תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
אגב, לפי מה מחליטים מתי יהיה וידאו מהלילה מנצח ולפי מה לא?
חבל שהם לא עושים לצפייה את כל הלילה מנצח.....@מחשב-נייד הם מדליקים ווידיאו מתי שנוח להם , כנראה לא תמיד הם נראים נורמאלי בשביל ווידיאו ...
-
מישהו יודע מה הולך להיות ביום חמישי עם שדרני קול ברמה ובאיזה שעה זה על זמן של לילה מנצח??
-
מישהו יודע מה הולך להיות ביום חמישי עם שדרני קול ברמה ובאיזה שעה זה על זמן של לילה מנצח??
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאת -
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאת -
@משתמש-חכם
השדרנים עצמם -
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאת@סודי-ביותרררררררר אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאתהבנתי מיואלי שהשבוע במקום 'לילה מנצח' יהיה שידור ממעמד סליחות...
-
@סודי-ביותרררררררר אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאתהבנתי מיואלי שהשבוע במקום 'לילה מנצח' יהיה שידור ממעמד סליחות...
-
@סודי-ביותרררררררר אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאתהבנתי מיואלי שהשבוע במקום 'לילה מנצח' יהיה שידור ממעמד סליחות...
@סקופר מתי הוא אמר את זה?
-
@סודי-ביותרררררררר אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@משתמש-חכם הולך להיות סוג של תחרות שירה
וזה יהיה בשעות של לילה מנצח
לייתר דיוק
אין השבוע לילה מנצח
יהיה את התחרות הזאתהבנתי מיואלי שהשבוע במקום 'לילה מנצח' יהיה שידור ממעמד סליחות...
-
אין היום לילה מנצח?
-
@בנימין-לוריא זה נשמע שם ביחד עם יואלי אוהד מושקוביץ
אבל באמת מי שם עם יואלי
אמרו שיש היום תחרות שירה בין השדרנים מתי זה יהיה משהו יודע -
@בנימין-לוריא זה נשמע שם ביחד עם יואלי אוהד מושקוביץ
אבל באמת מי שם עם יואלי
אמרו שיש היום תחרות שירה בין השדרנים מתי זה יהיה משהו יודע -
לא הבנתי מה נסגר??..........
מה הקשר ראיון עכשיו עם יעקב על הדיסק שיצא כבר יחסית מזמן
...
זה נשמע שידור מוקלט ממזמן...... -
https://www.jumbomail.me/l/he/gallery/6B42476D4C3835496F7444464B3342347436653838673D3D
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות