אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@יהודה-0 בהודעה האחרונה שכתבת ונמחקה על תכעס זה דבר ידוע; אסור לכתוב 2 הודעות רצוף, אם אתה רוצה אתה יכול לעשות עריכה על ההודעה האחרונה שלך ולהוסיף את מה שאתה רוצה.
-
@יהודה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@ענק-הענקים-בדורינו בסדר

גם זה אסור לכתוב על פי חוקי הפורום.
במקום בסדר, צודק, תודה וכו'... יש לייק
אם אין ל אופציה ללייק בבוא הזמן יפתח. פשוט אל תגיב כלום! -
@יהודה-0 כנראה שהסיבה היא כמו מקודם: כאן לא המקום.
-
@רבקה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית איך אני מצטרפת לביקורת קליפים?
הקישור להצטרפות לא פתוח לי?תשלחי פניה לניהול ותפרטי את הסיבה.
-
@רבקה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית סיבה?
כן. תצייני במה הפניה שלך עוסקת-
כלומר בהצטרפות לקבוצה.
וכמו ש @צור כתב תפרטו שם למה אתם חושבים שמגיע לכם להצטרף@צור אמר בחוקי הקטגוריה:
שימו לב כי בפניה אלי יש להסביר מדוע אתם חושבים שאתם יכולים לכתוב בקטגוריה
שימו לב כי המצורפים לקטגוריה אם יעשה שימוש לרעה ונגד החוקים יוצאו לאלתר מהקבוצה -
@רבקה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית סיבה?
כן. תצייני במה הפניה שלך עוסקת-
כלומר בהצטרפות לקבוצה.
וכמו ש @צור כתב תפרטו שם למה אתם חושבים שמגיע לכם להצטרף@צור אמר בחוקי הקטגוריה:
שימו לב כי בפניה אלי יש להסביר מדוע אתם חושבים שאתם יכולים לכתוב בקטגוריה
שימו לב כי המצורפים לקטגוריה אם יעשה שימוש לרעה ונגד החוקים יוצאו לאלתר מהקבוצה -
היי יש לי שאלה איך מדוחים על פוסט או על משתמש מסוים לפיקוח אני יודע שיש ב3 נקודות בצד הפוסט משו כזה השאלה אם באמת הצוות מקבל את הדיוח או שיש דרך אחרת אשמח לתשובה תודה מראש !!!!
-
היי יש לי שאלה איך מדוחים על פוסט או על משתמש מסוים לפיקוח אני יודע שיש ב3 נקודות בצד הפוסט משו כזה השאלה אם באמת הצוות מקבל את הדיוח או שיש דרך אחרת אשמח לתשובה תודה מראש !!!!
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה איך מדוחים על פוסט או על משתמש מסוים לפיקוח אני יודע שיש ב3 נקודות בצד הפוסט משו כזה השאלה אם באמת הצוות מקבל את הדיוח או שיש דרך אחרת אשמח לתשובה תודה מראש !!!!
אנחנו רואים את הדיווח שלכם ואת הסיבה שמציינים.
-
@בן-מנחם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
היי יש לי שאלה איך מדוחים על פוסט או על משתמש מסוים לפיקוח אני יודע שיש ב3 נקודות בצד הפוסט משו כזה השאלה אם באמת הצוות מקבל את הדיוח או שיש דרך אחרת אשמח לתשובה תודה מראש !!!!
אנחנו רואים את הדיווח שלכם ואת הסיבה שמציינים.
-
@אייצ-ית יך מעבירים נושא שפתחתי בטעות בנושא אחר
בקיצור. איך מעבירים משהוא מנושא לנושא לדוגמא מבמת הדיונים לבקשת שירים -
@תוכי אם האתר היה אתר בילוי ופנאי, יכול להיות. אבל האתר הוא נועד להעשרת ידע וכדו' במוזיקה.
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
אז בקשה אישית שלי: אל תפתחו פה גם בדיחות, שלא יחסמו לי את הפורום.@בועז אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני בנטפרי הכי חסום ככה שאפילו פרוג חסום לי, והפורום מקצב פתוח לי, וזה בזכות הצוות פיקוח המדהים שיש פה. (ראינו הבוקר מה קורה שקצת חורגים.. נטפרי מגיבים בהתאם...)
מה היה לפני יומיים? אני גם מתחיל לחשוש... אני בנטפרי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות