המלצה לאורגן korg
-
@למדן תודה על התגובה.
הכוונה באמת היתה שבבית לא אצטרך בוקסה.
אירועים קטנים הגלל שכרגע אין לי זמן רב מדי להשקיע.
לגבי המקצבים הייתי שמח שתפרט לי מה יש לך, ובאיזה מחיר.
תקציב: עד 9000 ש"ח.
שוב תודה. -
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחה -
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחה@מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחהאני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים -
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחה@מוזיקה-זה-אני סתם שאלה מאיזה בחינה הPA700-1000 מתאימים רק לאירועים קטנים? כי אני שמעתי סטים לאורגנים האלה שאפשר בכיף להרקיד איתם בחתונות כמו שצריך
-
@מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחהאני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים -
@מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחהאני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים@טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?
-
@טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?
-
@TA66108 הייתי מציעה לך לקנות אורגן מחברת יאמהה sx 900/700 זה מאוד טוב זה אותו ממשק של ה ג'נוס ויש לי לזה מקצבים עדכניים ומושקעים ברמה של אירועים גדולים
זה מגיע עם כל הסגנונות שצריך לאירוע אני נוכר ב2500 גמיש .
תצרי איתי קשר בS"ד -
@מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:
הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
בהצלחהאני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהמלצה לאורגן korg:
וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
המחיר נכון אולי לגבי PA 700 אבל לא לגבי PA 10OO
שזה יותר נוטה ל8,000 עד 10,000.@למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:
תורידי את זה זה פליבק שבניתי .
זה חסום אם תוכל לעלות בצורה נורמלית.
-
@טכנאי-קיובייס-12 אמר בהמלצה לאורגן korg:
וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
המחיר נכון אולי לגבי PA 700 אבל לא לגבי PA 10OO
שזה יותר נוטה ל8,000 עד 10,000.@למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:
תורידי את זה זה פליבק שבניתי .
זה חסום אם תוכל לעלות בצורה נורמלית.
@ב-ב-ב תוריד כוכביות
https://www.jumbomai****l.me/j/NGFNo0uCBU2YG_G
תנסה עכשיו -
@ב-ב-ב לא אבל אני יעלה שוב
-
@טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?
@TA66108 אמר בהמלצה לאורגן korg:
@טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?
זה בדיוק הקעץ' לקורג צריך להתרגל לימהה לא
-
@למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:
לא אבל אני יעלה שוב
גם בקורג PA 700 יש אפשרות למקצבים מטורפים בכל קנה מידה!!!!!
אני אישית ראיתי בכל מאד זול דגימות של די גיי וחסידי מטורפות על האורגן הנ"ל@א-ה-2 יש כמובן שיש
יש גם סובארו שנוסע טוב אז זה לא סובארו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות