מי לדעתכם הוא פריצת השנה?
-
@אפרים-פלג
לדעתי גם פחות מתאים לו הנישה הזו..
לא יושב עליו טוב -
איציק וינגרטן היה מוכר גם לפני כן השיר שמח תמיד, וגם דוד בן ארזה לא פרץ השנה (עם כל ההערצה שלי אליו..)
זמר שפרץ השנה זה מי שלא שמעו עליו לפני כן, ועכשיו כן.
נראלי לי שלא היה מישהו דרמטי כזה השנה (לפחות לא כמו שהיה את מוטי וייס...) -
פריצת השנה לדעתי
עמנואל שולמן או איתי דוד -
איציק וינגרטן היה מוכר גם לפני כן השיר שמח תמיד, וגם דוד בן ארזה לא פרץ השנה (עם כל ההערצה שלי אליו..)
זמר שפרץ השנה זה מי שלא שמעו עליו לפני כן, ועכשיו כן.
נראלי לי שלא היה מישהו דרמטי כזה השנה (לפחות לא כמו שהיה את מוטי וייס...)@ב-ב
תיקון טעות קטן..
מי שלא שמעו עליו לפני ועכשיו שומעים עליו מוגדר כתגלית השנה לעומת זמר שהיה מוכר אבל לא הצליח להגיע לרמת חשיפה גבוהה לציבור ופתאום הוא מוציא שיר ומצליח - לזה קוראים פריצת השנה כי הוא מצליח כביכול ל]רוץ את המחסום שמנע ממנו את החשיפה/ ההכרה וכו.. -
איציק וינגרטן היה מוכר גם לפני כן השיר שמח תמיד, וגם דוד בן ארזה לא פרץ השנה (עם כל ההערצה שלי אליו..)
זמר שפרץ השנה זה מי שלא שמעו עליו לפני כן, ועכשיו כן.
נראלי לי שלא היה מישהו דרמטי כזה השנה (לפחות לא כמו שהיה את מוטי וייס...)@ב-ב דוד בן ארזה פרץ ובענקק


-
תכלס נהוראי אריאלי הוא הפריצה הגדולה !!!!!!!
למה?
הנה
נהוראי הגיע ביוטיב ל7.15K מנוים הכפיל את עצמו פי שלוש!!!!!
עקף כל זמר קלאסי לדוגמא נתנאל ישראל עם ארבעה אלף מנוים!!!
עשה שיווק עם יחץ בצורה בלתי רגילה עד כדי כך שאין היום אחד שלא יודע מי זה נהוראי איראלי הענק!!
דוגמא אבי פודלינסקי שהיה גם בהקול הבא ולא מתקרב לנהוראי!!!!!
שיוק ויחץ הביאו את נהוראי לקדמת הבמה החרדית בשנה האחרונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
תכלס נהוראי אריאלי הוא הפריצה הגדולה !!!!!!!
למה?
הנה
נהוראי הגיע ביוטיב ל7.15K מנוים הכפיל את עצמו פי שלוש!!!!!
עקף כל זמר קלאסי לדוגמא נתנאל ישראל עם ארבעה אלף מנוים!!!
עשה שיווק עם יחץ בצורה בלתי רגילה עד כדי כך שאין היום אחד שלא יודע מי זה נהוראי איראלי הענק!!
דוגמא אבי פודלינסקי שהיה גם בהקול הבא ולא מתקרב לנהוראי!!!!!
שיוק ויחץ הביאו את נהוראי לקדמת הבמה החרדית בשנה האחרונה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@דודו-בלוקה אני עדיין טוען שחנן בן ארי זה פריצת השנה ואתו עקיבא שזה סגנון חדש במגזר כמו אמן אמן שהיה להיט בכול עולם
-
חברים לא הבנתם שפריצת השנה זה
דוד בן ארזה!
וישי שין! -
@דודו-בלוקה אני עדיין טוען שחנן בן ארי זה פריצת השנה ואתו עקיבא שזה סגנון חדש במגזר כמו אמן אמן שהיה להיט בכול עולם
@ארי-6-0 חנן פריצה?
הוא כבר שנים!!!!!!!!! -
לדעתי ארי גולד.
-
@דודו-בלוקה בלי לקרוא תגובות קודמות
@אפרים-פלג דוד בן ארזה אחד המטורפים
-
שמואל מי ששר את "תעצרו את העולם" ואת "תן לי תפילה"
יש לו קול מהמם ומרגש וטהור הוא באמת אני חושבת ראוי לפריצת השנה -
@עדי-2 ? מי זה????????
-
@עדי-2 ? מי זה????????
@דודו-בלוקה משה פלד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

מי יהיה!