דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יאיר אלייצור!

יאיר אלייצור!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.4k פוסטים 247 כותבים 314.3k צפיות 58 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש שמעון 2

    יוטיוב
    https://www.youtube.com/watch?v=lagUlOrKbyY

    הקליפ להורדה מדרייב
    https://drive.google.com/file/d/14iFYqL****xazyBYp66K7fB6hxKhz9QAPCYx/view?usp=sharing

    אודיו
    אליצור-אבא-נשמה.mp3

    מילים:
    תראה לי את הדרך הביתה
    יודע שת'ה פה אבל אבא
    תסדר לי ת'ראסה, היצר עושה תי' בבעסה
    למה?!
    שטוף אותי באמונה, תתן לי הכל מתנה
    אני בן מפונק רוצה להיות רק שלך, תמיד אתה כאן
    מחזיק לי תיד, אומר לי תחזיק מעמד,
    תמשיך להאמין בי!
    אבל אבא בקשה, תתן לי אתה אמונה,
    מרגיש שיורים בי,
    חצים, תמיד משטים בי,
    אומרים על שמאל הוא ימין, עכבר שהוא פיל,
    ואני מאמין כי,
    אתה שחונן דעת לאנשים
    ומלמד לאנוש בינה
    תלמד תי' אולי נוסחה
    איך מבטלים את הרע
    צריכים להתפלל? תתן לי תפילה! אני ילד קטן!
    אני לא מסוגל לבד
    אנלא גוף אני נשמה
    ה' אני חלק ממך
    רחם עליי בקשה כי
    פזמון:
    באמת אני רק נשמה
    וחוץ ממני וממך אין עולם
    והסירה היא מטלטלת בלב ים
    אתה מחזיק לי את היד
    ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
    אתה מלטף ומנשק אותי גם
    מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
    על כל רגע אמונה

    שוב בא לילה, שוב בא קור
    שוב פעם אבא, יש פה חור?!
    תן לי אור! קר לי, בא
    אל תלך לי, רגע,
    אנלא רציתי את כל זה, פתאום אני פה
    בלילה בים ני שומע קולות
    תיקח את המיקרופון ככה נכון
    עכשיו ת' מותג, בובת תיאטרון
    תהיה עומר אדם תביא תמליון
    פתאום מחבקים אותי לא כמו אתמול, כוונת לראש,
    קוראים לי גדול, לחתור אל הצד הזה?
    זה נראה מסוכן, זה מרגיש אפל, כמו כזה -
    ואי, די, אלייצ חזר? מה, הוא זמר!
    איפה הוא גר? רגע, במי הוא בחר?
    תשמע תשירים שהוא שר
    נשמע לי מוזר, משחק אותה רב
    עושה הופעות, זה מותר?
    אולי הוא מוכשר
    אבל בא תשמע מה הוא אמר
    בא תשמע מה הוא אמר! פרסם באתר!
    ה' אני אוהב אותך
    הגלים מאיימים עליי
    וממשיך לחפש אותך
    איך חוזרים מכאן? הישיבה זה שם?
    מחפש את ירושלים
    אני לא גוף אני נשמה
    אנ'לא גוף אני נשמה
    רק נשמה

    באמת אני רק נשמה
    וחוץ ממני וממך אין עולם
    והסירה היא מטלטלת בלב ים
    אתה מחזיק לי את היד
    ואני שם עליך ראש תמיד כל הזמן
    אתה מלטף ומנשק אותי גם
    מתמוגג ואז מוחא לי כפיים
    על כל רגע אמונה

    סי פארט:
    על כל רגע אמונה, שלי
    על כל רגע אמונה, שלי, שלי


    טוב יש שם קטע מאוד עצוב עם הבת שלו אז זה ממש הפחיד לראות את המב שלה

    חיימובח מנותק
    חיימובח מנותק
    חיימוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימוב
    #686

    @שמעון-2 אמר ביאיר אלייצור!:

    טוב יש שם קטע מאוד עצוב עם הבת שלו אז זה ממש הפחיד לראות את המבט שלה
    מה שנכון והפזמון מילים נכונות וחזקות

    אפשר את עטיפת הסינגל ?

