אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@פונץ-בננה
מכמה מוניטין אפשר לפתוח צ'אט עם מישהו?@Anne אין יותר את האופציה לפתוח צ'אט, לא משנה מכמה מוניטין..
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ורק בלפי אומנים עם אני לא טועה מותר להגיב משהו כזה
אכן כן... יש עוד נושאים שלא צריך לפתוח עליהם נושא חדש כי זה ממש מיותר. לכן כל נושא לגופו, ועדיף לשאול לפני.
-
@פונץ-בננה
מכמה מוניטין אפשר לפתוח צ'אט עם מישהו?@Anne אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פונץ-בננה
מכמה מוניטין אפשר לפתוח צ'אט עם מישהו?ביטלו כבר את הצאט...
-
@יאיא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אפשר לכתוב מידע בפרופיל?
בהגדרות האישיות
בדף הפרופיל שלך -
@יאיא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אפשר לכתוב מידע בפרופיל?
בהגדרות האישיות
בדף הפרופיל שלך@המחבל-המחופש במידה ויש לו את מספר המוניטון שצריך....
-
@יאיא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אפשר לכתוב מידע בפרופיל?
בהגדרות האישיות
בדף הפרופיל שלך@המחבל-המחופש לא רואה
-
@המחבל-המחופש לא רואה
@יאיא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המחבל-המחופש לא רואה
שימי לב

כנסי שם לערוך
בתוך הערוך יש אודותי
וכן גם חתימה עם יש לך מספיק מוניטין -
@יאיא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המחבל-המחופש לא רואה
שימי לב

כנסי שם לערוך
בתוך הערוך יש אודותי
וכן גם חתימה עם יש לך מספיק מוניטין@המחבל-המחופש אהה תודה זה בעצם בשם מלא...
-
@המחבל-המחופש במידה ויש לו את מספר המוניטון שצריך....
-
@MUSIC-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הדרי
מכמה מוניטין זה?אין לי מושג...

-
פוסט זה נמחק!
-
@MUSIC-2 מכמה מוניטין מה?
-
@MUSIC-2 מכמה מוניטין מה?
@רות-רפפורט
אפשר לעשות חתימה ואודותיי -
@MUSIC-2 כדי לשים מידע על עצמך זה 185
-
@רות-רפפורט
אפשר לעשות חתימה ואודותיי@MUSIC-2 לי זה היה מ150 מוניטין
-
@MUSIC-2 בהתחלה גם חשבתי ככה אבל זה ממש טס..
-
נעלו את הנושא של יואלי דיקמן בגללי? אבל שאלתי אם מותר להעלות סרטונים ממאסטר פליי ואף אחד לא אמר שלא!
@חינדיקיקי למה אסור?! אבל זה גם מוזיקה
-
נעלו את הנושא של יואלי דיקמן בגללי? אבל שאלתי אם מותר להעלות סרטונים ממאסטר פליי ואף אחד לא אמר שלא!
@חינדיקיקי איפה שאלת?
כי אני חושבת שזה היה דיי ברור שאסור! @כ.פ כתבה במפורש אחרי שהנושא היה נעול הרבה זמן
מה מותר ומה לא, וסרטונים על קסמים בטח ובטח שלא יועלו בפורום שנאמר בו הרבה פעמים שהוא - מקצועי.
נתנו לנושא הזה המון צ'אנסים, וכרגע הוא נשאר נעול. יש עוד כמה נושאים סביב יואלי... אם תשמרו עליהם ותעמדו בחוקים של הנושא הם לא ינעלו, אבל אם כן... גם הם לא יישארו. (כנ"ל על כל שאר הנושאים)
בתקווה להבנה..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
