תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
אומנם התחילו את התוכנית מאוחר אבל למי שמבין היה תוכנית דוקא יפה אני בכל מקרה אהבתי שבדר"כ אני פחות מתחברת אליהם
והיה שידור חי למי שרוצה לדעת כי הוא אמר בשעה שלוש שהשתנה השעה הוא אמר שלוש ועוד שש דק' וזה באמת היה כך וגם יוסי אייזנטל היה שם זה אומר שהיה שידור חי -
ידוע למשהו מה הולך להיות מחר?
שבוע שעבר הוא אמר שיהיה סיכום עונה.
אבל אני לא יודעת מה באמת יהיה.
מי שיודע בוודאות שיגיד
תודה! -
@חיה-בקליפ הוא אמר שיהיה סיכום עונה עים ישראל כהן.
-
@חיה-בקליפ לא פרסמו ומסתבר שהיום לא הייתה תוכנית (נראה לי) כי לכל השדרנים היה אירוע בצהריים הרמת כוסית לכבוד פסח משו כזה
-
בואו נקוה שיהיה תוכנית היום!!!
ניראה לי שהרמת כוסי לא עד שעה כזאת מאוחרת -
השידור עכשיו הוא מוקלט מחנוכה ולא בשידור חי
-
@הודיה-1 שווה להקשיב?
-
@הודיה-1 שווה להקשיב?
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה נחמד אבל זה מחנוכה
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה נחמד אבל זה מחנוכה
@הודיה-1 בקיצור להקשיב או שלא ????
-
@הודיה-1 בקיצור להקשיב או שלא ????
@דוד-ירושלמי-בנשמה כן זה אחד היפים
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה נחמד אבל זה מחנוכה
@הודיה-1 זה לא הגיוני שזה מחנוכה כי יש מאזינים בליייב
-
@הודיה-1 זה לא הגיוני שזה מחנוכה כי יש מאזינים בליייב
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה כנראה בלייב מחנוכה גם עכשיו הוא אמר אנחנו מסיימים עם השיר הכי מתאים לתקופה שלנו חנוכה ושם את השיר של שפירא
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה כנראה בלייב מחנוכה גם עכשיו הוא אמר אנחנו מסיימים עם השיר הכי מתאים לתקופה שלנו חנוכה ושם את השיר של שפירא
-
@אלעזר-כהן-0-2 חלקה הראשון של התוכנית היה בשידור חי (פינת חם על המדף - סיכום עונת החורף) וההמשך היה ראיון ממוחזר עם מורדי שפירא (עכשיו כל התוכנית הועלתה לקו המכלול)
-
@אלעזר-כהן-0-2 חלקה הראשון של התוכנית היה בשידור חי (פינת חם על המדף - סיכום עונת החורף) וההמשך היה ראיון ממוחזר עם מורדי שפירא (עכשיו כל התוכנית הועלתה לקו המכלול)
-
@סקופר כן,מרדכי שפירא ביכלל לא היה בשידור חי,זה היה מחנוכה והם אפילו דברו על חנוכה,עד שהיתלהבתי

@איללוש כן גם אני אכלתי את הכובע ידעתי שזה מוקלט בגלל שמשהו פה אמר אבל כאילו הוא העלה מעזינים זה מעצבן
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה זה כנראה בלייב מחנוכה גם עכשיו הוא אמר אנחנו מסיימים עם השיר הכי מתאים לתקופה שלנו חנוכה ושם את השיר של שפירא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