    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • חיימובח מנותק
      חיימובח מנותק
      חיימוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #687
      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חיימובח חיימוב

        @שמעון-2 אמר ביאיר אלייצור!:

        טוב יש שם קטע מאוד עצוב עם הבת שלו אז זה ממש הפחיד לראות את המבט שלה
        מה שנכון והפזמון מילים נכונות וחזקות

        אפשר את עטיפת הסינגל ?

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #688

        @חיימוב
        1185199-595baa6b709e02d5e3421024510a09e8.jpg

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • דודו בלוקהד מנותק
          דודו בלוקהד מנותק
          דודו בלוקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #689
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ט מנותק
            ט מנותק
            טונקס
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #690

            ואו שמעו!
            השיר החדש
            מתנגן לי כבר שבועיים בלופים
            איזה ישר מחזק ומרגש!
            מענין לשמוע מה אתם חשבתם

            לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
            לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

            רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ט טונקס

              ואו שמעו!
              השיר החדש
              מתנגן לי כבר שבועיים בלופים
              איזה ישר מחזק ומרגש!
              מענין לשמוע מה אתם חשבתם

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
              #691

              @טונקס אמר ביאיר אלייצור!:

              ואו שמעו!
              השיר החדש
              מתנגן לי כבר שבועיים בלופים
              איזה ישר מחזק ומרגש!
              מענין לשמוע מה אתם חשבתם

              פחות אהבתי...
              רק הקטע שהוא ממש מדבר [קצת מהר] אהבתי. זהו...

              עוד שיר באותו סגנון כמו תמיד... לא חידש לי כלום.

              נ.ב
              קליפ יפה מאד.

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • רבקהר רבקה

                @טונקס אמר ביאיר אלייצור!:

                ואו שמעו!
                השיר החדש
                מתנגן לי כבר שבועיים בלופים
                איזה ישר מחזק ומרגש!
                מענין לשמוע מה אתם חשבתם

                פחות אהבתי...
                רק הקטע שהוא ממש מדבר [קצת מהר] אהבתי. זהו...

                עוד שיר באותו סגנון כמו תמיד... לא חידש לי כלום.

                נ.ב
                קליפ יפה מאד.

                ט מנותק
                ט מנותק
                טונקס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טונקס
                #692

                @רבקה אמר ביאיר אלייצור!:

                @טונקס אמר ביאיר אלייצור!:

                ואו שמעו!
                השיר החדש
                מתנגן לי כבר שבועיים בלופים
                איזה ישר מחזק ומרגש!
                מענין לשמוע מה אתם חשבתם

                פחות אהבתי...
                רק הקטע שהוא ממש מדבר [קצת מהר] אהבתי. זהו...

                עוד שיר באותו סגנון כמו תמיד... לא חידש לי כלום.

                כנראה שזה לא הסגנון שלך
                זה שיר מעולה!
                מה שיפה בו זה שהוא תמיד מדבר בקול את מה שכולם חושבים בשקט...

                לא נשאר לנו אלא לחבק את הצער
                לומר אתמול היה טוב ויהיה גם מחר....

                רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ט טונקס

                  @רבקה אמר ביאיר אלייצור!:

                  @טונקס אמר ביאיר אלייצור!:

                  ואו שמעו!
                  השיר החדש
                  מתנגן לי כבר שבועיים בלופים
                  איזה ישר מחזק ומרגש!
                  מענין לשמוע מה אתם חשבתם

                  פחות אהבתי...
                  רק הקטע שהוא ממש מדבר [קצת מהר] אהבתי. זהו...

                  עוד שיר באותו סגנון כמו תמיד... לא חידש לי כלום.

                  כנראה שזה לא הסגנון שלך
                  זה שיר מעולה!
                  מה שיפה בו זה שהוא תמיד מדבר בקול את מה שכולם חושבים בשקט...

                  רבקהר מנותק
                  רבקהר מנותק
                  רבקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                  #693

                  @טונקס אמר ביאיר אלייצור!:

                  כנראה שזה אל הסגנון שלך

                  אליצור הוא מאד הסגנון שלי. כל שאר השירים שלו מושמעים אצלי בלופים. אבל הוא לא חידש לי בשיר הזה כלום לעומת השירים האחרים שלו. הכל אותו דבר.

                  בא נאמר שציפיתי ל'סוויט'ץ' אבל הוא לא הגיע...

                  ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  4
                  • שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2ש מנותק
                    שמעון 2
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                    #694

                    רציתי להבהיר משהו אצל יאיר אלייצור היקר

                    1 הבן אדם חזר בתשובה ולא חזר במוזיקה
                    כל מה שהוא חזר בתשובה זה כדי ללמוד תורה יומם ולילה
                    2 אבל מה הרב שלום ארוש שליט"א שלך אותו בשליחות מיוחדת
                    לחזק יהודים על ידי השירים שלו

                    לסיכום
                    יאיר אלייצור לא חייב לכם כלום הוא רוצה ללמוד
                    לא יעזור לכם כל התלונות! הוא יכול לגשת לרב ולומר לו הרב יש אנשים שהם אולי תמנים שרוצים עוד ועוד
                    ולא מספיק להם מה שהם מקבלים וזה הרבה
                    אלייצור לא צריך את הצפיות שלכם ביוטיוב או הלייקים זה לא מענין אותו בכלל
                    הוא אפילו לא כותב את זה ביוטיוב
                    אולי אם הוא תורם את הכסף לאיפה שהוא אז שווה לעקוב ולתת לייק כי אז יש לכם חלק במצווה
                    וגם כיהודי אח ואח מומלץ לתת לייק

                    קיצור
                    אין לכם מה להתלונן ולמי שכן יש שישר את זה אצלו

                    יתכן והפוסט הזה יגרור לויכוחים אבקש לא להגיב לפוסט זה
                    ואם הגבתם אני מקווה ש @צוות-פיקוח ימחקו כי הם לא רוצים להגיע שזה יגיע ללשון הרע

                    אני את שלי אמרתי ומתפלל שגם אתם תחשבו ככה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    10
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      אפרים 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #695

                      מותר לעלות פה את הקליפ הרי רואים שם ילדה

                      שמעון 2ש תהילה  כהן 0ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • א אפרים 0

                        מותר לעלות פה את הקליפ הרי רואים שם ילדה

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                        #696

                        @אפרים-0 אם זה פתוח בנטפרי למה לא!
                        וגם שמתי קישור לדרייב למעלה

                        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @אפרים-0 אם זה פתוח בנטפרי למה לא!
                          וגם שמתי קישור לדרייב למעלה

                          רבקהר מנותק
                          רבקהר מנותק
                          רבקה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי רבקה
                          #697

                          @שמעון-2 אין לי מושג על מה ומה כתבת את הפוסט הנ"ל שמחקתי ושחזרתי [בתקווה שלא יגרור ויכוחים מיותרים].

                          כולנו מעריכים את יאיר אליצור על חזרתו בתשובה ועל המוזיקה שהוא מביא לנו, על כל תכניה. רק.. שנייה... מה זה קשור????

                          זה לא סותר את זה שמותר להביע דעה קצת שונה מ'אהבתי, וואו!!!!!!'

                          כי לפעמים זה לא ככה!!!

                          ומישהו אמר שאליצור חייב את הלייקים שלנו? בדיוק באותה מידה ששואקי לא צריך את הלייקים שלנו, גם אליצור לא. אז יאללה בלי סצנות מיותרות על תגובה שלא מצאה חן בעינכם.

                          מותר להביע דעה, בצורה יפה ומתחשבת. לא בוטה.

                          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          5
                          • יונמיוזיקי יונמיוזיק

                            @שמעון-2 אמר ביאיר אלייצור!:

                            @יונמיוזיק
                            איפה?

                            @חכם_בלילה אמר ביאיר אלייצור!:

                            @יונמיוזיק השיר יצא רשמית לערוץ יוטיוב של אלייצור

                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16נ מנותק
                            נעמי16
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #698

                            @יונמיוזיק וואו...רק עכשיו שאני קוראת את המילים ורואה את הקליפ
                            אני קולטת כמה חושפני השיר הזה שלו יותר מכל שיר אחר שהוא שר לפני!
                            הבנאדם פשוט מתמלל את כל מה שהולך לו בלב ונועץ בלוח המודעות הציבורי...
                            יש לזה משהו מדליק,מסקרן,אבל גם...לא יודעת.מפחיד אולי......

                            יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • דודו בלוקהד מנותק
                              דודו בלוקהד מנותק
                              דודו בלוקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #699

                              שיר חמוד ונטה הקליפ יפה
                              הרבה לוקישנים מגניבים כמו שרק הוא יודע לעשות
                              https://miktzav.com/user/%D7%A8%D7%91%D7%A7%D7%94 מסכים בכל מילה לכל אחד מותר להביא דעתו גם אם חזר בתשובה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמואל פ. 0ש מנותק
                                שמואל פ. 0ש מנותק
                                שמואל פ. 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #700

                                השיר הזה פצצה לע''נד אני אישית שומע את המילים ונראה לי שזה הרגשות של רבים מאיתנו גם מזדהות אם זה ואני לא יודע מה אתם חושבים אבל זה פשוט שיר שממש חיזק אותי

                                שווה לעקוב כדי להתעדכן ראשון😜 ותנו לייק זה לא עולה כסף...

                                "מייבין"& תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • "מייבין"& "מייבין"

                                  @שמואל-פ-0
                                  מחילה שאני שואל ואני באמת לא בא לקנטר
                                  אבל איך מתחזקים משיר?????
                                  (שהו לא מילים של תפילה שכתב נניח דוד המלך או אדם קדוש מאד....)

                                  ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חיימקה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיימקה
                                  #701

                                  @מייבין מה הבעיה ??
                                  ברגע שהשיר בעצם מביע את הרגשות שלנו שאנו לא מצליחים לבטא אותם
                                  וזה בא עם מנגינה (רוב הפעמים המנגינות העמוקות עושות את זה) זה מחזק
                                  ובונגע לאליצור א. יש בו משהו מאוד מאוד אמיתי (אני מכיר אותו אחד על אחד) ודברים היוצאים מהלב נכנסים אל הלב...
                                  ב. יש בסגנון הפופ והקול שלו משהו מאוד מרגיע
                                  מקווה שהובנתי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דיזיין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #702

                                    ואוווווווו איזה קליפ מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףף
                                    אהבתי שכמעט כולם כאן, אחד אחרי השני, כתבו קליפ נחמד....
                                    תגידו, אתם לא שפוייםםםם, זה קליפ מטורףףףףףףףףףףףףףףףףף
                                    אתם לא מבינים איזה בימוי הזוי צריך בשביל להוציא כזה תוצר.....

                                    אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                                    ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                                    נ נעמי16נ רבקהר 3 תגובות תגובה אחרונה
                                    5
                                    • ד דיזיין

                                      ואוווווווו איזה קליפ מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףף
                                      אהבתי שכמעט כולם כאן, אחד אחרי השני, כתבו קליפ נחמד....
                                      תגידו, אתם לא שפוייםםםם, זה קליפ מטורףףףףףףףףףףףףףףףףף
                                      אתם לא מבינים איזה בימוי הזוי צריך בשביל להוציא כזה תוצר.....

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נהוראי כהן
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #703

                                      @דיזיין צודק ב100 אחוז שזה בימוי מטורף עם כל החיבורים המגניבים אהבתי אותם מאוד
                                      שיר מגניב
                                      וקליפ מגניב

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • א אפרים 0

                                        מותר לעלות פה את הקליפ הרי רואים שם ילדה

                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה  כהן 0ת מנותק
                                        תהילה כהן 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #704

                                        @אפרים-0 אמר ביאיר אלייצור!:

                                        מותר לעלות פה את הקליפ הרי רואים שם ילדה

                                        ילדה זה לא אישה

                                        אין דבר צועק יותר משתיקה‼️

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        3
                                        • ד דיזיין

                                          ואוווווווו איזה קליפ מטורףףףףףףףףףףףףףףףףףף
                                          אהבתי שכמעט כולם כאן, אחד אחרי השני, כתבו קליפ נחמד....
                                          תגידו, אתם לא שפוייםםםם, זה קליפ מטורףףףףףףףףףףףףףףףףף
                                          אתם לא מבינים איזה בימוי הזוי צריך בשביל להוציא כזה תוצר.....

                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16נ מנותק
                                          נעמי16
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #705

                                          @דיזיין אולי באמת כי התרגלנו לרף מאד גבוה מאלייצור.....
                                          אבל צודק שגם בהשוואה לקליפים הקודמים זה קליפ מטורף ומושקע יותר מכולם.

                                          יש לי גבולות....השמיים הם לא אחד מהם

                                          ד איזה קטעא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול