אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@בועז אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
שאתה האחרון שכתבת פוסט וזה היה לפני כמה ימים, ואז אתה רוצה לכתוב משהו נוסף וא''א פוסט חדש. אלא לערוך.
אם זה יום אחרי אין בעיה.
ואם בכל זאת העירו לך כנראה זה היה טעות.
כי אם אתה מגיב רצוף בהפרש של יום אין בעיה בכלל!@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מה הענין שאי אפשר לשלוח שתי תגובות ברצף?
@סודי-ביותרררררררר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ידידיה כדי לא לייצר ספאם
זה לא קשור רק לספאם.
זה בעיקר הלייקים.
כי מי שרוצה המון לייקים יגיב כמה פעמים ברצף וילייקו לו על כל הודעה גם אם היא טיפשית, דבר שיתן לו מוניטין ללא סיבה ויכול אח"כ להביא שימוש לרעה באופציות שיפתחו לו. -
יש לי לפעמים באג שמתי שאני נכנס לנושא זה מראה לי איפה שרואים את כל מי שמחובר לנושא זה מראה שאני מקליד בלי שאני בכלל מקליד
זה קורה לעוד מישהו?@davidovsk גם אם פתחת תגובה ואתה לא מקליד זה מראה את הסימון הנ"ל.
-
@ידידיה https://miktzav.com/topic/660/%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%9E%D7%9F?_=1638644048179
-
@ידידיה https://miktzav.com/topic/660/%D7%A2%D7%A7%D7%99%D7%91%D7%90-%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%92-%D7%9E%D7%9F?_=1638644048179
-
@ידידיה בכמות מסוימת של מוניטין שאסור להגיד אותה הוא ייפתח.
אתה כנראה עדיין לא הגעת לסכום הזה... -
@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ידידיה בכמות מסוימת של מוניטין שאסור להגיד אותה הוא ייפתח.
אתה כנראה עדיין לא הגעת לסכום הזה...מה הבעיה לומר באיזה כמות זה יפתח ?
-
@ידידיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית לא ראיתי שם תוכנות לדיג'יי
אתה יכול כאן
https://miktzav.com/category/32/%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%A2%D7%96%D7%A8%D7%94-%D7%94%D7%93%D7%93%D7%99%D7%AA
לפתוח נושא אם הוא לא קיים. -
@sary75ss14 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני עושה את המשפט הזה למטה שמראה בכל הודעה שאני שולחת?
זה קשור למוניטין.
תבדקי בעריכת פרופיל שלך אם יש לך אופציה לחתימה. -
@sary75ss14 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
איך אני עושה את המשפט הזה למטה שמראה בכל הודעה שאני שולחת?
זה קשור למוניטין.
תבדקי בעריכת פרופיל שלך אם יש לך אופציה לחתימה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות