אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...@chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@wynbrg12 כי כנראה כבר גמרת את המכסה של הלייקים...את צריכה עוד מוניטין כדי שיהיה לך יותר לייקים.
ולגבי התגובה יש לך בצד שמאל למעלה בירוק "תגובה"
כי כמו לדוגמא עכשיו את לחצת על תגובה מתחת לפוסט שלי וחשבתי ששאלת ותייגת אותי...לא ידעתי שזה עובד לפי מוניטין

-
@chagit03
שאלתי לגבי עצמי, למה אני לא יכולה לתת לייק
וכבר עוד שאלה
למה אכן כשאני מוסיפה תגובה למטה, זה מתייג את הניק של ההודעה הקודמת? -
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור -
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישור@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישורמתוך חוקי הפורום
וכן אין להגיב יותר מפעמיים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה.למעט עידכוני מוזיקה וסקופים וזה לא מוזכר שם
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישורמתוך חוקי הפורום
וכן אין להגיב יותר מפעמיים ברצף לאותו נושא, יש אפשרות לערוך את ההודעה אם נזכרתם בפרט נוסף, ואין צורך לפתוח הודעה חדשה.למעט עידכוני מוזיקה וסקופים וזה לא מוזכר שם
-
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישורפוסט זה נמחק! -
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישורפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
ולבדוק שאין שני פוסטים רצופים!!!
-
אפשר לעלות להורדה ישירה רק דרך כל רגע המחדש וjdn המנגן (במקרה שהקובץ אושר בנטפרי) חדשות המוזיקה להורדה בקיצור כדי להוריד ישיר היה עדיף לך לפנות ל @יונמיוזיק
אבל אני יכתוב לך את מה שאני אספתי במידע בראש שלי
על ידי לחיצת קליק ימיני והעתקת כתובת קישור
ולהדביק בפורום ואם האתר (שמשם לקחת את זה) פתוח לו אז זה ירד לו אוטומטיבמקרה שאין לך את האפשרות ללחוץ העתקת כתובן קישור
אז צריך להתקין חוסם פירסומות
יש קישור להתקין
בנושא מדריך מקצב משתמשים חדשיםבהצלחה!
-
-
@ac1
יש בזה גם קטגוריה של מוזיקה
טקסט קישורבקיצור הבנת מה כתבתי אתמול?
אם תלחץ על זה ירד לך למחשב
תנסה זה אחלה שיר!!
-
@ac1
יש בזה גם קטגוריה של מוזיקה
טקסט קישורבקיצור הבנת מה כתבתי אתמול?
אם תלחץ על זה ירד לך למחשב
תנסה זה אחלה שיר!!
-
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
@חיה-בקליפ ככה זה עובד הצוות לפעמים יושן לצערינו
-
@חיה-בקליפ ככה זה עובד הצוות לפעמים יושן לצערינו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



