מי לדעתכם הוא פריצת השנה?
-
נהוראי אריאלי פרץ הכי הרבה השנה בכל הדברים באלבום פצצה!!!!
בשירים פצצות!!!!!!!!!!!!!!!!!
העיבודים טובים בלחנים טובים בהופעות טובות באנרגיות טובות
בקיצור זמר השנה נהוראי שאפו!!!!!!!!!@דודו-בלוקה הגזמנו......
אני מאד אוהבת את נהוראי אבל אני לא חושבת שמגיע לו זמר השנה אים כבר מגיע לו פריצת השנה כי הוא באמת זמר אלוףףףףף -
י יוסי רבינוביץ התייחס לנושא זה ב
-
ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
-
נהוראי אריאלי על בטוח הוא תותח
הוא הוציא תוך חודש בערך שש או שבע שירים יפים מאוד -
נהוראי אריאלי פרץ הכי הרבה השנה בכל הדברים באלבום פצצה!!!!
בשירים פצצות!!!!!!!!!!!!!!!!!
העיבודים טובים בלחנים טובים בהופעות טובות באנרגיות טובות
בקיצור זמר השנה נהוראי שאפו!!!!!!!!!פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות