אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@יונמיוזיק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אתם יכולים בבקשה להגיד לי את המייל של המשתמש הזה. @KING-music
לצערי הרב אתם הרחקתם אותו. ואני חייב לדבר אתו לעניינים מאוד חשובים לעבודה.
ואין לי איך לדבר כי הרחקתם אתו? אז אשמח שתקשרו ביניינו @צוות-פיקוח @אייצ-ית @טיטו @מוזיקהאתה בטוח שהוא מורחק כי אין לו כיתוב (מורחק)
-
@פנני ספרתה נתתה 6 כנראה שלא החזת
@המחבל-המחופש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פנני ספרתה נתתה 6 כנראה שלא החזת
אז עד מתי זה חסום? 12 שעות?
-
איך עושים שיהי כמו ריבוע כזה שצריך ללחוץ עליו ואז לראות את הכיתוב? (חשבתי שזה העין עם הפס אבל ראיתי שלא)
@משעמם-לי אם התכוונת לספילר אז תלחצי על הסימון של העין עם הפס כמו שקראת לזה ותעברי שתי שורות לפני ושתי שורות אחרי
-
למה לפני כמה דקות יכולתי לעשות לייק ועכשיו לא?
-
למה לפני כמה דקות יכולתי לעשות לייק ועכשיו לא?
@אוריה-דרעי יכול להיות שמישהו הוריד לך לייק שנתן לך
-
@אוריה-דרעי יכול להיות שמישהו הוריד לך לייק שנתן לך
@מישהי-מיוחדת לא הורידו..
-
@מישהי-מיוחדת לא הורידו..
@אוריה-דרעי אתה בטוח? כי אם לא אז לא אמורה להיות סיבה שפתאום לא תוכל (אולי הבעיה היא בקליטה שלך?)
-
@אוריה-דרעי אתה בטוח? כי אם לא אז לא אמורה להיות סיבה שפתאום לא תוכל (אולי הבעיה היא בקליטה שלך?)
@מישהי-מיוחדת בדיוק היום בדקתי אז אני זוכרת..
-
@מישהי-מיוחדת בדיוק היום בדקתי אז אני זוכרת..
@אוריה-דרעי תבדקי אם עכשיו זה טוב לך (נתתי לך כמה לייקים, אם זה באמת משהו גבולי אז אמורה לחזור לך ההרשאה)
אבל אם אמרת שבדקת אז כנראה שהבעיה היא בקליטה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

