האים לשיר של זמר שהוא גם שדרן ראוי להיתמודד בקטגוריות המצעדים???
-
@אחות-קטנה הלוואי ויכולתי!
-
@מרב זה לא כזה קשה תשלחי פנייה לשידור בשעות של בלוך (הוא העורך של מיוזיק) ותשגעי לו את השכל שם
ואם יש לך ווצאפ זה עוד יותר קל כי את יכולה לראות אם הוא ראה או לא@אחות-קטנה למה באמת ניראה לך שהם יעשו את זה??קול חי מיזיק וקול פליי תחנות מתחרות!!
-
@אחות-קטנה למה באמת ניראה לך שהם יעשו את זה??קול חי מיזיק וקול פליי תחנות מתחרות!!
-
@מרב מה זה קשור
קול פליי מכניסים את אלי ואיצי
הבעיה נעוצה במיוזיק (ועד כמה שאני יודעת יש סיבה רק שהיא לא ראויה לפרוט פה)@אחות-קטנה ברור שזה קשוררר למה הם לא משמיעים שירים שלו בפלייליסט שלהם?רק מהסיבה הזו!
ולגבי קליין ברי אז קוך פליי לא מתנהגים ככה כמו תינוקים -
@אחות-קטנה נכון אלי קליין הלחין הרבה שירים השנה
אז למה יואלי לא מתמודד בשום קטגורייה במצעדים של קול חי מיוזיק ???
הוא זמר לכל דבר!הוא מעבד לכל דבר!
אההה יש לך תשובה לזה?@מרב אמר בהאים לשיר של זמר שהוא גם שדרן ראוי להיתמודד בקטגוריות המצעדים???:
הוא זמר לכל דבר!
לא ראיתי אף הופעה שלו כזמר זה שהוא מוציא שיר הופך אותו לזמר עם קול יפה וכו??
בתור מעבד הוא אלוף אבל זמר נווו...... -
@מרב אמר בהאים לשיר של זמר שהוא גם שדרן ראוי להיתמודד בקטגוריות המצעדים???:
הוא זמר לכל דבר!
לא ראיתי אף הופעה שלו כזמר זה שהוא מוציא שיר הופך אותו לזמר עם קול יפה וכו??
בתור מעבד הוא אלוף אבל זמר נווו...... -
@אחות-קטנה ברור שזה קשוררר למה הם לא משמיעים שירים שלו בפלייליסט שלהם?רק מהסיבה הזו!
ולגבי קליין ברי אז קוך פליי לא מתנהגים ככה כמו תינוקים -
@מרב ממש לא
הסיבה היא לא התחרות יש שם סיבה אחרת
אם הסיבה הייתה התחרות לא היו מכניסים שירים של שמחה פרידמן לדוג'
וזה ממש לא עיניין לפורום@אחות-קטנה ברור שזה לא עניין לפורום כי אין להם באמת סיבה לזה
-
@אחות-קטנה ברור שזה לא עניין לפורום כי אין להם באמת סיבה לזה
-
@מרב אמר בהאים לשיר של זמר שהוא גם שדרן ראוי להיתמודד בקטגוריות המצעדים???:
@המבין אבל השירים שלו תופסים
זה ודאי לא חלקתי רק הסברתי שהוא לא נקרא זמר
-
@מרב אני לא מתכוונת להמשיך להתווכח אבל מידיעה יש סיבה כלשהיא לדבר הזה והדבר הזה נוגע ביואלי דווקא
וזהו גלשנו@אחות-קטנה אוקי בסדר

-
@אחות-קטנה נכון אלי קליין הלחין הרבה שירים השנה
אז למה יואלי לא מתמודד בשום קטגורייה במצעדים של קול חי מיוזיק ???
הוא זמר לכל דבר!הוא מעבד לכל דבר!
אההה יש לך תשובה לזה? -
@N-A-1 זה באמת שאלה אבל עיזבי לא רוצה להיגרר ללשון הרע
-
אז דעתי מה אתם אומרים על זה בדיוק היום יואלי דיקמן אמר שהשיר שלו נופל וקם לא מתמודד בשום קטגורייה מלבד קליפ השנה ומעבד השנה [שאין לזה אין שום קשר כי לפני זה הוא מעבד גם...]כדי שלא יגידו "ביגלל שהוא שדרן אז הוא יזכה במקומות גבוהים..."וכו ואני חושבת שזה לא נכון ככה לעשות ...זמר השקיע טרח עבד אולי הפסיד וגם לו מגיע להיתמודד
לא נכון???@מרב אמר בהאים לשיר של זמר שהוא גם שדרן ראוי להיתמודד בקטגוריות המצעדים???:
אז דעתי מה אתם אומרים על זה בדיוק היום יואלי דיקמן אמר שהשיר שלו נופל וקם לא מתמודד בשום קטגורייה מלבד קליפ השנה ומעבד השנה [שאין לזה אין שום קשר כי לפני זה הוא מעבד גם...]כדי שלא יגידו "ביגלל שהוא שדרן אז הוא יזכה במקומות גבוהים..."וכו ואני חושבת שזה לא נכון ככה לעשות ...זמר השקיע טרח עבד אולי הפסיד וגם לו מגיע להיתמודד
לא נכון???לדעתי מטופש. הוא לא נכנס בתור שיר כי השיר שלו לא כזה וואוו.
אם זאת באמת הייתה הסיבה הוא לא היה מתמודד גם בקטגוריות האחרות.
הכל שטויות ופוליטיקות. -
לדעתי הכל מכור מראש!!!!!!!!!!!
אז ככה שלא משנה מה נכתוב ומה נצביע!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות