אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@רבקה לא שתפתי שום דבר בגוגל דרייב ומישהו פנה אלי וטען ששיתפתי, אני בקושי יודעת איך משתפים איך מתפטרים מהדברים האלה?
-
@רבקה לא שתפתי שום דבר בגוגל דרייב ומישהו פנה אלי וטען ששיתפתי, אני בקושי יודעת איך משתפים איך מתפטרים מהדברים האלה?
-
-
-
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שרת-הרוק ואודתי?
זה קיים תמיד.
בכניסה לפרופיל שלך רואים מה כתבת שם. -
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אבל מתי אני יכול לכתוב?
אם היא אומרת שזה קיים תמיד , פשוט תיכנס לפרופיל שלך ואז לעריכה .. תגלול קצת למטה
ואז יהיה כתוב לך אודותי . תנסה לכתוב שם.. -
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אבל מתי אני יכול לכתוב?
אם היא אומרת שזה קיים תמיד , פשוט תיכנס לפרופיל שלך ואז לעריכה .. תגלול קצת למטה
ואז יהיה כתוב לך אודותי . תנסה לכתוב שם.. -
@פונץ-בננה - @אייצ-ית לא כתובלי "אודותי",
רק חתימה@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פונץ-בננה - @אייצ-ית לא כתובלי "אודותי",
רק חתימהמעל החתימה יש לך 'אודותי'.
-
@א-ה-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שרת-הרוק ואודתי?
זה קיים תמיד.
בכניסה לפרופיל שלך רואים מה כתבת שם.@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה קיים תמיד.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מעל החתימה יש לך 'אודותי'.
אם אני זוכרת נכון, זה לא קיים תמיד.
לי נפתחה האופציה הזאת אחרי החתימה... -
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה קיים תמיד.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מעל החתימה יש לך 'אודותי'.
אם אני זוכרת נכון, זה לא קיים תמיד.
לי נפתחה האופציה הזאת אחרי החתימה... -
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
זה קיים תמיד.
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מעל החתימה יש לך 'אודותי'.
אם אני זוכרת נכון, זה לא קיים תמיד.
לי נפתחה האופציה הזאת אחרי החתימה... -
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צור יתקן אותי...
1איך מביאים שם משתמש לפוסט בצורה שאם אני ילחץ עליו אני יכנס לפרופיל שלו כמו שאייצ'ית עשתה
2מה פירוש "הצבעות" שיש על כל נושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות