דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.6m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תמית תמי

    @יענקב רק ההנהלה יכולים לפתוח סקר
    יש אפשרות לשלוח הצעה לסקר לניהול

    יענקבי מנותק
    יענקבי מנותק
    יענקב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1663

    @תמי לאיפה שולחים?ומה שולחים?

    תמית תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • יענקבי יענקב

      @תמי לאיפה שולחים?ומה שולחים?

      תמית מנותק
      תמית מנותק
      תמי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1664

      @יענקב שליחת פניה לניהול בסימן של מטוס נייר למעלה ...
      תרשום מה הרעיון לסקר שאתה רוצה שיעשו...

      יענקבי תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תמית תמי

        @יענקב שליחת פניה לניהול בסימן של מטוס נייר למעלה ...
        תרשום מה הרעיון לסקר שאתה רוצה שיעשו...

        יענקבי מנותק
        יענקבי מנותק
        יענקב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יענקב
        #1665

        @תמי מתי אני מקבל תשובה?
        ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל?

        סודי ביותרס תמית 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • יענקבי יענקב

          @תמי מתי אני מקבל תשובה?
          ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל?

          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותרס מנותק
          סודי ביותר
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1666

          @יענקב אתה לא מקבל על זה תשובה
          אתה תראה במוצ"ש הבא שהם יפרסמו את הסקר שלך

          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יענקבי יענקב

            @תמי מתי אני מקבל תשובה?
            ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל?

            תמית מנותק
            תמית מנותק
            תמי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1667

            @יענקב אם יש מה לענות יענו לך מתי שיקראו את הפניה ואם אין מה לענות למשל אם שלחת הצעה לסקר בע"ה כשיפרסמו את הסקר שהצעת אתה תראה אותו ולא בטוח שישלח לך תגובה בנפרד...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שרת הרוקש מנותק
              שרת הרוקש מנותק
              שרת הרוק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1668

              בחוקי הפורום כתוב על שירים לא ראויים, אז רציתי לשאול:
              מה עם שירת נשים? אני יכולה להמליץ למישהי על זמרת , או לכתוב על שיר שהוא שירת נשים? (כמובן שרק זמרות/להקות דתיות)

              ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

              מ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ת מנותק
                ת מנותק
                תהילוש 0
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1669

                איך פותחים צאט

                מ יענקבי 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • שרת הרוקש שרת הרוק

                  בחוקי הפורום כתוב על שירים לא ראויים, אז רציתי לשאול:
                  מה עם שירת נשים? אני יכולה להמליץ למישהי על זמרת , או לכתוב על שיר שהוא שירת נשים? (כמובן שרק זמרות/להקות דתיות)

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה 0527
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                  #1670

                  @שרת-הרוק
                  תוכן: אין להעלות שירים או תכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם! הפורום הוא חרדי, וצריך לשמור עליו נקי.
                  והיות והפורום חרדי אין המקום מתאים לשירת נשים

                  תמית שרת הרוקש מוטי טבקמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה 0527

                    @שרת-הרוק
                    תוכן: אין להעלות שירים או תכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם! הפורום הוא חרדי, וצריך לשמור עליו נקי.
                    והיות והפורום חרדי אין המקום מתאים לשירת נשים

                    תמית מנותק
                    תמית מנותק
                    תמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1671
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משה 0527

                      @שרת-הרוק
                      תוכן: אין להעלות שירים או תכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם! הפורום הוא חרדי, וצריך לשמור עליו נקי.
                      והיות והפורום חרדי אין המקום מתאים לשירת נשים

                      שרת הרוקש מנותק
                      שרת הרוקש מנותק
                      שרת הרוק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #1672

                      @משה-0527
                      מה זה?
                      אני רואה ריבוע וכשאני לוחצת עליו האתרוג חוסם לי

                      ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • שרת הרוקש שרת הרוק

                        בחוקי הפורום כתוב על שירים לא ראויים, אז רציתי לשאול:
                        מה עם שירת נשים? אני יכולה להמליץ למישהי על זמרת , או לכתוב על שיר שהוא שירת נשים? (כמובן שרק זמרות/להקות דתיות)

                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'יתא מנותק
                        אייצ'ית
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1673

                        @שרת-הרוק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        בחוקי הפורום כתוב על שירים לא ראויים, אז רציתי לשאול:
                        מה עם שירת נשים? אני יכולה להמליץ למישהי על זמרת , או לכתוב על שיר שהוא שירת נשים? (כמובן שרק זמרות/להקות דתיות)

                        אין בעיה שתמליצי, אבל בשום אופן לא להעלות חומרים של נשים בפורום.
                        וכמובן לא המלצות על נשים לא מהמגזר שלנו!

                        @תהילוש-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        איך פותחים צאט

                        אם יש לך מספיק מוניטין בפרופיל את לוחצת על פתיחת צאט עם המשתמש.

                        @יענקב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל?

                        תכנס להגדרות של הפרופיל שלך ושם תוכל לשנות מה אתה רוצה למייל ומה לא.

                        @100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @אייצ-ית נמחקה לי התמונה עוד הפעם אפשר פשוט לעלות לכאן תמונה (זה לא באמת תמונה)ואתם תחליטו אם זה בסדר? לדעתי לא ההנהלה מחקה ...

                        יש מצב שהתמונה לא נמחקה לך מההנהלה, כנראה נכנסת דרך המייל והתמונה ירדה.
                        אם בתמונה היו נשים או תמונות של אנשים זה אסור בפורום ולכן אנחנו מורידים.
                        אם אתה מתלבט על תמונה אתה יכול לשלוח פניה לניהול ותצרף שם תמונה שאתה רוצה והם יאשרו לך.

                        "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                        אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                        שרת הרוקש 1001 2 תגובות תגובה אחרונה
                        2
                        • ת תהילוש 0

                          איך פותחים צאט

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה 0527
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1674
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @שרת-הרוק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            בחוקי הפורום כתוב על שירים לא ראויים, אז רציתי לשאול:
                            מה עם שירת נשים? אני יכולה להמליץ למישהי על זמרת , או לכתוב על שיר שהוא שירת נשים? (כמובן שרק זמרות/להקות דתיות)

                            אין בעיה שתמליצי, אבל בשום אופן לא להעלות חומרים של נשים בפורום.
                            וכמובן לא המלצות על נשים לא מהמגזר שלנו!

                            @תהילוש-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            איך פותחים צאט

                            אם יש לך מספיק מוניטין בפרופיל את לוחצת על פתיחת צאט עם המשתמש.

                            @יענקב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            ואני גם רוצה לדעת איך אני לא מקבל את כל התגובות שאני כותב ושכותבים לי למייל?

                            תכנס להגדרות של הפרופיל שלך ושם תוכל לשנות מה אתה רוצה למייל ומה לא.

                            @100 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אייצ-ית נמחקה לי התמונה עוד הפעם אפשר פשוט לעלות לכאן תמונה (זה לא באמת תמונה)ואתם תחליטו אם זה בסדר? לדעתי לא ההנהלה מחקה ...

                            יש מצב שהתמונה לא נמחקה לך מההנהלה, כנראה נכנסת דרך המייל והתמונה ירדה.
                            אם בתמונה היו נשים או תמונות של אנשים זה אסור בפורום ולכן אנחנו מורידים.
                            אם אתה מתלבט על תמונה אתה יכול לשלוח פניה לניהול ותצרף שם תמונה שאתה רוצה והם יאשרו לך.

                            שרת הרוקש מנותק
                            שרת הרוקש מנותק
                            שרת הרוק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1675

                            @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            לא המלצות על נשים לא מהמגזר שלנו!

                            מה הכוונה?
                            זמרים דתיים לא חרדים, אפשר?

                            ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרת הרוקש שרת הרוק

                              @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              לא המלצות על נשים לא מהמגזר שלנו!

                              מה הכוונה?
                              זמרים דתיים לא חרדים, אפשר?

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1676

                              @שרת-הרוק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              לא המלצות על נשים לא מהמגזר שלנו!

                              מה הכוונה?
                              זמרים דתיים לא חרדים, אפשר?

                              זמרים דתיים כגון 'חנן' עקיבא ודומיו..אין בעיה.
                              זמרות לא דתיות אסור. אצל נשים זה יותר מסובך ולכן זה יותר מחמיר.
                              אם יש לך שאלות על נשים ספיציפיות את יכולה לשלוח פניה לניהול ויענו לך מפורט.

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ת תהילוש 0

                                איך פותחים צאט

                                יענקבי מנותק
                                יענקבי מנותק
                                יענקב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1677
                                פוסט זה נמחק!
                                אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יענקבי יענקב

                                  פוסט זה נמחק!

                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'יתא מנותק
                                  אייצ'ית
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1678

                                  @יענקב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @תהילוש-0 צ'אט עם מי?
                                  [אני סתם שואל כי אני גם רוצה לפתוח צאט עם החברה פה]

                                  צאט לא ינתן למי שיש לו מעט מוניטין.
                                  אין מה לדון בזה.
                                  שכל אחד יבדוק כל תקופה אם יש לו את האופציה לצאטים.
                                  ולהזכירכם-
                                  הצאט מפוקח. ושימוש אסור בו בפורום גורם הרחקה או חסימת צאט.

                                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                  יענקבי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אייצ'יתא אייצ'ית

                                    @יענקב אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @תהילוש-0 צ'אט עם מי?
                                    [אני סתם שואל כי אני גם רוצה לפתוח צאט עם החברה פה]

                                    צאט לא ינתן למי שיש לו מעט מוניטין.
                                    אין מה לדון בזה.
                                    שכל אחד יבדוק כל תקופה אם יש לו את האופציה לצאטים.
                                    ולהזכירכם-
                                    הצאט מפוקח. ושימוש אסור בו בפורום גורם הרחקה או חסימת צאט.

                                    יענקבי מנותק
                                    יענקבי מנותק
                                    יענקב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1679

                                    @אייצ-ית מה זה מוניטין?

                                    נ נח נחמ נחמן 0נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יענקבי יענקב

                                      @אייצ-ית מה זה מוניטין?

                                      נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                                      נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                                      נ נח נחמ נחמן 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1680

                                      @יענקב לייק👍

                                      נ נח נחמ נחמן מאומן

                                      יענקבי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נח נחמ נחמן 0נ נ נח נחמ נחמן 0

                                        @יענקב לייק👍

                                        יענקבי מנותק
                                        יענקבי מנותק
                                        יענקב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1681

                                        @נ-נח-נחמ-נחמן-0 מה זה הלייק הזה?

                                        נ נח נחמ נחמן 0נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יענקבי יענקב

                                          @נ-נח-נחמ-נחמן-0 מה זה הלייק הזה?

                                          נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                                          נ נח נחמ נחמן 0נ מנותק
                                          נ נח נחמ נחמן 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נ נח נחמ נחמן 0
                                          #1682

                                          @יענקב אם אתה חושב כמו שהוא חושב או שאתה מודה לו אתה עושה לו לייק
                                          פה47f6baec-2a34-400b-b2d7-b2d3d2077b66-image.png

                                          נ נח נחמ נחמן מאומן

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול