דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • chagit03C chagit03

    @שמעון-2 הבנתי ...
    תנקס😊

    W מנותק
    W מנותק
    wynbrg12
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5893

    @chagit03
    מה עם האפשרות לעשות לייק

    chagit03C ד 2 תגובות תגובה אחרונה
    2
    • W wynbrg12

      @chagit03
      מה עם האפשרות לעשות לייק

      chagit03C מנותק
      chagit03C מנותק
      chagit03
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5894

      @wynbrg12 כבר נתתי לו ואני לא יכולה לתת לו שוב
      כי הוא ערך את הפוסט והסביר לי עוד משו...
      (מקווה שהייתי מובנת כי אני כבר הסתבכתי🤦 )

      לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
      (עדן מאירי)

      W תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • chagit03C chagit03

        @wynbrg12 כבר נתתי לו ואני לא יכולה לתת לו שוב
        כי הוא ערך את הפוסט והסביר לי עוד משו...
        (מקווה שהייתי מובנת כי אני כבר הסתבכתי🤦 )

        W מנותק
        W מנותק
        wynbrg12
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #5895

        @chagit03
        שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
        וכבר עוד שאלה
        למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

        chagit03C שמעון 2ש מ 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • W wynbrg12

          @chagit03
          שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
          וכבר עוד שאלה
          למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

          chagit03C מנותק
          chagit03C מנותק
          chagit03
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי chagit03
          #5896

          @wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
          ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
          כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...

          לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
          (עדן מאירי)

          W תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • W wynbrg12

            @chagit03
            שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
            וכבר עוד שאלה
            למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2ש מנותק
            שמעון 2
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
            #5897

            @wynbrg12

            מה נשמע משתמש חדש

            1 תוכל לתת לייקים כשיהיה לך איזה 15 לייקים בערך כי המספר לא מפורסם ורק 3 אנשים כאן יודעים מה המספר!

            2 לגבי השאלה שלך תראה כאן בקטע השני טקסט קישור

            3 בקשר לכל השאלות הבאות שלך הכנתי בשבילך מדריכים כדי שלא יהיה לך שאלות וכי שתדע איך להשתמש כאן בפורום כאן טקסט קישור

            על הדרך אני רואה ש @chagit03 כבר הסבירה לך שליש ממה שכתבתי אבל אני קצת הוספתי!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • chagit03C chagit03

              @wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
              ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
              כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...

              W מנותק
              W מנותק
              wynbrg12
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #5898

              @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
              ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
              כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...

              לא ידעתי שזה עובד לפי מוניטין 😞 😞

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • W מנותק
                W מנותק
                wynbrg12
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #5899

                עכשיו לחצתי למעלה ובאמת לא מתייג...
                לאט לאט לומדים...

                chagit03C שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • W wynbrg12

                  @chagit03
                  שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
                  וכבר עוד שאלה
                  למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  משה 0527
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #5900

                  @wynbrg12
                  לגביי השאלה הראשונה כי עדיין אין לכם מספיק מוניטין
                  ואל תשאלו כמה צריך כי אסור לומר את כמות המוניטין
                  ולשאלה השנייה אם רוצים להגיב ללא תיוג לוחצים בכפתור הירוק למעלה
                  fe746542-6403-43f0-ad64-614ef7ab63dc-image.png

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • W wynbrg12

                    עכשיו לחצתי למעלה ובאמת לא מתייג...
                    לאט לאט לומדים...

                    chagit03C מנותק
                    chagit03C מנותק
                    chagit03
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #5901

                    @wynbrg12 אגב אל תכתוב פוסטים רצופים זה גם חלק מהכללים....

                    לך עם האמת שלך עם הלב שלך💞
                    (עדן מאירי)

                    W תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • chagit03C chagit03

                      @wynbrg12 אגב אל תכתוב פוסטים רצופים זה גם חלק מהכללים....

                      W מנותק
                      W מנותק
                      wynbrg12
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #5902

                      @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      @wynbrg12 אגב אל תכתוב פוסטים רצופים זה גם חלק מהכללים....

                      תודה באמת
                      לומדת לאט לאט

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • W wynbrg12

                        עכשיו לחצתי למעלה ובאמת לא מתייג...
                        לאט לאט לומדים...

                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2ש מנותק
                        שמעון 2
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #5903

                        @wynbrg12

                        דרך אגב חוק כאן בפורום
                        אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                        למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                        ושרשור שירים חדשים
                        אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                        וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                        ובקשר ללומדים לאט לאט
                        אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                        מ י 3 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • שמעון 2ש שמעון 2

                          @wynbrg12

                          דרך אגב חוק כאן בפורום
                          אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                          למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                          ושרשור שירים חדשים
                          אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                          וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                          ובקשר ללומדים לאט לאט
                          אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה 0527
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי משה 0527
                          #5904

                          @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @wynbrg12

                          דרך אגב חוק כאן בפורום
                          אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                          למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                          ושרשור שירים חדשים
                          אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                          וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                          ובקשר ללומדים לאט לאט
                          אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                          מתוך חוקי הפורום
                          וכן אין להגיב יותר מפעמיים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה.

                          למעט עידכוני מוזיקה וסקופים וזה לא מוזכר שם

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה 0527

                            @שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @wynbrg12

                            דרך אגב חוק כאן בפורום
                            אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                            למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                            ושרשור שירים חדשים
                            אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                            וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                            ובקשר ללומדים לאט לאט
                            אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                            מתוך חוקי הפורום
                            וכן אין להגיב יותר מפעמיים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה.

                            למעט עידכוני מוזיקה וסקופים וזה לא מוזכר שם

                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2ש מנותק
                            שמעון 2
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #5905

                            @משה-0527

                            שים לב שלפעמים מתפרסמים נושאים עם עידכונים
                            אתה יכול להיכנס בכל קטגוריה והנושאים הראשונים יהיו חוקי הקטגוריה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שמעון 2ש שמעון 2

                              @wynbrg12

                              דרך אגב חוק כאן בפורום
                              אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                              למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                              ושרשור שירים חדשים
                              אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                              וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                              ובקשר ללומדים לאט לאט
                              אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוסי ירושלמי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #5906
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @wynbrg12

                                דרך אגב חוק כאן בפורום
                                אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
                                למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
                                ושרשור שירים חדשים
                                אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
                                וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסט

                                ובקשר ללומדים לאט לאט
                                אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יוסי ירושלמי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #5907
                                פוסט זה נמחק!
                                שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יוסי ירושלמי

                                  פוסט זה נמחק!

                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2ש מנותק
                                  שמעון 2
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #5908

                                  @יוסי-ירושלמי

                                  ולבדוק שאין שני פוסטים רצופים!!!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שמעון 2ש שמעון 2

                                    @ac1

                                    אפשר לעלות להורדה ישירה רק דרך כל רגע המחדש וjdn המנגן (במקרה שהקובץ אושר בנטפרי) חדשות המוזיקה להורדה בקיצור כדי להוריד ישיר היה עדיף לך לפנות ל @יונמיוזיק

                                    אבל אני יכתוב לך את מה שאני אספתי במידע בראש שלי

                                    על ידי לחיצת קליק ימיני והעתקת כתובת קישור
                                    ולהדביק בפורום ואם האתר (שמשם לקחת את זה) פתוח לו אז זה ירד לו אוטומטי

                                    במקרה שאין לך את האפשרות ללחוץ העתקת כתובן קישור
                                    אז צריך להתקין חוסם פירסומות
                                    יש קישור להתקין
                                    בנושא מדריך מקצב משתמשים חדשים

                                    בהצלחה!

                                    ac1A מנותק
                                    ac1A מנותק
                                    ac1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #5909

                                    @שמעון-2 כל רגע זה לא אתר חדשות?

                                    תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                    👶👶👶

                                    שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ac1A ac1

                                      @שמעון-2 כל רגע זה לא אתר חדשות?

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
                                      #5910

                                      @ac1
                                      יש בזה גם קטגוריה של מוזיקה
                                      טקסט קישור

                                      בקיצור הבנת מה כתבתי אתמול?

                                      אם תלחץ על זה ירד לך למחשב

                                      טקסט קישור

                                      תנסה זה אחלה שיר!!

                                      ac1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • שמעון 2ש שמעון 2

                                        @ac1
                                        יש בזה גם קטגוריה של מוזיקה
                                        טקסט קישור

                                        בקיצור הבנת מה כתבתי אתמול?

                                        אם תלחץ על זה ירד לך למחשב

                                        טקסט קישור

                                        תנסה זה אחלה שיר!!

                                        ac1A מנותק
                                        ac1A מנותק
                                        ac1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #5911

                                        @שמעון-2 וודאי

                                        תודה לקב"ה על האושר הקטן והמתוק ששלחת לנו
                                        👶👶👶

                                        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ac1A ac1

                                          @שמעון-2 וודאי

                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2ש מנותק
                                          שמעון 2
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #5912

                                          @ac1
                                          קיצור כל מקום שיש כזה אפשרות אז ניתן להוריד
                                          1
                                          01fda182-3d41-49f0-8f13-3e488d77f0ab-image.png
                                          2
                                          225d4af4-08d4-4794-86ae-541dffbf2e3c-image.png

                                          ac1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול