תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:
נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה
אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.
@צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.
@רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:
נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה
אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.
@צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.
ברור, אלא שאצלי ההודעה אמנם מטושטשת אך לא מחוקה, ועדיין ניתן לראות את כתובת המייל ולכן ביקשתי שתימחק לגמרי
-
@רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:
נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה
אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.
@צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.
ברור, אלא שאצלי ההודעה אמנם מטושטשת אך לא מחוקה, ועדיין ניתן לראות את כתובת המייל ולכן ביקשתי שתימחק לגמרי
@השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@רבקה אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@השארפער אמר בלילה מנצח מהשבוע:
נ.ב. אם אפשר באמת למחוק לי את ההודעה ההיא (תכננתי למחוק אותה אחרי 2 דקות בכל מקרה, לא מצד חוקי הפורום מצידי, שאינני רוצה שכתובת המייל שלי תהיה כאן לעולם, תודה מראש ושוב סליחה
אדם ועיניו בראשו - ההודעה נמחקה כבר מיידית.
@צוות-פיקוח לא ממתין לאישור של המשתמש בעל הכתובת מייל על מנת למחוק לו את התגובה.
ברור, אלא שאצלי ההודעה אמנם מטושטשת אך לא מחוקה, ועדיין ניתן לראות את כתובת המייל ולכן ביקשתי שתימחק לגמרי
אין אפשרות כזו.
שאר המשתמשים לא רואים את ההודעה רק אתה רואה וצוות הפיקוח.
ובזאת תם הדיון. הנושא מספיק הוספם.
-
@אחות-קטנה אמר בלילה מנצח מהשבוע:
יש למישהו שידור חוזר של לילה מנצח מהשבוע (מונה רוזנבלום)
@טלי אמר בלילה מנצח מהשבוע:
יש מישהו שיכול להעלות את זה לאחות קטנה...
https://kol-barama.co.il/item/50-שנות-יצירה-מונה-רוזנבלום-בראיון-חגיג/
אני פשוט לא יכולה להוריד עכשיו....אם לא יעלו לך אני יעלה לך מחר אולי.....לילה מנצח עם מונה רוזנבלום
בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/7f21e5a1a58355915f3c4***4da1beec58a8925336b/view -
@אחות-קטנה אמר בלילה מנצח מהשבוע:
יש למישהו שידור חוזר של לילה מנצח מהשבוע (מונה רוזנבלום)
@טלי אמר בלילה מנצח מהשבוע:
יש מישהו שיכול להעלות את זה לאחות קטנה...
https://kol-barama.co.il/item/50-שנות-יצירה-מונה-רוזנבלום-בראיון-חגיג/
אני פשוט לא יכולה להוריד עכשיו....אם לא יעלו לך אני יעלה לך מחר אולי.....לילה מנצח עם מונה רוזנבלום
בבקשה
https://send.magicode.me/send-file/file/7f21e5a1a58355915f3c4***4da1beec58a8925336b/view -
מה ניראה לכם מוקלט או ללכת לישון?
-
@אנונימית אמר בלילה מנצח מהשבוע:
@ליבי ז
זה שידור חי???
לא נראה לילדעתי זה לא שידור חי
השאלה באמת אם זה הקלטה ישנה שהם העלו או שזה ראיון חדש. -
לא היה מעניין במיוחד הלילה מנצח של השבוע נראה לי שזה מוקלט כי הוא בחו''ל.
תמיד אני מתלבט האם לשמוע אותו או את הרב פנגר בקול חי אז הפעם שמעתי בהתחלה לילה מנצח ואח''כ שמעתי קול חי בגלל שלא היה מעניין במיוחד, אבל כל פעם אני שומע חלק חלק.
אם יש למישהו הצעה מה לשמוע אשמח לקבל ולשמוע מה עדיף. -
לא היה מעניין במיוחד הלילה מנצח של השבוע נראה לי שזה מוקלט כי הוא בחו''ל.
תמיד אני מתלבט האם לשמוע אותו או את הרב פנגר בקול חי אז הפעם שמעתי בהתחלה לילה מנצח ואח''כ שמעתי קול חי בגלל שלא היה מעניין במיוחד, אבל כל פעם אני שומע חלק חלק.
אם יש למישהו הצעה מה לשמוע אשמח לקבל ולשמוע מה עדיף.@צוריאל-רוטנמר עם מי היה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות