צמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!
-
@אפוש-פאר חסום בנטפרי יש אפשרות לעלות את זה בדרך אחרת?
@שושנה-בין-הקוצים
תבדיקי עכשיו בקישור של "כל רגע" לי עכשיו זה פתוח בנטפרי גם .. -
חסום בנטפרי
יש את זה ביוטיוב? -
פוסט זה נמחק!
-
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/view -
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/view@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר בצמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!:
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/viewאשמח אם אפשר להעלות שוב כי הקובץ כבר נחסם בנטפרי
-
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר בצמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!:
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/viewאשמח אם אפשר להעלות שוב כי הקובץ כבר נחסם בנטפרי
@rivka במגיקוד?
-
@rivka במגיקוד?
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה כן, תודה
-
למה זה לא נותן לי לעלות מהקבצים ???אני משתגעת!!!סך הכל סרטון של שלושים שניות
יש לכם פיתרון לזה??? -
@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה כן, תודה
-
מרגש ונוגע ללב ברמה מטורפת

-
ואי אמאלההה איזה עצובב
אאוצצצצ

הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
במגקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/8ebf00f5ccc26b91c422*****336864e3257ff4906b24/view@לא-הכל-טוב-אבל-הכל-לטובה אמר בצמרמורת: שלוימי קליינרמן שר ובוכה בגעגוע לאחיו הנעדר!:
הוא עשה ממש קליפ או חלקיק שניה בשביל התרומות?
כן לגמריי
וואי איזה צרות
כזה הרבה זמן בלי לדעת איפה הוא
שהשם ישמור
-
סרטון מצמרר זה נכון, תודה @אפוש-פאר שהעלית לפה,
אבל מי אני שאגיד, (חיכיתי ש @צוות-פיקוח יגידו)
אבל אני לא כל כך חושבת שזה קשור למוזיקה, כמו שלא יעלו לפה כל סרטון ששר של וועד הרבנים או של קופת החסד.... בינינו כל התגובות פה לא כל כך קשורות למוזיקה.
פשוט אני חושבת שזה פורום מקצועי כל כך וחבל לשנות...
לדעתי ניתן כבר לנעול את הנושא.
(כמובן אני לא הקובעת כאן, אך ורק אמרתי את דעתי בעניין!) -
סרטון מצמרר זה נכון, תודה @אפוש-פאר שהעלית לפה,
אבל מי אני שאגיד, (חיכיתי ש @צוות-פיקוח יגידו)
אבל אני לא כל כך חושבת שזה קשור למוזיקה, כמו שלא יעלו לפה כל סרטון ששר של וועד הרבנים או של קופת החסד.... בינינו כל התגובות פה לא כל כך קשורות למוזיקה.
פשוט אני חושבת שזה פורום מקצועי כל כך וחבל לשנות...
לדעתי ניתן כבר לנעול את הנושא.
(כמובן אני לא הקובעת כאן, אך ורק אמרתי את דעתי בעניין!) -
@קוקה-קולה אני לא חושבת שכל התגובות כאן על השיר, הנושא לפי מה שנראה עכשיו יגיע למקומות כל כך לא קשורות למוזיקה, כך שעדיף שינעלו את זה עכשיו, ורק ויוכלו להמשיך לראות את את השיר ולהוריד!!
שוב, זה דעתי וש @צוות-פיקוח יפעלו על דעתם המקצועית!! -
א אייצ'ית נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות