עוד כמה כרטיסים אתם צריכים יכול להיות שיש לי חברים שקנו והם בסוף לא הולכים@אייצ-ית
אני צריכה 3 בנשים לפחות...
-
@יהודה-n

מישהו יודע מה זה הפארק הזה? -
@יהודה-n

מישהו יודע מה זה הפארק הזה? -
@יהודה-n

מישהו יודע מה זה הפארק הזה?@אולפניסט-ברמה בקרית גת לא נראה לי זה מקום כזה גדול כדי לא למצוא את זה
-
@יהודה-n

מישהו יודע מה זה הפארק הזה?@אולפניסט-ברמה
שמתם לב שיש שם גם את האחים צרפתי
וואלה זה נשמע לי שילוב מה זה לא קשור.....

-
@אולפניסט-ברמה
שמתם לב שיש שם גם את האחים צרפתי
וואלה זה נשמע לי שילוב מה זה לא קשור.....

-
@מאיר-f
אהבתי אבל תסכים איתי שהוא הופיע עם ריבו זה היה נשמע הרבה יותר סבבה מאשר עם משה קליין......
-
ואו, שווה לכם ללכת להופעה הזאת!
הרגע חזרתי מהופעה שלו בנתניה... היה אחד הטירופים של השמחות!!!!
אולי בהמשך אעלה סרטונים, צכה לעשות מיון

יש לו את זה בהופעות בענק, כבר הופעה שניה שלו שאני נהנת ב"ה.
לראות את כולם- לא משנה מה המגזר באים ושרים שירים של חיבור לקב"ה ושרוצים אתזה באמת.
אין יותר מזה!!
לפני שאלייצור עלה, הגיע יהודה שמעה בהפתעה, היה מהמם!!
-
@יהודה-n

מישהו יודע מה זה הפארק הזה?@אולפניסט-ברמה זה לא פארק זה אמפי תיאטרון של קרית גת ברחוב פז
-
ואו, שווה לכם ללכת להופעה הזאת!
הרגע חזרתי מהופעה שלו בנתניה... היה אחד הטירופים של השמחות!!!!
אולי בהמשך אעלה סרטונים, צכה לעשות מיון

יש לו את זה בהופעות בענק, כבר הופעה שניה שלו שאני נהנת ב"ה.
לראות את כולם- לא משנה מה המגזר באים ושרים שירים של חיבור לקב"ה ושרוצים אתזה באמת.
אין יותר מזה!!
לפני שאלייצור עלה, הגיע יהודה שמעה בהפתעה, היה מהמם!!
@פונץ-בננה ואווו אני מחכה לסרטונים. תודה!
-
ואו, שווה לכם ללכת להופעה הזאת!
הרגע חזרתי מהופעה שלו בנתניה... היה אחד הטירופים של השמחות!!!!
אולי בהמשך אעלה סרטונים, צכה לעשות מיון

יש לו את זה בהופעות בענק, כבר הופעה שניה שלו שאני נהנת ב"ה.
לראות את כולם- לא משנה מה המגזר באים ושרים שירים של חיבור לקב"ה ושרוצים אתזה באמת.
אין יותר מזה!!
לפני שאלייצור עלה, הגיע יהודה שמעה בהפתעה, היה מהמם!!
@פונץ-בננה את יכולה לעלות סירטונים מהופעה?
-
@פונץ-בננה ואווו אני מחכה לסרטונים. תודה!
@יונמיוזיק המופע שלו בקרית גת בוטל. עד כמה שידוע לי.....
-
@פונץ-בננה ואווו אני מחכה לסרטונים. תודה!
@יונמיוזיק @מזמור-לתודה
https://send.magicode.me/send-file/file/72274dbbd19c4***307062c7d8eacbe2594c72c138a/view
יש עוד כמה סרטונים בודדים...
אני לא יכולה להעלות הכל, חלק רואים\שומעים נשים או שחלק מהשירים שלו לא מתאימים לפורום.
אז בעז"ה אעלה את מה שאפשר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
