דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. קורג - Korg
  5. המלצה לאורגן korg

המלצה לאורגן korg

מתוזמן נעוץ נעול הועבר קורג - Korg
20 פוסטים 8 כותבים 872 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • T מנותק
    T מנותק
    TA66108
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    היי. אני מעוניין לקנות קארג pa600 ומעלה, הצרכים שלי זה נגינה באירועים קטנים אבל אני רוצה שיהיו לאורגן רמקולים עוצמתיים, ובעיקר שיהיה אורגן שיש בשוק הרבה מקצבים חסידיים בשבילו, מה אתם ממליצים?
    (אין לי שום כוונה לקנות יד שניה, הפוסט הוא נטו ייעוץ)
    תודה רבה

    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T TA66108

      היי. אני מעוניין לקנות קארג pa600 ומעלה, הצרכים שלי זה נגינה באירועים קטנים אבל אני רוצה שיהיו לאורגן רמקולים עוצמתיים, ובעיקר שיהיה אורגן שיש בשוק הרבה מקצבים חסידיים בשבילו, מה אתם ממליצים?
      (אין לי שום כוונה לקנות יד שניה, הפוסט הוא נטו ייעוץ)
      תודה רבה

      למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @TA66108
      1 בשום אורגן לא יהיה לך רמקולים עוצמתיים שיהוה תחליף לבוקסה חוץ אם זה לבית .
      2 אורגן שיש בשוק מקצבים זה גם קורג וגם יאמהה מה שתחפש זה מה שתמצא לי יש לשניהם.
      עכשיו תלוי מה התקציב ....
      בהצלחה (למה רק אירועים קטנים🤔 )

      קניית כלי נגינה
      ביט-פלוס
      יוטיוב

      T תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • למדןל למדן

        @TA66108
        1 בשום אורגן לא יהיה לך רמקולים עוצמתיים שיהוה תחליף לבוקסה חוץ אם זה לבית .
        2 אורגן שיש בשוק מקצבים זה גם קורג וגם יאמהה מה שתחפש זה מה שתמצא לי יש לשניהם.
        עכשיו תלוי מה התקציב ....
        בהצלחה (למה רק אירועים קטנים🤔 )

        T מנותק
        T מנותק
        TA66108
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @למדן תודה על התגובה.
        הכוונה באמת היתה שבבית לא אצטרך בוקסה.
        אירועים קטנים הגלל שכרגע אין לי זמן רב מדי להשקיע.
        לגבי המקצבים הייתי שמח שתפרט לי מה יש לך, ובאיזה מחיר.
        תקציב: עד 9000 ש"ח.
        שוב תודה.

        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • T TA66108

          @למדן תודה על התגובה.
          הכוונה באמת היתה שבבית לא אצטרך בוקסה.
          אירועים קטנים הגלל שכרגע אין לי זמן רב מדי להשקיע.
          לגבי המקצבים הייתי שמח שתפרט לי מה יש לך, ובאיזה מחיר.
          תקציב: עד 9000 ש"ח.
          שוב תודה.

          למדןל מנותק
          למדןל מנותק
          למדן
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @TA66108 הייתי מציעה לך לקנות אורגן מחברת יאמהה sx 900/700 זה מאוד טוב זה אותו ממשק של ה ג'נוס ויש לי לזה מקצבים עדכניים ומושקעים ברמה של אירועים גדולים
          זה מגיע עם כל הסגנונות שצריך לאירוע אני נוכר ב2500 גמיש .
          תצרי איתי קשר בS"ד

          קניית כלי נגינה
          ביט-פלוס
          יוטיוב

          T תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מוזיקה זה אני
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
            בהצלחה

            טכנאי קיובייס 12ט הקלידן הצפוניה 2 תגובות תגובה אחרונה
            2
            • מ מוזיקה זה אני

              הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
              בהצלחה

              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
              #6

              @מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:

              הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
              בהצלחה

              אני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
              אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים

              T ב 3 תגובות תגובה אחרונה
              2
              • מ מוזיקה זה אני

                הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
                בהצלחה

                הקלידן הצפוניה מנותק
                הקלידן הצפוניה מנותק
                הקלידן הצפוני
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מוזיקה-זה-אני סתם שאלה מאיזה בחינה הPA700-1000 מתאימים רק לאירועים קטנים? כי אני שמעתי סטים לאורגנים האלה שאפשר בכיף להרקיד איתם בחתונות כמו שצריך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T מנותק
                  T מנותק
                  TA66108
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TA66108
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                    @מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:

                    הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
                    בהצלחה

                    אני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
                    אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים

                    T מנותק
                    T מנותק
                    TA66108
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                      @מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:

                      הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
                      בהצלחה

                      אני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
                      אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים

                      T מנותק
                      T מנותק
                      TA66108
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?

                      א טכנאי קיובייס 12ט 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • T TA66108

                        @טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        ארי 6 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @TA66108 היה קשה בהתחלה גם בסגנון החומר וגם בקלידים שזה קלידים אחרים וגם בקטע של המערכת עצמה זה קצת אחרת וצריך ליתרגל כול דבר טוב מגיע בקושי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • למדןל למדן

                          @TA66108 הייתי מציעה לך לקנות אורגן מחברת יאמהה sx 900/700 זה מאוד טוב זה אותו ממשק של ה ג'נוס ויש לי לזה מקצבים עדכניים ומושקעים ברמה של אירועים גדולים
                          זה מגיע עם כל הסגנונות שצריך לאירוע אני נוכר ב2500 גמיש .
                          תצרי איתי קשר בS"ד

                          T מנותק
                          T מנותק
                          TA66108
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TA66108
                          #12

                          @למדן איך ליצור איתך קשר? לגבי הסטים

                          למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • T TA66108

                            @למדן איך ליצור איתך קשר? לגבי הסטים

                            למדןל מנותק
                            למדןל מנותק
                            למדן
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @TA66108
                            https://www.jumbomail.me/j*/NGFNo0uCBU2YG_G/u/546458714534615**A536B343D?utm_source=jmemail&utm_medium=email&utm_campaign=sent
                            תורידי את זה זה פליבק שבניתי .

                            קניית כלי נגינה
                            ביט-פלוס
                            יוטיוב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                              @מוזיקה-זה-אני אמר בהמלצה לאורגן korg:

                              הייתי מציעה לך יאמהה אבל אם את כן מתעקשת על קורג יש את ה 700 או 1000 ששניהם מאוד טובים לאירועים קטנים אחד מההבדלים המשמעותיים הוא בכמות הג'יגה שנכנס יותר ב 1000 .
                              בהצלחה

                              אני מצטרף, וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)
                              אבל אחרי הכל אין על הסדרה החדשה של ימהה, ובפרט אם הצורך הוא אירועים ולא שימוש ביתי לשם תחביב וכו', אני אישית מעריץ של קורג, אבל הסקטור שלי הוא יותר להתבודד עם האורגן וליהנות מהמוזיקה עצמה... sx900 הוא אורגן פשוט עתידני מבחינת אירועים

                              ב מנותק
                              ב מנותק
                              ב.ב.ב.
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב.ב.ב.
                              #14

                              @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהמלצה לאורגן korg:

                              וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)

                              המחיר נכון אולי לגבי PA 700 אבל לא לגבי PA 10OO
                              שזה יותר נוטה ל8,000 עד 10,000.

                              @למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:

                              תורידי את זה זה פליבק שבניתי .

                              זה חסום אם תוכל לעלות בצורה נורמלית.

                              למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ב ב.ב.ב.

                                @טכנאי-קיובייס-12 אמר בהמלצה לאורגן korg:

                                וזה חוץ מהמחיר המעולה (5000 מקסימום)

                                המחיר נכון אולי לגבי PA 700 אבל לא לגבי PA 10OO
                                שזה יותר נוטה ל8,000 עד 10,000.

                                @למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:

                                תורידי את זה זה פליבק שבניתי .

                                זה חסום אם תוכל לעלות בצורה נורמלית.

                                למדןל מנותק
                                למדןל מנותק
                                למדן
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                                #15

                                @ב-ב-ב תוריד כוכביות
                                https://www.jumbomai****l.me/j/NGFNo0uCBU2YG_G
                                תנסה עכשיו

                                קניית כלי נגינה
                                ביט-פלוס
                                יוטיוב

                                ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • למדןל למדן

                                  @ב-ב-ב תוריד כוכביות
                                  https://www.jumbomai****l.me/j/NGFNo0uCBU2YG_G
                                  תנסה עכשיו

                                  ב מנותק
                                  ב מנותק
                                  ב.ב.ב.
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @למדן לא עזר הכוכביות
                                  זה עדיין נחסם
                                  אולי אתה כבר פותח את הקישור לפני שאתה שם כוכביות

                                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ב ב.ב.ב.

                                    @למדן לא עזר הכוכביות
                                    זה עדיין נחסם
                                    אולי אתה כבר פותח את הקישור לפני שאתה שם כוכביות

                                    למדןל מנותק
                                    למדןל מנותק
                                    למדן
                                    משתמש מומחה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @ב-ב-ב לא אבל אני יעלה שוב

                                    קניית כלי נגינה
                                    ביט-פלוס
                                    יוטיוב

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • T TA66108

                                      @טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?

                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                                      טכנאי קיובייס 12
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @TA66108 אמר בהמלצה לאורגן korg:

                                      @טכנאי-קיובייס-12 ומבחינת מבנה האורגן, כל חיי גדלתי על korg, כמה קשה יהיה להתרגל לימאהה?

                                      זה בדיוק הקעץ' לקורג צריך להתרגל לימהה לא

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:

                                        לא אבל אני יעלה שוב

                                        גם בקורג PA 700 יש אפשרות למקצבים מטורפים בכל קנה מידה!!!!!
                                        אני אישית ראיתי בכל מאד זול דגימות של די גיי וחסידי מטורפות על האורגן הנ"ל

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                                          @למדן אמר בהמלצה לאורגן korg:

                                          לא אבל אני יעלה שוב

                                          גם בקורג PA 700 יש אפשרות למקצבים מטורפים בכל קנה מידה!!!!!
                                          אני אישית ראיתי בכל מאד זול דגימות של די גיי וחסידי מטורפות על האורגן הנ"ל

                                          למדןל מנותק
                                          למדןל מנותק
                                          למדן
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @א-ה-2 יש כמובן שיש
                                          יש גם סובארו שנוסע טוב אז זה לא סובארו 😊

                                          קניית כלי נגינה
                                          ביט-פלוס
                                          יוטיוב

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול