אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@rivka-0 לדעת אם אני זכאי לתואר הזה?
@איציק-דדיה איך אני אדע?
כתבתי פה:@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@איציק-דדיה נראה לי צריך מומחיות בכמה דברים:
@מוזיקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
בשביל להיות חבר בקבוצת משתמש מומחה צריך להגיש בפניה לניהול בקשה עם הסבר מפורט מה הידע והמומחיות שלך במוזיקה, כלי נגינה תוכנות מוזיקה וכו' (מומחיות לא הכוונה שאתה מכיר את כל השירים שיצאו לאחרונה... )
-
משהו יודע מה קרה שאת המעבר בין עמודים (מצורפת תמונה) אפשר לעשות רק בתחתית הדף ולא גם בראש הדף?
איך שזכור לי פעם היה את זה גם למעלה וגם למטה.
ֶּ
-
משהו יודע מה קרה שאת המעבר בין עמודים (מצורפת תמונה) אפשר לעשות רק בתחתית הדף ולא גם בראש הדף?
איך שזכור לי פעם היה את זה גם למעלה וגם למטה.
ֶּ
-
@rivka-0 נכון... אבל אולי את מתכוונת לזה שיש לך כאלו ... בין העמודים למטה, ואז יש לך אופציה ללחוץ עליה וקופץ לך חלון למעלה שבו את יכולה לבחור עמוד.
-
@rivka-0 אני משתמש מומחה בויטרואל די גיי אני יכול לקבל תואר משתמש מומחה?
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@rivka-0 אני משתמש מומחה בויטרואל די גיי אני יכול לקבל תואר משתמש מומחה?
צריך לשלוח להם חומרים שלך, והם מחליטים אם מגיע לך...
-
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@rivka-0 אני משתמש מומחה בויטרואל די גיי אני יכול לקבל תואר משתמש מומחה?
צריך לשלוח להם חומרים שלך, והם מחליטים אם מגיע לך...
@הדרי איפה שולחים להם?
-
@הדרי איפה שולחים להם?
-
אני לא עברתי על כל ההודעות יכול להיות ששאלו את זה כבר אבל...
האם האתר מתכנן להיפתח שוב בנטפרי???
מגיעים איתם להסדר???
זה מעצבן אני חדש לא ראיתי מה קורה והרבה מהמשתתפים הם חברים בנטפרי!!!
אשמח אם מישהו יענה על זה תודה רבה@אבינועם-0 כנראה שלא:
@rivka-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם משהו דמיין שנטפרי יפתחו את מקצב - יכול לראות פה לפי התגובות שזה לא יקרה:
https://forum.netfree.link/topic/11255/%D7%9C%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%A1%D7%9E%D7%AA%D7%9D-%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%91

-
השיר חוץ מכדורגל מותר? @צוות-פיקוח
-
השיר חוץ מכדורגל מותר? @צוות-פיקוח
-
@NAAMA-0 אסור לבקש ליקיים בפוסט!! וחוץ מזה שצוות פיקוח וNTZ עושים את כל מה שהם יכולים כדי שנטפרי יחזרו את הפורום..
@חכם_בלילה אסור גם אם יש לזה מטרה? הרי אסור לכתוב פוסט בשביל צודקת , אני מסכים וכו...
-
@חכם_בלילה אסור גם אם יש לזה מטרה? הרי אסור לכתוב פוסט בשביל צודקת , אני מסכים וכו...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות