דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שמעון 2ש שמעון 2

    @מתויגת

    יש רק ממספר מוניטין מסוים

    @ac1
    אי אפשר

    וגם אם יהיה אפשרות כל שהוא (אין סיכוי) אז זה יהיה חסום בנטפרי

    ac1A מנותק
    ac1A מנותק
    ac1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5890

    @שמעון-2 אז מאיפה כן אפשר להעלות כדי שהמבקש יוכל להוריד?

    תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
    👶👶👶

    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ac1A ac1

      @שמעון-2 אז מאיפה כן אפשר להעלות כדי שהמבקש יוכל להוריד?

      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2ש מנותק
      שמעון 2
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5891

      @ac1

      אפשר לעלות להורדה ישירה רק דרך כל רגע המחדש וjdn המנגן (במקרה שהקובץ אושר בנטפרי) חדשות המוזיקה להורדה בקיצור כדי להוריד ישיר היה עדיף לך לפנות ל @יונמיוזיק

      אבל אני יכתוב לך את מה שאני אספתי במידע בראש שלי

      על ידי לחיצת קליק ימיני והעתקת כתובת קישור
      ולהדביק בפורום ואם האתר (שמשם לקחת את זה) פתוח לו אז זה ירד לו אוטומטי

      במקרה שאין לך את האפשרות ללחוץ העתקת כתובן קישור
      אז צריך להתקין חוסם פירסומות
      יש קישור להתקין
      בנושא מדריך מקצב משתמשים חדשים

      בהצלחה!

      ac1A תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • שמעון 2ש שמעון 2

        פוסט זה נמחק!

        chagit03C מנותק
        chagit03C מנותק
        chagit03
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5892

        @שמעון-2 הבנתי ...
        תנקס😊

        לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
        (עדן מאירי)

        W תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • chagit03C chagit03

          @שמעון-2 הבנתי ...
          תנקס😊

          W מנותק
          W מנותק
          wynbrg12
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #5893

          @chagit03
          מה עם האפשרות לעשות לייק

          chagit03C ד 2 תגובות תגובה אחרונה
          2
          • W wynbrg12

            @chagit03
            מה עם האפשרות לעשות לייק

            chagit03C מנותק
            chagit03C מנותק
            chagit03
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5894

            @wynbrg12 כבר נתתי לו ואני לא יכולה לתת לו שוב
            כי הוא ערך את הפוסט והסביר לי עוד משו...
            (מקווה שהייתי מובנת כי אני כבר הסתבכתי🤦 )

            לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
            (עדן מאירי)

            W תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • chagit03C chagit03

              @wynbrg12 כבר נתתי לו ואני לא יכולה לתת לו שוב
              כי הוא ערך את הפוסט והסביר לי עוד משו...
              (מקווה שהייתי מובנת כי אני כבר הסתבכתי🤦 )

              W מנותק
              W מנותק
              wynbrg12
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5895

              @chagit03
              שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
              וכבר עוד שאלה
              למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

              chagit03C שמעון 2ש מ 3 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • W wynbrg12

                @chagit03
                שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
                וכבר עוד שאלה
                למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

                chagit03C מנותק
                chagit03C מנותק
                chagit03
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
                #5896

                @wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
                ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
                כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...

                לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                (עדן מאירי)

                W תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • W wynbrg12

                  @chagit03
                  שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
                  וכבר עוד שאלה
                  למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2ש מנותק
                  שמעון 2
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                  #5897

                  @wynbrg12

                  מה נשמע משתמש חדש

                  1 תוכל לתת לייקים כשיהיה לך איזה 15 לייקים בערך כי המספר לא מפורסם ורק 3 אנשים כאן יודעים מה המספר!

                  2 לגבי השאלה שלך תראה כאן בקטע השני טקסט קישור

                  3 בקשר לכל השאלות הבאות שלך הכנתי בשבילך מדריכים כדי שלא יהיה לך שאלות וכי שתדע איך להשתמש כאן בפורום כאן טקסט קישור

                  על הדרך אני רואה ש @chagit03 כבר הסבירה לך שליש ממה שכתבתי אבל אני קצת הוספתי!!!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • chagit03C chagit03

                    @wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
                    ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
                    כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...

                    W מנותק
                    W מנותק
                    wynbrg12
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #5898

                    @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    @wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
                    ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
                    כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...

                    לא ידעתי שזה עובד לפי מוניטין 😞 😞

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • W מנותק
                      W מנותק
                      wynbrg12
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #5899

                      עכשיו לחצתי למעלה ובאמת לא מתייג...
                      לאט לאט לומדים...

                      chagit03C שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • W wynbrg12

                        @chagit03
                        שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
                        וכבר עוד שאלה
                        למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        משה 0527
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #5900

                        @wynbrg12
                        לגביי השאלה הראשונה כי עדיין אין לכם מספיק מוניטין
                        ואל תשאלו כמה צריך כי אסור לומר את כמות המוניטין
                        ולשאלה השנייה אם רוצים להגיב ללא תיוג לוחצים בכפתור הירוק למעלה
                        fe746542-6403-43f0-ad64-614ef7ab63dc-image.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • W wynbrg12

                          עכשיו לחצתי למעלה ובאמת לא מתייג...
                          לאט לאט לומדים...

                          chagit03C מנותק
                          chagit03C מנותק
                          chagit03
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #5901

                          @wynbrg12 אגב אל תכתוב פוסטים רצופים זה גם חלק מהכללים....

                          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                          (עדן מאירי)

                          W תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • chagit03C chagit03

                            @wynbrg12 אגב אל תכתוב פוסטים רצופים זה גם חלק מהכללים....

                            W מנותק
                            W מנותק
                            wynbrg12
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #5902

                            @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @wynbrg12 אגב אל תכתוב פוסטים רצופים זה גם חלק מהכללים....

                            תודה באמת
                            לומדת לאט לאט

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • W wynbrg12

                              עכשיו לחצתי למעלה ובאמת לא מתייג...
                              לאט לאט לומדים...

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #5903

                              @wynbrg12

                              דרך אגב חוק כאן בפורום
                              אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                              למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                              ושרשור שירים חדשים
                              אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                              וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                              ובקשר ללומדים לאט לאט
                              אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                              מ י 3 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @wynbrg12

                                דרך אגב חוק כאן בפורום
                                אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                                למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                                ושרשור שירים חדשים
                                אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                                וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                                ובקשר ללומדים לאט לאט
                                אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה 0527
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                                #5904

                                @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @wynbrg12

                                דרך אגב חוק כאן בפורום
                                אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                                למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                                ושרשור שירים חדשים
                                אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                                וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                                ובקשר ללומדים לאט לאט
                                אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                                מתוך חוקי הפורום
                                וכן אין להגיב יותר מפעמיים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה.

                                למעט עידכוני מוזיקה וסקופים וזה לא מוזכר שם

                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ משה 0527

                                  @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @wynbrg12

                                  דרך אגב חוק כאן בפורום
                                  אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                                  למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                                  ושרשור שירים חדשים
                                  אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                                  וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                                  ובקשר ללומדים לאט לאט
                                  אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                                  מתוך חוקי הפורום
                                  וכן אין להגיב יותר מפעמיים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה.

                                  למעט עידכוני מוזיקה וסקופים וזה לא מוזכר שם

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #5905

                                  @משה-0527

                                  שים לב שלפעמים מתפרסמים נושאים עם עידכונים
                                  אתה יכול להיכנס בכל קטגוריה והנושאים הראשונים יהיו חוקי הקטגוריה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @wynbrg12

                                    דרך אגב חוק כאן בפורום
                                    אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                                    למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                                    ושרשור שירים חדשים
                                    אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                                    וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                                    ובקשר ללומדים לאט לאט
                                    אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסי ירושלמי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #5906
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • שמעון 2ש שמעון 2

                                      @wynbrg12

                                      דרך אגב חוק כאן בפורום
                                      אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                                      למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                                      ושרשור שירים חדשים
                                      אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                                      וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                                      ובקשר ללומדים לאט לאט
                                      אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יוסי ירושלמי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #5907
                                      פוסט זה נמחק!
                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יוסי ירושלמי

                                        פוסט זה נמחק!

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #5908

                                        @יוסי-ירושלמי

                                        ולבדוק שאין שני פוסטים רצופים!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @ac1

                                          אפשר לעלות להורדה ישירה רק דרך כל רגע המחדש וjdn המנגן (במקרה שהקובץ אושר בנטפרי) חדשות המוזיקה להורדה בקיצור כדי להוריד ישיר היה עדיף לך לפנות ל @יונמיוזיק

                                          אבל אני יכתוב לך את מה שאני אספתי במידע בראש שלי

                                          על ידי לחיצת קליק ימיני והעתקת כתובת קישור
                                          ולהדביק בפורום ואם האתר (שמשם לקחת את זה) פתוח לו אז זה ירד לו אוטומטי

                                          במקרה שאין לך את האפשרות ללחוץ העתקת כתובן קישור
                                          אז צריך להתקין חוסם פירסומות
                                          יש קישור להתקין
                                          בנושא מדריך מקצב משתמשים חדשים

                                          בהצלחה!

                                          ac1A מנותק
                                          ac1A מנותק
                                          ac1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #5909

                                          @שמעון-2 כל רגע זה לא אתר חדשות?

                                          תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                          👶👶👶

                                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול