צמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!
-
אח של מוישי קליינרמן הנער הנעדר..
מוציא שיר של געגוע לאחיו!!
ממש מרגש..פשוט תשמעו..
https://www.93fm.co.il/radio/820654/
https://www.kore.co.il/viewArticle/113713
אין לי יותר מזה מה להוסיף
-
אח של מוישי קליינרמן הנער הנעדר..
מוציא שיר של געגוע לאחיו!!
ממש מרגש..פשוט תשמעו..
https://www.93fm.co.il/radio/820654/
https://www.kore.co.il/viewArticle/113713
אין לי יותר מזה מה להוסיף
@אפוש-פאר חסום בנטפרי יש אפשרות לעלות את זה בדרך אחרת?
-
@אפוש-פאר חסום בנטפרי יש אפשרות לעלות את זה בדרך אחרת?
@שושנה-בין-הקוצים
תבדיקי עכשיו בקישור של "כל רגע" לי עכשיו זה פתוח בנטפרי גם .. -
חסום בנטפרי
יש את זה ביוטיוב? -
פוסט זה נמחק!
-
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/view -
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/view@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר בצמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!:
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/viewאשמח אם אפשר להעלות שוב כי הקובץ כבר נחסם בנטפרי
-
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר בצמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!:
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/viewאשמח אם אפשר להעלות שוב כי הקובץ כבר נחסם בנטפרי
@rivka במגיקוד?
-
@rivka במגיקוד?
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה כן, תודה
-
למה זה לא נותן לי לעלות מהקבצים ???אני משתגעת!!!סך הכל סרטון של שלושים שניות
יש לכם פיתרון לזה??? -
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה כן, תודה
-
מרגש ונוגע ללב ברמה מטורפת

-
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/view@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר בצמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!:
הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
כן לגמריי
וואי איזה צרות
כזה הרבה זמן בלי לדעת איפה הוא
שהשם ישמור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות