תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
הלילה בתוכנית לילה מנצח ראיון מיוחד עם הזמר יוני זי שמחלים בימים אלו מתאונת הדרכים שעבר
וכן שאר הפינות הקבועות -
@מוזיקה אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
הלילה בתוכנית לילה מנצח ראיון מיוחד עם הזמר יוני זי שמחלים בימים אלו מתאונת הדרכים שעבר
וכן שאר הפינות הקבועות
@יואל-שג אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@מוזיקה אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
הלילה בתוכנית לילה מנצח ראיון מיוחד עם הזמר יוני זי שמחלים בימים אלו מתאונת הדרכים שעבר
וכן שאר הפינות הקבועות
אז מנחם טוקר לא יזכה בסוף לשידור בכורה של האלבום או שכבר היה במוצ''ש חי ואני לא מעודכנת?
-
@יואל-שג אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@מוזיקה אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
הלילה בתוכנית לילה מנצח ראיון מיוחד עם הזמר יוני זי שמחלים בימים אלו מתאונת הדרכים שעבר
וכן שאר הפינות הקבועות
אז מנחם טוקר לא יזכה בסוף לשידור בכורה של האלבום או שכבר היה במוצ''ש חי ואני לא מעודכנת?
@חסידייה-אוטנטית אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@יואל-שג אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@מוזיקה אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
הלילה בתוכנית לילה מנצח ראיון מיוחד עם הזמר יוני זי שמחלים בימים אלו מתאונת הדרכים שעבר
וכן שאר הפינות הקבועות
אז מנחם טוקר לא יזכה בסוף לשידור בכורה של האלבום או שכבר היה במוצ''ש חי ואני לא מעודכנת?
זכה אבל לשידור בכורה של בערי ואולי גם יזכה את של שפירא
-
@חסידייה-אוטנטית אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@יואל-שג אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@מוזיקה אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
הלילה בתוכנית לילה מנצח ראיון מיוחד עם הזמר יוני זי שמחלים בימים אלו מתאונת הדרכים שעבר
וכן שאר הפינות הקבועות
אז מנחם טוקר לא יזכה בסוף לשידור בכורה של האלבום או שכבר היה במוצ''ש חי ואני לא מעודכנת?
זכה אבל לשידור בכורה של בערי ואולי גם יזכה את של שפירא
@יואל-שג לא הבנתי היה יוני זי או לא?
-
@יואל-שג לא הבנתי היה יוני זי או לא?
@חסידייה-אוטנטית
כן זה עם יוני זי -
@יואל-שג לא הבנתי היה יוני זי או לא?
@חסידייה-אוטנטית אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@יואל-שג לא הבנתי היה יוני זי או לא?
לא
טוקר לא היה עם יוני זי אבל היה בערי ועבר -
לילה מנצח עם יוני Z , שידור מטורףף !!
https://kol-barama.co.il/item/%d7%94%d7%96%d7%9e%d7%a8-%d7%95%d7%94%d7%99%d7%95%d7%a6%d7%a8-%d7%99%d7%95%d7%a0%d7%99-z-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%90-%d7%9c%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%90%d7%9c-%d7%aa%d7%a1%d7%a2/ -
@הודיה-1 חבל שיעשו את זה כמו מוצ"ש חי זה הרבה יותר מושך אנשים (לדעתי)לא?
@הודיה-1 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
hadas רוב הפעמים זה בשמע
-
@הודיה-1 חבל שיעשו את זה כמו מוצ"ש חי זה הרבה יותר מושך אנשים (לדעתי)לא?
@הודיה-1 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
hadas רוב הפעמים זה בשמע
-
פוסט זה נמחק!
-
פעם שאלו את יואלי למה אין את לילה מנצח בווידאו ,אז הוא ענה שכל היופי ברדיו זה שלא רואים אלא רק שומעים
-
חבל שלא היה עם בערי וובר כל כך חיכיתי לראיון עם בערי ויואלי על האלבום אבל בסוף לא היה וגם כנראה לא יהיה כי בערי היה אצל טוקר...
@שלומי-0 למה לא יהיה?
תמיד הם עושים שניהם.
פעם יואלי ראשון, ופעם טוקר.. -
@שלומי-0 למה לא יהיה?
תמיד הם עושים שניהם.
פעם יואלי ראשון, ופעם טוקר..@חלום-לגדול תסתכל כל השנה האחרונה מי שהיה אצל טוקר לא היה אצל יואלי וכן ההפך
נמואל.קמפה.בערי[בינתיים...] טויסיג[לפני האלבום]-יידל.[אצל יואלי היה חברה אחרים...]טוקר
עקיבא.שטיינמץ. ליינר. זי.ליפא.שוואקי.-דיקמן
לא יודע מה קורה שם[פעם זה לא היה ממש ככה... -
@חלום-לגדול תסתכל כל השנה האחרונה מי שהיה אצל טוקר לא היה אצל יואלי וכן ההפך
נמואל.קמפה.בערי[בינתיים...] טויסיג[לפני האלבום]-יידל.[אצל יואלי היה חברה אחרים...]טוקר
עקיבא.שטיינמץ. ליינר. זי.ליפא.שוואקי.-דיקמן
לא יודע מה קורה שם[פעם זה לא היה ממש ככה...@שלומי-0 אבל כן היו כאלה שהיו אצל שניהם.
אני לא ממש זוכרת,
אבל היה את מוטי שטיינמץ, אני חושבת שגם שוואקי היה אצל שניהם עם לחיים,
ויוני זי היה כבר לפני איזה חודש חודשיים אצל טוקר, אם אני לא טועה... -
@חלום-לגדול תסתכל כל השנה האחרונה מי שהיה אצל טוקר לא היה אצל יואלי וכן ההפך
נמואל.קמפה.בערי[בינתיים...] טויסיג[לפני האלבום]-יידל.[אצל יואלי היה חברה אחרים...]טוקר
עקיבא.שטיינמץ. ליינר. זי.ליפא.שוואקי.-דיקמן
לא יודע מה קורה שם[פעם זה לא היה ממש ככה... -
@שלומי-0 מה הקטע ששתיהם יראיינו את אותם זמרים ? אולי עדיף שזה לא יהיה אותו דבר ..
למרות שזכור לי שכל זמר שמוציא אלבום מתראיין אצל שתיהם , עכשיו יצאו מלא אלבומים - כל שבוע הם מראיינים משהו אחר@טליה יכול להיות באמת שעדיף,
אבל תכלס זה מה שבד"כ קורה....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
