אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@נוי3209 את יכולה לעקוב אחרי נושאים מסוימים. לדוג- שירי משפחת אריאלי...
אין לך- כי אין כזו אפשרות לצערי...
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נוי3209 את יכולה לעקוב אחרי נושאים מסוימים. לדוג- שירי משפחת אריאלי...
אין לך- כי אין כזו אפשרות לצערי...
למה אין כזו אפשרות?
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית
אני אוהבת למשל לקרוא תגובות
של משתמשים
בשירי משפחת אריאליאם את רוצה לעקוב רק אחרי נושאים שאת אוהבת יש לך אופציה בצד שמאל למעלה ללחוץ על האייקון הזה

שם יש לך 3 אופציות ותבחרי במה שאת רוצה.
שימי לב:
אם זה נושא שאת פתחת- אוטומטי את עוקבת אחריו ולכן את מקבלת התראות בפעמון.
אם זה נושא שלא את פתחת ואת רוצה לקבל התראות כשמגיבים שם- פשוט תפעילי את הפעמון בנושא.
ההפעלה שלו נעשית בצד שמאל למעלה בלחיצה על הפעמון תבחרי באופציה הראשונה- ואז כל פוסט שיפורסם שם תדעי עליו. -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@נוי3209 את יכולה לעקוב אחרי נושאים מסוימים. לדוג- שירי משפחת אריאלי...
אין לך- כי אין כזו אפשרות לצערי...
למה אין כזו אפשרות?
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אילנית
אני אוהבת למשל לקרוא תגובות
של משתמשים
בשירי משפחת אריאליאם את רוצה לעקוב רק אחרי נושאים שאת אוהבת יש לך אופציה בצד שמאל למעלה ללחוץ על האייקון הזה

שם יש לך 3 אופציות ותבחרי במה שאת רוצה.
שימי לב:
אם זה נושא שאת פתחת- אוטומטי את עוקבת אחריו ולכן את מקבלת התראות בפעמון.
אם זה נושא שלא את פתחת ואת רוצה לקבל התראות כשמגיבים שם- פשוט תפעילי את הפעמון בנושא.
ההפעלה שלו נעשית בצד שמאל למעלה בלחיצה על הפעמון תבחרי באופציה הראשונה- ואז כל פוסט שיפורסם שם תדעי עליו. -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית סליחה...
לא הכרתי את כל המידע המפורט הזה,,,הכל פ'סדר

בשביל זה הסברתי.
אם יש לכם שאלות נוספות- מוזמנים. -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית סליחה...
לא הכרתי את כל המידע המפורט הזה,,,הכל פ'סדר

בשביל זה הסברתי.
אם יש לכם שאלות נוספות- מוזמנים. -
@אייצ-ית יש כאן שירים שכתבו כאן בלי ניקוד אז חשבתי
לשים כאן קישור שינקד להם את השיר או קובץ שמעלים
לכאן אוטומטי זה לא ממש קשור למוזיקה אז אפשר לשים???@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית יש כאן שירים שכתבו כאן בלי ניקוד אז חשבתי
לשים כאן קישור שינקד להם את השיר או קובץ שמעלים
לכאן אוטומטי זה לא ממש קשור למוזיקה אז אפשר לשים???בהקשר לחיבורים שמעלים לפוסט של כתיבה ושירים לקריאה?
-
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית יש כאן שירים שכתבו כאן בלי ניקוד אז חשבתי
לשים כאן קישור שינקד להם את השיר או קובץ שמעלים
לכאן אוטומטי זה לא ממש קשור למוזיקה אז אפשר לשים???בהקשר לחיבורים שמעלים לפוסט של כתיבה ושירים לקריאה?
-
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה כן. הניקוד מוסיף לשיר לזה התכוונתי.
לא חושבת שיש צורך.
אם מישו ירצה יכול לפנות אליך בפרטי. -
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה כן. הניקוד מוסיף לשיר לזה התכוונתי.
תעלה את זה ל:
https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1638465511998 -
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לא לכולם יש צאט פרטי איתו
אני חושבת שכדי שיעלה@רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה כן. הניקוד מוסיף לשיר לזה התכוונתי.
תעלה את זה ל:
https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1638465511998סליחה על השאלה אחת אומרת כן
השניה לא מה לעשות?????? -
@נוי3209 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לא לכולם יש צאט פרטי איתו
אני חושבת שכדי שיעלה@רבקה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@רבקה כן. הניקוד מוסיף לשיר לזה התכוונתי.
תעלה את זה ל:
https://miktzav.com/topic/707/%D7%A9%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%A9%D7%95%D7%91%D7%95%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%94%D7%A6%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%9C-%D7%91%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%94?_=1638465511998סליחה על השאלה אחת אומרת כן
השניה לא מה לעשות?????? -
@sary75ss14 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני עושה שיראו את שמי ולא את המיל שלי?
חוץ ממך אין לאף אחד גישה לראות את המייל שלך
-
@sary75ss14 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני עושה שיראו את שמי ולא את המיל שלי?
חוץ ממך אין לאף אחד גישה לראות את המייל שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
, זה סימן שלא רואים את המייל שלך!