תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
פוסט זה נמחק!
-
היום יהיה את הזמר נפתלי קמפה בתוכנית על האלבום החדש.
ידוע אם זה יהיה לייב מהאולפן? -
@אסנת-ארוש למה שלא יהיה???
-
פוסט זה נמחק!
-
@מרב אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
היום יהיה את הזמר נפתלי קמפה בתוכנית על האלבום החדש.
ידוע אם זה יהיה לייב מהאולפן?יש למשהו את התוכנית הזו להורדה (לא בגמבו כי חסום לי)
תןדה -
@מרב אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
היום יהיה את הזמר נפתלי קמפה בתוכנית על האלבום החדש.
ידוע אם זה יהיה לייב מהאולפן?יש למשהו את התוכנית הזו להורדה (לא בגמבו כי חסום לי)
תןדה@אחות-קטנה לא היתה תוכנית כזו בסוף
היתה תוכנית מוקלטת מהקעמפים -
הולך להיות בחמישי הקרוב משו עם 'ציקבער' ככה יואלי העלה לסטטוס עם פרטים בקרוב..
-
@חינדיקיקי לא ידוע
-
@חינדיקיקי פרטים בלילה מנצח
-
הוא לא אמר שיהיה את נפתלי קמפה, לי זכור שכבר שבוע שעבר זה היה אמור להיות...?
איזה באסה, דווקא לזה חיכיתי... -
הוא לא אמר שיהיה את נפתלי קמפה, לי זכור שכבר שבוע שעבר זה היה אמור להיות...?
איזה באסה, דווקא לזה חיכיתי... -
יואלי הודיע בלילה מנצח על הופעה לנשים ובנות
"בת קול 2"- הופעה ספיישל שירי הימים הנוראים
עם אסתר כליפא ולהקתה
בהשתתפות:- להקת רקדניות ואומניות אורחות
ההופעה תתקיים ב- ה תשרי התשפ"ד- בניני האומה ירושלים
כרטיסים בטיקצק וב-6565*שימו לב!- ההופעה של "שרות סליחה"- יום לפני ההופעה של בת קול..
אולי ניפגש...

חודש טוב!! -
יואלי הודיע בלילה מנצח על הופעה לנשים ובנות
"בת קול 2"- הופעה ספיישל שירי הימים הנוראים
עם אסתר כליפא ולהקתה
בהשתתפות:- להקת רקדניות ואומניות אורחות
ההופעה תתקיים ב- ה תשרי התשפ"ד- בניני האומה ירושלים
כרטיסים בטיקצק וב-6565*שימו לב!- ההופעה של "שרות סליחה"- יום לפני ההופעה של בת קול..
אולי ניפגש...

חודש טוב!!@הדרי לא נראה שמותר לעלות פה הופעות של בנות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


