דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נפש האדם
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1461

    למה אני לא מצליח לערוך הודעות בצ'אט?
    כשאני על ההודעה יש סמן כזה בצד
    כשאני בא לעבור לשם הוא נעלם🙄......

    זברהז תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • נ נפש האדם

      למה אני לא מצליח לערוך הודעות בצ'אט?
      כשאני על ההודעה יש סמן כזה בצד
      כשאני בא לעבור לשם הוא נעלם🙄......

      זברהז מנותק
      זברהז מנותק
      זברה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1462

      @נפש-האדם אני חושבת שזה קורה כשאתה עושה צפה בכל הצאטים,
      אבל אם פותחים את הצאט בחלונית זה נותן נראה לי,
      תנסה תראה.

      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • זברהז זברה

        @נפש-האדם אני חושבת שזה קורה כשאתה עושה צפה בכל הצאטים,
        אבל אם פותחים את הצאט בחלונית זה נותן נראה לי,
        תנסה תראה.

        נ מנותק
        נ מנותק
        נפש האדם
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
        #1463

        @זברה נכון!!!
        מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
        @מוטי-טבק
        @צור

        מוטי טבקמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נפש האדם

          @זברה נכון!!!
          מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
          @מוטי-טבק
          @צור

          מוטי טבקמ מנותק
          מוטי טבקמ מנותק
          מוטי טבק
          מנהלים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1464

          @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @זברה נכון!!!
          מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
          @מוטי-טבק
          @צור

          יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
          אפשר צילומסך?

          "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

          לואי ארמסטרונג

          צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
          צרו איתי עוד היום קשר!
          motitechpc@gmail.com | 0583293193

          זברהז תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • davidovskD מנותק
            davidovskD מנותק
            davidovsk
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1465

            מישהו יכול להראות לי דוגמא איך שולחים פנייה לניהול כי שלחתי כבר פעמיים ולא ענו לי עוד אולי עשיתי משהו לא נכון

            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נפש האדם

              למה אני לא מצליח לערוך הודעות בצ'אט?
              כשאני על ההודעה יש סמן כזה בצד
              כשאני בא לעבור לשם הוא נעלם🙄......

              תהילושת מנותק
              תהילושת מנותק
              תהילוש
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1466

              @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              למה אני לא מצליח לערוך הודעות בצ'אט?
              כשאני על ההודעה יש סמן כזה בצד
              כשאני בא לעבור לשם הוא נעלם🙄......

              עריכה. לוחצים על הסמל. ואז ההודעה שרוצים לערוך נמצאת כאילו כתבתם אותה עכשיו-איפה שכתוב"הקלד את הודעת הצאט..." ואז עורכים אותה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • davidovskD davidovsk

                מישהו יכול להראות לי דוגמא איך שולחים פנייה לניהול כי שלחתי כבר פעמיים ולא ענו לי עוד אולי עשיתי משהו לא נכון

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1467

                @דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                מישהו יכול להראות לי דוגמא איך שולחים פנייה לניהול כי שלחתי כבר פעמיים ולא ענו לי עוד אולי עשיתי משהו לא נכון

                כנראה שלא שמת מייל. או שלא עשית שלח. פשוט באייקון למעלה תשלח שוב לפי ההוראות!!

                @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @זברה נכון!!!
                מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
                @מוטי-טבק
                @צור

                יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                אפשר צילומסך?

                זה לא בעיצוב לדעתי. הבנתי את כוונתו.
                כשרוצים לערוך בצאט הודעה שכבר נשלחה לא תמיד האייקון של העריכה מופיע. רק אם זה הודעה ארוכה אם זה קצרה הוא מוסתר..

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                davidovskD מוטי טבקמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מוטי טבקמ מוטי טבק

                  @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @זברה נכון!!!
                  מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
                  @מוטי-טבק
                  @צור

                  יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                  אפשר צילומסך?

                  זברהז מנותק
                  זברהז מנותק
                  זברה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1468

                  @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                  אפשר צילומסך?

                  זה לא בעיצוב,
                  אבל כשנכנסים להודעות הפרטיות ורוצים לערוך הודעה זה מביא את האפשרות ככה-
                  d4ecc886-6416-4c0d-b1dd-e0bd930d0562-image.png

                  ובגל שזה רחוק מההודעה אז כשבאים ללחוץ זה נעלם- כי כבר לא עומדים על ההודעה.
                  אבל שפותחים את הצאט בחלונית זה כן נותן לערוך...

                  אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                  אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                  מוטי טבקמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                    @דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    מישהו יכול להראות לי דוגמא איך שולחים פנייה לניהול כי שלחתי כבר פעמיים ולא ענו לי עוד אולי עשיתי משהו לא נכון

                    כנראה שלא שמת מייל. או שלא עשית שלח. פשוט באייקון למעלה תשלח שוב לפי ההוראות!!

                    @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @זברה נכון!!!
                    מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
                    @מוטי-טבק
                    @צור

                    יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                    אפשר צילומסך?

                    זה לא בעיצוב לדעתי. הבנתי את כוונתו.
                    כשרוצים לערוך בצאט הודעה שכבר נשלחה לא תמיד האייקון של העריכה מופיע. רק אם זה הודעה ארוכה אם זה קצרה הוא מוסתר..

                    davidovskD מנותק
                    davidovskD מנותק
                    davidovsk
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1469

                    @אייצ-ית שמתי מייל

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      @דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      מישהו יכול להראות לי דוגמא איך שולחים פנייה לניהול כי שלחתי כבר פעמיים ולא ענו לי עוד אולי עשיתי משהו לא נכון

                      כנראה שלא שמת מייל. או שלא עשית שלח. פשוט באייקון למעלה תשלח שוב לפי ההוראות!!

                      @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @זברה נכון!!!
                      מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
                      @מוטי-טבק
                      @צור

                      יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                      אפשר צילומסך?

                      זה לא בעיצוב לדעתי. הבנתי את כוונתו.
                      כשרוצים לערוך בצאט הודעה שכבר נשלחה לא תמיד האייקון של העריכה מופיע. רק אם זה הודעה ארוכה אם זה קצרה הוא מוסתר..

                      מוטי טבקמ מנותק
                      מוטי טבקמ מנותק
                      מוטי טבק
                      מנהלים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1470

                      @אייצ-ית שיביא צילומסך
                      ככה אני ידע על מה הוא מדבר

                      "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                      לואי ארמסטרונג

                      צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                      צרו איתי עוד היום קשר!
                      motitechpc@gmail.com | 0583293193

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • זברהז זברה

                        @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                        אפשר צילומסך?

                        זה לא בעיצוב,
                        אבל כשנכנסים להודעות הפרטיות ורוצים לערוך הודעה זה מביא את האפשרות ככה-
                        d4ecc886-6416-4c0d-b1dd-e0bd930d0562-image.png

                        ובגל שזה רחוק מההודעה אז כשבאים ללחוץ זה נעלם- כי כבר לא עומדים על ההודעה.
                        אבל שפותחים את הצאט בחלונית זה כן נותן לערוך...

                        מוטי טבקמ מנותק
                        מוטי טבקמ מנותק
                        מוטי טבק
                        מנהלים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1471

                        @זברה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                        אפשר צילומסך?

                        זה לא בעיצוב,
                        אבל כשנכנסים להודעות הפרטיות ורוצים לערוך הודעה זה מביא את האפשרות ככה-
                        d4ecc886-6416-4c0d-b1dd-e0bd930d0562-image.png

                        ובגל שזה רחוק מההודעה אז כשבאים ללחוץ זה נעלם- כי כבר לא עומדים על ההודעה.
                        אבל שפותחים את הצאט בחלונית זה כן נותן לערוך...

                        זה בעיה בעיצוב!
                        למי שלא יודע כל דבר פה זה מעוצב עם קוד
                        צריך להגיד שיהיה יותר קרוב להודעה... זה הכל!

                        "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                        לואי ארמסטרונג

                        צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                        צרו איתי עוד היום קשר!
                        motitechpc@gmail.com | 0583293193

                        1001 תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אייצ'יתא אייצ'ית

                          @דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          מישהו יכול להראות לי דוגמא איך שולחים פנייה לניהול כי שלחתי כבר פעמיים ולא ענו לי עוד אולי עשיתי משהו לא נכון

                          כנראה שלא שמת מייל. או שלא עשית שלח. פשוט באייקון למעלה תשלח שוב לפי ההוראות!!

                          @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @זברה נכון!!!
                          מעניין באמת למה... אולי אפשר לסדר את זה...
                          @מוטי-טבק
                          @צור

                          יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                          אפשר צילומסך?

                          זה לא בעיצוב לדעתי. הבנתי את כוונתו.
                          כשרוצים לערוך בצאט הודעה שכבר נשלחה לא תמיד האייקון של העריכה מופיע. רק אם זה הודעה ארוכה אם זה קצרה הוא מוסתר..

                          davidovskD מנותק
                          davidovskD מנותק
                          davidovsk
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1472

                          @אייצ-ית הוא כותב לי אחרי שאני שולח "שגיאה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאה לצפות בו"
                          זה אומר שזה נשלח?

                          מוטי טבקמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • davidovskD davidovsk

                            @אייצ-ית הוא כותב לי אחרי שאני שולח "שגיאה הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאה לצפות בו"
                            זה אומר שזה נשלח?

                            מוטי טבקמ מנותק
                            מוטי טבקמ מנותק
                            מוטי טבק
                            מנהלים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1473

                            @דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            זה אומר שזה נשלח?

                            כן

                            "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                            לואי ארמסטרונג

                            צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                            צרו איתי עוד היום קשר!
                            motitechpc@gmail.com | 0583293193

                            davidovskD תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מוטי טבקמ מוטי טבק

                              @דוד-ישראלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              זה אומר שזה נשלח?

                              כן

                              davidovskD מנותק
                              davidovskD מנותק
                              davidovsk
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1474
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוטי טבקמ מוטי טבק

                                @אייצ-ית שיביא צילומסך
                                ככה אני ידע על מה הוא מדבר

                                נ מנותק
                                נ מנותק
                                נפש האדם
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
                                #1475

                                @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אייצ-ית שיביא צילומסך
                                ככה אני ידע על מה הוא מדבר

                                אין לי מה להביא צילום מסך
                                פשוט כשאני מרחף עם הסמן על ההודעה יש את האייקון של העריכה בצד
                                וכשאני בא ללחוץ עליו הוא נעלם לי.....
                                אבל זה באמת רק כשאני עושה "צפה בכל הצ'אטים"
                                אבל אם אני פותח בחלונית נפרדת (לוחץ על שם המשתמש) אין את הבעיה הזו כמו ש @זברה אמרה

                                אולי זה בעיה רק אצלי?
                                איך כולם פה עושים?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מוטי טבקמ מוטי טבק

                                  @זברה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  יש פה בעיה בעיצוב של הצ'אט
                                  אפשר צילומסך?

                                  זה לא בעיצוב,
                                  אבל כשנכנסים להודעות הפרטיות ורוצים לערוך הודעה זה מביא את האפשרות ככה-
                                  d4ecc886-6416-4c0d-b1dd-e0bd930d0562-image.png

                                  ובגל שזה רחוק מההודעה אז כשבאים ללחוץ זה נעלם- כי כבר לא עומדים על ההודעה.
                                  אבל שפותחים את הצאט בחלונית זה כן נותן לערוך...

                                  זה בעיה בעיצוב!
                                  למי שלא יודע כל דבר פה זה מעוצב עם קוד
                                  צריך להגיד שיהיה יותר קרוב להודעה... זה הכל!

                                  1001 מנותק
                                  1001 מנותק
                                  100
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1476

                                  @מוטי-טבק לדעתי זה בעיה בתכנות שאם נצאים על ההודעה אז יש אפשרות לערוך
                                  אבל אם אתה לא נמצא על ההודעה לא רואים את הסימון של העריכה ואת זה
                                  צריך להקליד בתכנות של האתר(ככה ראיתי שמתכנתים אתר וזה כנראה הפספוס)
                                  עכשיו נראה לי יותר מובן......

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נוי3209נ מנותק
                                    נוי3209נ מנותק
                                    נוי3209
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1477

                                    יש אולי סימניות של
                                    הנושאים שאני אוהבת לקרוא ולהגיב שם?

                                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • נוי3209נ נוי3209

                                      יש אולי סימניות של
                                      הנושאים שאני אוהבת לקרוא ולהגיב שם?

                                      אילניתא מנותק
                                      אילניתא מנותק
                                      אילנית
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1478

                                      @נוי3209 לא הבנתי...

                                      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                      #משפטשאהבתי.

                                      נוי3209נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילניתא אילנית

                                        @נוי3209 לא הבנתי...

                                        נוי3209נ מנותק
                                        נוי3209נ מנותק
                                        נוי3209
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי3209
                                        #1479

                                        @אילנית
                                        אני אוהבת למשל לקרוא תגובות
                                        של משתמשים
                                        בשירי משפחת אריאלי

                                        למה אין לי סימניות
                                        לכול הנושאים שאני אוהבת לקרוא
                                        כמו רשימת מועדפים כזאת?
                                        אני לא זוכרת איך
                                        קוראים לכל נושא בדיוק
                                        אז אני נכנסת רק מתי
                                        שיש לי התראה בפעמון למעלה
                                        או שאני נזכרת בשם הנושא וחבל

                                        אילניתא פונץ' בננהפ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • נוי3209נ נוי3209

                                          @אילנית
                                          אני אוהבת למשל לקרוא תגובות
                                          של משתמשים
                                          בשירי משפחת אריאלי

                                          למה אין לי סימניות
                                          לכול הנושאים שאני אוהבת לקרוא
                                          כמו רשימת מועדפים כזאת?
                                          אני לא זוכרת איך
                                          קוראים לכל נושא בדיוק
                                          אז אני נכנסת רק מתי
                                          שיש לי התראה בפעמון למעלה
                                          או שאני נזכרת בשם הנושא וחבל

                                          אילניתא מנותק
                                          אילניתא מנותק
                                          אילנית
                                          כתב מקצב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1480

                                          @נוי3209 את יכולה לעקוב אחרי נושאים מסוימים. לדוג- שירי משפחת אריאלי...

                                          אין לך- כי אין כזו אפשרות לצערי...

                                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                          #משפטשאהבתי.

                                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול