אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישורפוסט זה נמחק! -
דרך אגב חוק כאן בפורום
אסור לכתוב שני פוסטים רצופים
למעט עידכוני מוזיקה וסכופים
ושרשור שירים חדשים
אז יש כזה דבר שנקרא עריכה
וזה נמצע בשלוש נקודות ליד כל פוסטובקשר ללומדים לאט לאט
אז יש כאן נושא שילמד אותך הכל ומהר טקסט קישורפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
ולבדוק שאין שני פוסטים רצופים!!!
-
אפשר לעלות להורדה ישירה רק דרך כל רגע המחדש וjdn המנגן (במקרה שהקובץ אושר בנטפרי) חדשות המוזיקה להורדה בקיצור כדי להוריד ישיר היה עדיף לך לפנות ל @יונמיוזיק
אבל אני יכתוב לך את מה שאני אספתי במידע בראש שלי
על ידי לחיצת קליק ימיני והעתקת כתובת קישור
ולהדביק בפורום ואם האתר (שמשם לקחת את זה) פתוח לו אז זה ירד לו אוטומטיבמקרה שאין לך את האפשרות ללחוץ העתקת כתובן קישור
אז צריך להתקין חוסם פירסומות
יש קישור להתקין
בנושא מדריך מקצב משתמשים חדשיםבהצלחה!
-
-
@ac1
יש בזה גם קטגוריה של מוזיקה
טקסט קישורבקיצור הבנת מה כתבתי אתמול?
אם תלחץ על זה ירד לך למחשב
תנסה זה אחלה שיר!!
-
@ac1
יש בזה גם קטגוריה של מוזיקה
טקסט קישורבקיצור הבנת מה כתבתי אתמול?
אם תלחץ על זה ירד לך למחשב
תנסה זה אחלה שיר!!
-
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
@חיה-בקליפ ככה זה עובד הצוות לפעמים יושן לצערינו
-
@חיה-בקליפ ככה זה עובד הצוות לפעמים יושן לצערינו
-
איך אני מדגישה מילים בפוסט?
ניסיתי לעשות את זה וזה לא הלך לי
אשמח לתשובה,תודה
-
@מרב שימי שני כוכביות בכל צד של המשפט הרצוי וזה ילך.

-
@מרב שימי שני כוכביות בכל צד של המשפט הרצוי וזה ילך.

@טכנאי-קיובייס-12 סליחההה לא כל כך הבנתי
תוכל להדריך אותי דרך תמונות? -
או שתעמדי על המילים שאת רוצה להדגיש ותלחצי על ה - B בסרגל הכלים.

או שתוסיפי 2 כוכביות מכל צד של מה שתרצי להדגיש לדוגמא
פוסט זה נמחק! -
הצלחתי!!!תודה רבה רבה!!!
-
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
@חיה-בקליפ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש לי חברה שחסמו אותה והיא אמרה לי לכתוב פה למה לא פותחים אותה כי כתבו לה בהרחקה שפותחים לה בתאריך ה-29.10 ועדיין לא פתחו לה
מה השם משתמש שלה?
זה מערכת אוטומטית שבסיום זמן ההרחקה שהוגדר החסימה מוסרת@מוישי-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@חיה-בקליפ ככה זה עובד הצוות לפעמים יושן לצערינו
איזה קל להפריח מילים לחלל האוויר...
כפי שאמרתי זה מערכת אוטומטית כך שזה לא קשור לצוות הפיקוח... כך שטענותיך אינם במקום כלל!
ובכלל,
אף אחד מצוות הפיקוח לא מקבל משכורת על עבודתו!!! לכל אחד מאיתנו יש את חייו האישיים שמעבר לפורום, כן!
הצוות עובד בזמנים שמתאפשר לו בכל שעות היום והלילה (בשעות שכנראה אתה ישן) ללא תמורה.
פעם הבאה תחשוב טוב טוב לפני שאתה משמיץ ללא שום בסיס...
יתכן וישנם פעמים שאנחנו לא מטפלים בעניינים מסוימים באופן מידי, אבל בהזדמנות הראשונה אנו עושים זאת!
אם יש לך טענה ספציפית, שלח פניה לניהול ונבדוק על מה יצא קצפך. -
ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


