אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@NAAMA-0 לא התבלבלתי קוראים לזה אודותי
@אילה-הזמרת איפה האודותי הזה נמצא בתוך ערוך
-
@אילה-הזמרת איפה האודותי הזה נמצא בתוך ערוך
-
@צוות-פיקוח המחרוזת הזאת מותרת בפורום?
https://www.youtube.com/watch?v=FwnggfMaFO4
באתרוג היא פתוחה. -
שלום.
אני רוצה לדעת כמה מוניטין צריך להיות לי בשביל לדבר בצאט -
שלום.
אני רוצה לדעת כמה מוניטין צריך להיות לי בשביל לדבר בצאט@אביגיל-אליאסוב הצאט חסום לכולם
-
@אביגיל-אליאסוב הצאט חסום לכולם
@איציק-דדיה אהה אוקיי
תודה רבה על המענה
-
רציתי לשאול איך מגדילים את הכתב בחתימה תודה רבה
-
רציתי לשאול איך מגדילים את הכתב בחתימה תודה רבה
@איציק-דדיה שלום אני לא ממש הבנתי מה החתימה הזאת?
אם מישהו יוכל להסביר לי אני מאוד אשמח
מראש -
@איציק-דדיה שלום אני לא ממש הבנתי מה החתימה הזאת?
אם מישהו יוכל להסביר לי אני מאוד אשמח
מראש@אביגיל-אליאסוב זה החתימה ששם יכולים לכתוב כל מיני דברים חכמים כאלה או משפטים מעצימים על מוסיקה ובכלל קישורים לנושאים שפתחת כמו שלי ועוד...

-
@אביגיל-אליאסוב זה החתימה ששם יכולים לכתוב כל מיני דברים חכמים כאלה או משפטים מעצימים על מוסיקה ובכלל קישורים לנושאים שפתחת כמו שלי ועוד...

@איציק-דדיה ואיך אני עושה את זה?
-
@איציק-דדיה ואיך אני עושה את זה?
@אביגיל-אליאסוב אפשר בבקשה תשובה?
-
@איציק-דדיה ואיך אני עושה את זה?
@אביגיל-אליאסוב את לא יכולה רק אם יש לך יותר מ 200 נראה לי מוניטין
-
@אביגיל-אליאסוב את לא יכולה רק אם יש לך יותר מ 200 נראה לי מוניטין
@איציק-דדיה יואווו זה המווןןןן!!!!
טוב לא חשוב.
תודה רבה בכל זאת
-
@איציק-דדיה יואווו זה המווןןןן!!!!
טוב לא חשוב.
תודה רבה בכל זאת
@אביגיל-אליאסוב בשניה מגיעים לזה אני הצטרפתי פחות מחודשש ותראי כמה יש לי ברוך השם
-
@אביגיל-אליאסוב בשניה מגיעים לזה אני הצטרפתי פחות מחודשש ותראי כמה יש לי ברוך השם
@איציק-דדיה חחחחחחחחחחחחחח
אני כבר פה כמעט 4 חודשים!!!! -
רציתי לשאול איך מגדילים את הכתב בחתימה תודה רבה
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
רציתי לשאול איך מגדילים את הכתב בחתימה תודה רבה
תעשה את זה בפוסט ותעתיק לחתימה.
-
@דוד-33
שיקפוץ לו התראה כל פעם שתכתוב פוסט,
וחוצמיזה זה אמור להיות סוג של מחמאה שאתה מעניין אותו, -
@אביגיל-אליאסוב בשניה מגיעים לזה אני הצטרפתי פחות מחודשש ותראי כמה יש לי ברוך השם
@איציק-דדיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אביגיל-אליאסוב בשניה מגיעים לזה אני הצטרפתי פחות מחודשש ותראי כמה יש לי ברוך השם
אחי היקר
נמשחת אשרייך --- כמות פוסטים שלך בזמן כזה קצר
ממש לא דוגמה סטנדרטית
אתה --ממתק את הדינים של נטפרי

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות