תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@מרב נראלי שהוא אמר השקת אלבום לא זוכרת של מי
@אילה-הזמרת עוד אלבום?
שבוע שעבר היה השקת אלבום -
@אילה-הזמרת עוד אלבום?
שבוע שעבר היה השקת אלבום@מרב @אילה-הזמרת הוא אמר שיהיה השקת אלבום של ברוך לוין אם אני לא טועה...
-
@מוזיקה אוקיי.
גם אני לא חשבתי שזה מתאים לדבר על זה כאן לכן שאלתי.
כי פרסמו את זה אתמול בתוכנית. -
תשמעו חדשות מוזיקה ותלכו לישון גם ככה משתנה השעון הלילה זה אומר שהוא יסיים רק בשלוש
-
מה ניראה להם היה פרסומות כמעט עשרים דק' בטח מוקלט
-
@רות-נהרי בטח כבר התדיינו פה על זה
-
@רות-נהרי בטח כבר התדיינו פה על זה
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@רות-נהרי כן, לא יודעת באמת
-
היה חם על המדף אתמול? פשוט לא שמעתי את ההתחלה מה אמרו?
-
היה חם על המדף אתמול? פשוט לא שמעתי את ההתחלה מה אמרו?
@אילה-הזמרת כן,היה הם אמרו שכנראה יהיה שבוע הבא סיכום עונה.
ואייי נתגעגע לתוכנית היא כנראה תחזור רק אחרי פסח. -
אומנם התחילו את התוכנית מאוחר אבל למי שמבין היה תוכנית דוקא יפה אני בכל מקרה אהבתי שבדר"כ אני פחות מתחברת אליהם
והיה שידור חי למי שרוצה לדעת כי הוא אמר בשעה שלוש שהשתנה השעה הוא אמר שלוש ועוד שש דק' וזה באמת היה כך וגם יוסי אייזנטל היה שם זה אומר שהיה שידור חי -
ידוע למשהו מה הולך להיות מחר?
שבוע שעבר הוא אמר שיהיה סיכום עונה.
אבל אני לא יודעת מה באמת יהיה.
מי שיודע בוודאות שיגיד
תודה! -
@חיה-בקליפ הוא אמר שיהיה סיכום עונה עים ישראל כהן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
