אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@12345678
@הצדיק-הנסתר
@MUSIC-2
@ilanilan
@רותי-אלחרראנחנו קוראים לכם לכתוב פוסטים ולהשתתף בפורום לא להתבייש אנחנו צריכים אותכם
רעיון יפה לא?
נכנסים לסימן האדום שיש לה על המסך למעלה ואז שם זה מוביל אותה לכתובת מייל שלה היא לוחצת על שנה מייל ואז היא קבל למייל שלה שהאימות עבר בהצלחה ואז כשהיא תיכנס אז היא תיהיה מחוברת מקווה שהבננת אותי
@איציק-דדיה אוקייי,
יש לי כמה חברות שחיברתי אבל הם לא יכולות לרשום תגובות...
@אדלי-האשדודית @אשדודית-בנשמה -כי הם לא מצליחות לאמת את המייל...-
הן יכולות להוסיף הרבה לפורום- וחבל... (בטוחה שיש עוד הרבה כאלה שהיסתבכו עם זה...) -
@איציק-דדיה אוקייי,
יש לי כמה חברות שחיברתי אבל הם לא יכולות לרשום תגובות...
@אדלי-האשדודית @אשדודית-בנשמה -כי הם לא מצליחות לאמת את המייל...-
הן יכולות להוסיף הרבה לפורום- וחבל... (בטוחה שיש עוד הרבה כאלה שהיסתבכו עם זה...)@הדרי שישלחו פנייה לניהול ואם הם רוצים שישלחו לך למייל תמונה של המסך שלהם ותעלי אותה לפה ואני יעזור
-
@איציק-דדיה אוקייי,
יש לי כמה חברות שחיברתי אבל הם לא יכולות לרשום תגובות...
@אדלי-האשדודית @אשדודית-בנשמה -כי הם לא מצליחות לאמת את המייל...-
הן יכולות להוסיף הרבה לפורום- וחבל... (בטוחה שיש עוד הרבה כאלה שהיסתבכו עם זה...)שיכנסו לערוך פרופיל וזה מה שיהיה להם שיעשו אישור וישלח להם למייל מייל ממקצב שיעשו אישור וסיימנו
-
שיכנסו לערוך פרופיל וזה מה שיהיה להם שיעשו אישור וישלח להם למייל מייל ממקצב שיעשו אישור וסיימנו
@איציק-דדיה שלושתם עשו את זה והסתבכו...

אז אמרתי להם שעדיף שישלחו פניה לניהול...-מקווה שיעזור..
בכל זאת תודה רבה! -
@איציק-דדיה שלושתם עשו את זה והסתבכו...

אז אמרתי להם שעדיף שישלחו פניה לניהול...-מקווה שיעזור..
בכל זאת תודה רבה!@הדרי
סורי 
-
@איציק-דדיה שלושתם עשו את זה והסתבכו...

אז אמרתי להם שעדיף שישלחו פניה לניהול...-מקווה שיעזור..
בכל זאת תודה רבה!@הדרי הן בדקו בספאם? לפעמים זה מגיע לשם..
-
@הדרי הן בדקו בספאם? לפעמים זה מגיע לשם..
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איציק-דדיה אני לא יודע על סמך מה אותם אלה כותבים כך... כל יום אני פותח את הפורום ורואה לפחות 30 התראות וכולם מלאות תוכן...
-
@איציק-דדיה אני לא יודע על סמך מה אותם אלה כותבים כך... כל יום אני פותח את הפורום ורואה לפחות 30 התראות וכולם מלאות תוכן...
@amichi22 אז אתה לא יודע מה היה פה פעם היה לך 99 פלוס כל יום בנוסף לשירים חדשים וסקופים
-
@amichi22 אז אתה לא יודע מה היה פה פעם היה לך 99 פלוס כל יום בנוסף לשירים חדשים וסקופים
-
@דוד-33 רק שירים
-
@איציק-דדיה
אתה צודק שכמעט שבועיים שלא פתחתי את מקצב כי הייתי בחו"ל אז לא הייתה לי ברירה
באסהההה
קיצור אני פותח עכשיו ויש לי רק 85 פוסטים שלא נקראו
ממש מצער
️
-
מה הנושא עכשיו בשיריםלכתיבה?
-
הקטע של המייל באמת ממש תוקע,
רציתי למחוק משתמש ולפתוח חדש עם אותו מייל,
אבל אין לי מושג איך ואם אפשר למחוק.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

