אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@מיכל-f כן גם לי זה קרה
יש כמה אופציות
בכול נושא יש אפשרות למעלה לעשות עןקב אחרי זה זה סימו של פעמון ניראה לי תילחצי על זה בסימון של אל תעקוב
בכול דבר כמו סקרים במת דיונים וכו יש הירשם למנוי תילחצי על זה שהיה ירוק מכווה שהבנת
אם לא תישאלי -
@מיכל-f כן גם לי זה קרה
יש כמה אופציות
בכול נושא יש אפשרות למעלה לעשות עןקב אחרי זה זה סימו של פעמון ניראה לי תילחצי על זה בסימון של אל תעקוב
בכול דבר כמו סקרים במת דיונים וכו יש הירשם למנוי תילחצי על זה שהיה ירוק מכווה שהבנת
אם לא תישאלי@המחבל-המחופש אין אפשרות לעשות שיהיו לי התראות אבל רק בתוך האתר??
-
@המחבל-המחופש אין אפשרות לעשות שיהיו לי התראות אבל רק בתוך האתר??
@מיכל-f באתראות במייל תסמני התראות בלבד על כול ויהיה לך רק באתר
-
@מיכל-f באתראות במייל תסמני התראות בלבד על כול ויהיה לך רק באתר
@המחבל-המחופש נווו זה מה שעשיתי וזה ממשיך לשלוח לי למייל!!
-
@המחבל-המחופש נווו זה מה שעשיתי וזה ממשיך לשלוח לי למייל!!
-
@המחבל-המחופש נווו זה מה שעשיתי וזה ממשיך לשלוח לי למייל!!
@מיכל-f אז כנראה זה מסומן בכתום המנוי או משהו בסיגנון.
אין לי זמן לעשות צילום מסך יש על זה נושא https://miktzav.com/topic/6411/%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C?_=1667406041012 יש פה הכול על הנושא לי זה יזר מאוד -
@מיכל-f
פה יש לך הסבר מפורט יותר עם צילומי מסך
https://miktzav.com/topic/6411/%D7%94%D7%AA%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%99%D7%99%D7%9C/13?_=1667406257118 -
@חיה-בקליפ סליחה שאני אומר אבל
אני הייתי מורחק פעם לשבועיים
אז אולי שתבדוק עוד פעם מתי כתוב שהיא צריכה לחזור
כי אמרו לך שזה מערכת שמחזירה לבד
אז כרגע הבעיה רק אצל תמר ולא מהמערכת -
@חיה-בקליפ סליחה שאני אומר אבל
אני הייתי מורחק פעם לשבועיים
אז אולי שתבדוק עוד פעם מתי כתוב שהיא צריכה לחזור
כי אמרו לך שזה מערכת שמחזירה לבד
אז כרגע הבעיה רק אצל תמר ולא מהמערכת -
@חיה-בקליפ בטוחה שלא עד הנובמבר?
סתם צוחק
אבל התשובה שענו לך שהמערכת אוטומטית -
@חיה-בקליפ בטוחה שלא עד הנובמבר?
סתם צוחק
אבל התשובה שענו לך שהמערכת אוטומטית@שמעון-2 אז היא בקשה @צוות-פיקוח שיעזרו לה מה רע בזה כי לא ענו לה בפניות
אתה סתם ככה צוות פיקוח -
@שמעון-2 אז היא בקשה @צוות-פיקוח שיעזרו לה מה רע בזה כי לא ענו לה בפניות
אתה סתם ככה צוות פיקוחאין לי שום בעיה
אבל כתבתי שהצוות ענו תשובה כבר!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
