מי לדעתכם הוא פריצת השנה?
-
בחסידי משה דוד ווייסמנדל, גרשי אורי ושמוליק קליין.
יש גם את איציק וויינגרטן, שמואל הררי ונהוראי אריאלי. -
או דוד בן ארזה או משה פלד או איציק ויינגרטן
מביניהם הכי התחברתי לדוד בן ארזה כי הוא זמר ששר באמת מהנשמה ולא רק הוגה את המילים וגם הקול שלו ממש יפה והלחנים אני לא יודע אם הם שלו אבל מה שברור שיש לו בחירה מצויינת!!!!!!!!@יוסי-רבינוביץ כן דוד בן ארזה ומשה פלד יוצרים בנוסף לשירה שלהם...
מבחינתי משה לוקח -
בחסידי משה דוד ווייסמנדל, גרשי אורי ושמוליק קליין.
יש גם את איציק וויינגרטן, שמואל הררי ונהוראי אריאלי.@שרי-0 אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
בחסידי משה דוד ווייסמנדל,
לא חושבת שהוא כל כך נחשף השנה..
אולי בשיר ''מאמע'' קצת...@עדי-2 לא חושבת שמשה פלד יכול לקרות את התואר פריצת השנה, הוא נחשף כבר במלחינים, כשזכה..
הוא אמנם הוציא שירים מאוד טובים השנה, אבל גם שנה שעברה ולפני שנתיים... -
@שרי-0 אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
בחסידי משה דוד ווייסמנדל,
לא חושבת שהוא כל כך נחשף השנה..
אולי בשיר ''מאמע'' קצת...@עדי-2 לא חושבת שמשה פלד יכול לקרות את התואר פריצת השנה, הוא נחשף כבר במלחינים, כשזכה..
הוא אמנם הוציא שירים מאוד טובים השנה, אבל גם שנה שעברה ולפני שנתיים...@ב-ב אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
לא חושבת שהוא כל כך נחשף השנה..
אולי בשיר ''מאמע'' קצת...מה את שחה?
בשנה זאת לפני כל חג הוא הוציא סינגל או דואט עם אחד הגדולים בעולם השירה.
שנה שעברה בכלל לא הכירו אותו והיום כמעט כל יום עם חתונה... -
@ב-ב אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
לא חושבת שהוא כל כך נחשף השנה..
אולי בשיר ''מאמע'' קצת...מה את שחה?
בשנה זאת לפני כל חג הוא הוציא סינגל או דואט עם אחד הגדולים בעולם השירה.
שנה שעברה בכלל לא הכירו אותו והיום כמעט כל יום עם חתונה... -
@שרי-0 אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
בחסידי משה דוד ווייסמנדל,
לא חושבת שהוא כל כך נחשף השנה..
אולי בשיר ''מאמע'' קצת...@עדי-2 לא חושבת שמשה פלד יכול לקרות את התואר פריצת השנה, הוא נחשף כבר במלחינים, כשזכה..
הוא אמנם הוציא שירים מאוד טובים השנה, אבל גם שנה שעברה ולפני שנתיים... -
@שרי-0 זה שהוא הוציא סינגלים עדיין לא הופך אותו לתגלית.
חוץ מהחסידים האדוקים כמעט ולא שמעו עליו, זה לא נקרא תגלית.
אני אישית הכרתי אותו מזמן וידעתי שהוא תותח, הוא שר בחתונה של אחותי... -
@ב-ב ברור גם את פלד לא שעמו בציבור החסידי וגם לא איציק וינגרטן לכול ציבור יש את כוכב שלו ויש גם כוכבים שמוכרים בשני הציבורים ולזה מתכון המשורר
-
@עדי-2 **תצביעו בן ארזה ** התותח שכבש את השוק
-
@עדי-2 **תצביעו בן ארזה ** התותח שכבש את השוק
@יוסי-רבינוביץ איפה מצביעים...?
-
@ב-ב אמר במי לדעתכם הוא פריצת השנה?:
אבל למה את כותבת בענק??



-
פוסט זה נמחק!
-
@יוסי-רבינוביץ איפה מצביעים...?
@עדי-2 https://kcm.fm/Parade/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות