דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני

שירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
65 פוסטים 25 כותבים 4.1k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הלב שליה הלב שלי

    @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

    אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

    בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
    אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
    רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.ב מנותק
    ב. ב.
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #56

    @הלב-שלי אני באוזני שמעתי סיפורים.
    המופע של פריד היה רק דוגמא.
    פעם מוטי שטיינמץ סיפר בראיון על חילונים שחזרו בתשובה משירים שלו.
    זו עובדה. אין מה להתווכח על זה.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • הלב שליה הלב שלי

      @חסידייה-אוטנטית לא הבנתי מה מפריע לך?
      אני רואה בזה נושא מעניין מאד לדיון ודוקא לא מוביל לנושאים הלכתיים,
      זה נחמד לשמוע שלשם שינוי יש שירים חרדים שמתפרסמים במגזרים אחרים ולא להיפך, ב"ה.

      @מרב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

      כל השירים של ריבו!!!!

      ממש לא נקרא חרדי! הוא חוצה מגזרים ותאמת שגם התחיל במגזר החילוני/דתי ואלינו הגיע בהמשך.

      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיקי מנותק
      יונמיוזיק
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #57

      @הלב-שלי אולי הרבה חילונים מכירים אותו. אבל זה לא נקרא שהוא לא חרדי!!!! הוא חרדי גמור.!!

      שווה לכם לעקוב!
      חכם.gif

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • רות נהריר מנותק
        רות נהריר מנותק
        רות נהרי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #58

        השיר של משה קליין "שיר פשוט"

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הלב שליה הלב שלי

          @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

          אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

          בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
          אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
          רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטיתח מנותק
          חסידייה אוטנטית
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #59

          @הלב-שלי אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

          @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

          אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

          בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
          אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
          רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

          של פריד אישית לא, כי הוא כבר יותר שר בשבילם מאשר בשבילנו,
          דווקא יכול להיות שבגלל שהוא שר איתם אז הם יתקרבו אבל פחות נראה לי...
          בשבילם הוא סוג של גימיק כי לא כ''כ נראה לי שחסרים להם זמרים....
          אבל סתם ככה שה רואים איזה שיר עם מילים קדושות [לא חייב להיות מוטי אילוויטש כי הם גם לא יבינו]
          אז הם בהחלט יכולים להתרגש ולהתקרב...
          [פחות נראה לי לעזור לגמריי בתשובה אבל הארגוים שמקרבים יגמרו את העבודה.

          עדיף להיות בודד עם האמת שלך
          מאשר להיות מוקף בלהקת צבועים

          ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • חסידייה אוטנטיתח חסידייה אוטנטית

            @הלב-שלי אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

            @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

            אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

            בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
            אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
            רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

            של פריד אישית לא, כי הוא כבר יותר שר בשבילם מאשר בשבילנו,
            דווקא יכול להיות שבגלל שהוא שר איתם אז הם יתקרבו אבל פחות נראה לי...
            בשבילם הוא סוג של גימיק כי לא כ''כ נראה לי שחסרים להם זמרים....
            אבל סתם ככה שה רואים איזה שיר עם מילים קדושות [לא חייב להיות מוטי אילוויטש כי הם גם לא יבינו]
            אז הם בהחלט יכולים להתרגש ולהתקרב...
            [פחות נראה לי לעזור לגמריי בתשובה אבל הארגוים שמקרבים יגמרו את העבודה.

            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.ב מנותק
            ב. ב.
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #60

            @חסידייה-אוטנטית @הלב-שלי
            לא הבנתי אתכן!
            אתן מתווכחות עם האמרה ''היכל הנגינה קרוב להיכל התשובה''?
            ברור שחילונים (וגם חרדים) מתחזקים וחוזרים בתשובה בגלל שירים!
            אז אולי למופע הם הולכים בשביל הגימיק (כי אף אחד לא 'הולך' לחזור בתשובה..) אבל זה חודר לאט לאט. וזאת מציאות שאין לה עוררין.
            ו @חסידייה-אוטנטית אם פריד היה שר יותר בשבילם, אז הוא היה מוציא שירים חילוניים... פריד מופיע יותר בשבילם כי שם הכסף הגדול והוא מצליח למלא שם אולמות אז למה לא?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • טיטוט טיטו

              טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
              אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
              דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...

              טיטוט מנותק
              טיטוט מנותק
              טיטו
              צוות פיקוח
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
              #61

              @טיטו אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

              טוב חברה. הנושא הזה דווח היום הרבה פעמים וזה נושא מאד מעניין שלכאורה אין בו בעיה ולכן אני לא רוצה למחוק או לנעול אותו.
              אני מבקש רק אם אפשר שהשיח כאן יתנהל ביותר כבוד אחד לשני ולדעות של השני ולא דברים כדוגמת "אתם תמימים" "למה נראה לכם" ודומיהם.
              דבר שני. כמו שכבר נראה לי @חסידייה-אוטנטית כתבה פה הפורום הוא מקצועי ולא הלכתי אז אם אתם רוצים לדון בנושא הזה אל תכניסו שום דבר שקשור להלכה או השקפה הלכתית אלא נטו דעות אישיות על הנושא שנאמר בפוסט הראשון. מקווה להבנה כדי שלא ינעל...

              הפעם ערכתי אבל זה פעם אחרונה. ועוד משהו קטן. אל תכנסו לזמרים לחיים האישיים כי זה לא המקום ואגב גם לא הזמן וד"ל...

              אני לא עצמי.
              תכף אשוב...

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • טיטוט טיטו נעל נושא זה ב-
              • טיטוט טיטו ביטל את נעילת נושא זה ב-
              • ז מנותק
                ז מנותק
                זהות
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #62

                לא נראה לי שהופעות מעורבות הם אלה שגורמים לחילונים לחזור בתשובה בגלל שהזמר הוא חרדי (לא שמענו כזה סיפור)
                ולהפך הרי ידוע שאחד החברי כנסת הכריע להצטרף למשלה האחרונה בגלל הופעה של זמר חרדי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • שירת הברבורש מנותק
                  שירת הברבורש מנותק
                  שירת הברבור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #63
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • moshM mosh

                    יצא לי ליסוע בטרמפ עם בן אדם חילוני , ואז הוא אומר לי תבחר שירים שאתה רוצה , בחרתי נפתלי קמפה והוא התרגש ברמות על, והבנתי ממנו שזה הולך להצטרף לרשימת השמעה שלו, אז כן לשירים החרדיים יש איכות מטורפת ,

                    תוםת מנותק
                    תוםת מנותק
                    תום
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #64

                    @mosh יש משהוא בנפתלי קמפה שכובש [אבל הוא אהב גם את יהודה גרין]

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • הלב שליה הלב שלי

                      @ב-ב אמר בשירים חרדיים שנכנסו לציבור החילוני:

                      אבל משמח אותי לראות את אחיי מתקרבים לדרך הנכונה!

                      בעיניי זו טעות לחשוב שהם מתחזקים מזה,
                      אף אחד מהם לא חוזר בתשובה ממופע של שירים חסידיים של פריד,
                      רק נחמד להם לשיר את זה, זה הכל!!

                      דסי מגידד מנותק
                      דסי מגידד מנותק
                      דסי מגיד
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #65
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות
                      תגובה
                      • תגובה כנושא
                      התחברו כדי לפרסם תגובה
                      • מהישן לחדש
                      • מהחדש לישן
                      • הכי הרבה הצבעות


                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • דף הבית
                      • לא נקרא 0
                      • פוסטים אחרונים
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • שליחת פנייה לניהול