אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
-
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
משהו יודע למה לא מופיע לי פה "שלא נקראו"

אולי שיחקת בהגדרות ועשית מצב מתעלם או לא עוקב?
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
משהו יודע למה לא מופיע לי פה "שלא נקראו"

אולי שיחקת בהגדרות ועשית מצב מתעלם או לא עוקב?
וואלה צודקת, באמת שיחקתי מקודם בהגדרות, וזה היה הבעיה.תודה!
-
@המבין זה לא למייל אתה בטוח !!!!
-
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
משהו יודע למה לא מופיע לי פה "שלא נקראו"

אולי שיחקת בהגדרות ועשית מצב מתעלם או לא עוקב?
וואלה צודקת, באמת שיחקתי מקודם בהגדרות, וזה היה הבעיה.תודה!
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וואלה צודקת,
צודק

@המחבל-המחופש תראי בתמונה שזה קשור לתוך הפורום -
@שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
וואלה צודקת,
צודק

@המחבל-המחופש תראי בתמונה שזה קשור לתוך הפורום@המבין טוב מה שתגיד
אני רואה שמה שאתה אומר טוב
אז אני עושה על זה עכשיו בדיקה -
@המבין טוב מה שתגיד
אני רואה שמה שאתה אומר טוב
אז אני עושה על זה עכשיו בדיקה@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המבין טוב מה שתגיד
אני רואה שמה שאתה אומר טוב
אז אני עושה על זה עכשיו בדיקהזה ימחוק לך את כל מה שעוד לא קראת לא נורא....
-
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המבין טוב מה שתגיד
אני רואה שמה שאתה אומר טוב
אז אני עושה על זה עכשיו בדיקהזה ימחוק לך את כל מה שעוד לא קראת לא נורא....
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המבין טוב מה שתגיד
אני רואה שמה שאתה אומר טוב
אז אני עושה על זה עכשיו בדיקהזה ימחוק לך את כל מה שעוד לא קראת לא נורא....
לא הבנתי למה התכוונת זה נימצא בעמוד של מה שלא קראתי אני יודעת את זה
התכוונתי שאני יבדוק בהגדרות הגדולות של האתר הבנת -
@המבין אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@המבין טוב מה שתגיד
אני רואה שמה שאתה אומר טוב
אז אני עושה על זה עכשיו בדיקהזה ימחוק לך את כל מה שעוד לא קראת לא נורא....
לא הבנתי למה התכוונת זה נימצא בעמוד של מה שלא קראתי אני יודעת את זה
התכוונתי שאני יבדוק בהגדרות הגדולות של האתר הבנת@המחבל-המחופש אם תשני את ההגדרות אז לא יהיה לך סימן כמה עוד לא קראת
-
@המחבל-המחופש אם תשני את ההגדרות אז לא יהיה לך סימן כמה עוד לא קראת
פוסט זה נמחק! -
איך אפשר להצטרף לקבוצת ספרות מקצועית?
-
איך אפשר להצטרף לקבוצת ספרות מקצועית?
@מישהי-מיוחדת לפי השירים שאת כותבת!
-
איך אפשר להצטרף לקבוצת ספרות מקצועית?
@מישהי-מיוחדת אפשר להגיש בקשת הצטרפות לפה: https://miktzav.com/groups/%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%AA
-
איך אני מוחקת נושא????
-
איך אני מוחקת נושא????
@המחבל-המחופש יש לך שלוש נקודות בפוסט הראשון של הנושא ויש שם אפשרות למחוק
-
@המחבל-המחופש יש לך שלוש נקודות בפוסט הראשון של הנושא ויש שם אפשרות למחוק
@LOVE-ME תודה הסתדר
-
אפשרי לפתוח נושא על כל ההופעות שיהיו לבנות בחנוכה הקרוב?
-
@מרב דנו על זה בעבר....
לא ניראה לי שמתאים שיהיה פה...
תשאלי את @צוות-פיקוח -
@מרב דנו על זה בעבר....
לא ניראה לי שמתאים שיהיה פה...
תשאלי את @צוות-פיקוח@KING-music בעבר...יכול להשתנות משהו לא?
טוב נחכה לתשובה מהפיקוח
תודה בכל אופן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

