אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@תמר-7 אם את צריכה עזרה בדבר מסוים או תשובה לאיזה דבר
את פשוט מתייגת אותה וזהו (וכמובן שהיא רואה את מה שכתבת...) -
@אפרת תודה רבה
עכשיו הבנתי מה זה תיוג ולמה זה נועד ואיך עושים את זה
תודה רבה רבה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
מתי יפתח שוב הנושא על חנן בן ארי? או שבכלל לא יפתח?
-
@אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?לא ישר מורחקים. אך אם עוברים באופן חוזר ונשנה על החוקים זה מצריך הרחקה- על אף שאנו לא ששים לעשות את זה...
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אפשרות לנקד במקלדת?
אם כן, איך???יש לי קובץ שמראה איך מנקדים כאן-
איך מנקדים בוורד.docx
המקש alt gr נראה כך במקלדת-

@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מתי יפתח שוב הנושא על חנן בן ארי? או שבכלל לא יפתח?
שים לי קישור לשם ואבדוק לך.
-
@אפוש-פאר תלוי בגלל מה הרחיקו אותו
עם זה בגלל משהו מאוד חמור אז הוא יכול להיות מורחק לתמיד
ואם זה משהו קטן הוא יכול להיות מורחק גם ליום -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית אם עוברים על משהו בחוקי הפורום ישר מורחקים
או שאפשר למחוק את הפוסט נגיד?לא ישר מורחקים. אך אם עוברים באופן חוזר ונשנה על החוקים זה מצריך הרחקה- על אף שאנו לא ששים לעשות את זה...
@בונקר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אפשרות לנקד במקלדת?
אם כן, איך???יש לי קובץ שמראה איך מנקדים כאן-
איך מנקדים בוורד.docx
המקש alt gr נראה כך במקלדת-

@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מתי יפתח שוב הנושא על חנן בן ארי? או שבכלל לא יפתח?
שים לי קישור לשם ואבדוק לך.
@אייצ-ית https://miktzav.com/post/26404
-
@אייצ-ית https://miktzav.com/post/26404
@מוכן-תמיד-לעזור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אייצ-ית https://miktzav.com/post/26404
ראיתי את הנעילה של הנושא-
@רבקה צודקת בעצם הנעילה שלו.
בהמשך השבוע הנושא יפתח שוב. -
@אייצ-ית רק להבין, למה זה נעול כבר כמעט יומיים?
https://miktzav.com/topic/50/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A7%D7%91%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%99%D7%A7%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/158
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות