אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מיתרים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יושב-אוהלים טוב גררתי, וזה אומר לי אין לך הרשאות
באיזה גודל קובץ מדובר?
-
@בנימין-לוריא אמר בצ'אט - מוניטין:
איך אני יכול לדעת אם אני יכול לשוחח עם משתמש אחר בצ'אט, כלומר אם יש לו מספיק מוניטין והצ'אט פתוח לו?
אין דרך לדעת תשלח לו פניה ואם הוא לא יחזיר לך כנראה שאין לו צ'אט או שלא בא לענות לך
-
@בנימין-לוריא אמר בצ'אט - מוניטין:
איך אני יכול לדעת אם אני יכול לשוחח עם משתמש אחר בצ'אט, כלומר אם יש לו מספיק מוניטין והצ'אט פתוח לו?
אין דרך לדעת תשלח לו פניה ואם הוא לא יחזיר לך כנראה שאין לו צ'אט או שלא בא לענות לך
@צור איך אני מעלה קבצים מהמחשב?
-
@צור איך אני מעלה קבצים מהמחשב?
-
@פונץ-בננה
או כאן

או באמצעות גרירת קובץ מהתיקייה לשדה כתיבת הפוסט
או גם באמצעות העתק הדבק קלאסי (קונטרול + C ואח"כ קונטרול + V)@צור ניסתי בשתי האפשרויות וזה כתב לי
"ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו" -
@צור ניסתי בשתי האפשרויות וזה כתב לי
"ההרשאות שלך אינן מספיקות לביצוע פעולה זו" -
@פונץ-בננה תני לנחש שלא אישרת את המייל שלך?
@צור המנהל או אתה ואיי'צית עזרו לי להיתחבר לכאן אחרי ששינתם תאתר..
ולא היתחברתי דרך המייל.. -
@צור המנהל או אתה ואיי'צית עזרו לי להיתחבר לכאן אחרי ששינתם תאתר..
ולא היתחברתי דרך המייל..@פונץ-בננה יכול להיות שזה קובץ גדול מידי
-
@פונץ-בננה יכול להיות שזה קובץ גדול מידי
@nbhgv לא חושבת .....
זה היה קטע קצר של 19 שניות .
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות