תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
הייתה תוכנית מושלמת התגעגעתי מאד לתוכניות האלה אחרי הרבה זמן לא היה מעניין והייתי מנתקת אחרי עשרים דק' פה הפציץ תוכנית
וגם שידור חי אחרת לגמרי השאיר אותנו ערים עד שלוש אבל היה שווה!!!!!!!!! -
@הזמן-קצר בהחלט. פרויקט מיוחד עם "הפרידמנים" (אברהם, שמחה, בני, המרכוסים וכו') וגם הפינות הקבועות.
-
היה מעניןן? חדשות המוזיקה היה?
נרדמתי פשוט ב1 -
@תהילוש-0 לא יודע האם היה חדשות המוזיקה כי בדיוק התחלתי להאזין רק באחד אבל הם עברו אלבום אלבום של אברהם פריד ויואלי דיקמן היה בלחץ כל רגע להעביר אלבום ולא נראה לי בכלל שהם הספיקו את כל מה שהם רצו.
ואנונימית מה שדיברו על מצעד של מאימי שה היה מ 9 עם יוסי אייזנטל וגבי כץ כפי שהיה כתוב -

-
היה מושלםם!!!!!!!
-
פוסט זה נמחק!
-
@חיה-בקליפ גם אני
רק ישראל כהן מעניין,
מה לעשות?
אולי שהוא יגיש את התכנית
-
@חיה-בקליפ גם אני
רק ישראל כהן מעניין,
מה לעשות?
אולי שהוא יגיש את התכנית
@מלך-מרוקו לא.
רק שהוא עם יואלי הוא מעניין
סתם ככה הוא לא משו מאוד מיוחד
ראה תכנית מתגלגלים בדרכים -
@מלך-מרוקו לא.
רק שהוא עם יואלי הוא מעניין
סתם ככה הוא לא משו מאוד מיוחד
ראה תכנית מתגלגלים בדרכים@חיה-בקליפ נכון,
ביחד הם שילוב מנצח! -
@חיה-בקליפ נכון,
ביחד הם שילוב מנצח!@מלך-מרוקו אולי לא קשור
אבל ככה גם רפי אוחנה ויואלי דיקמן -
@מלך-מרוקו אולי לא קשור
אבל ככה גם רפי אוחנה ויואלי דיקמן@חיה-בקליפ הם דווקא לא ממש אותו סגנון,
ולדעתי הם פחות מסתדרים ביחד... -
@חיה-בקליפ הם דווקא לא ממש אותו סגנון,
ולדעתי הם פחות מסתדרים ביחד...@מלך-מרוקו אני ממש אוהבת שהם ביחד
אפילו יותר מישראל כהן ויואלי -
@מלך-מרוקו אני ממש אוהבת שהם ביחד
אפילו יותר מישראל כהן ויואלי@חיה-בקליפ אם כבר,
עויזר דרוק ויואלי ביחד
זה אש! -
@חיה-בקליפ אם כבר,
עויזר דרוק ויואלי ביחד
זה אש!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות