אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
רציתי לשאול, אם מצביעים עבור פוסט מסויים ולאחר מכן מסירים את ההצבעה, כששמים את העכבר על מספר הלייקים של אותו פוסט מופיע גם השם של מי שהסיר את ההצבעה?
לדוגמה, בפוסט הזה מופיע נכון להרגע שיש 2 לייקים וכשאני שם את העכבר על המספר 2 מופיע לי 3 שמות...
עריכה: מחקו שם את הפוסט אבל ככה זה היה...
-
רציתי לשאול, אם מצביעים עבור פוסט מסויים ולאחר מכן מסירים את ההצבעה, כששמים את העכבר על מספר הלייקים של אותו פוסט מופיע גם השם של מי שהסיר את ההצבעה?
לדוגמה, בפוסט הזה מופיע נכון להרגע שיש 2 לייקים וכשאני שם את העכבר על המספר 2 מופיע לי 3 שמות...
עריכה: מחקו שם את הפוסט אבל ככה זה היה...
@בנימין-לוריא תנסה לרענן,ואולי יופיע לך אחרת..
-
רציתי לשאול, אם מצביעים עבור פוסט מסויים ולאחר מכן מסירים את ההצבעה, כששמים את העכבר על מספר הלייקים של אותו פוסט מופיע גם השם של מי שהסיר את ההצבעה?
לדוגמה, בפוסט הזה מופיע נכון להרגע שיש 2 לייקים וכשאני שם את העכבר על המספר 2 מופיע לי 3 שמות...
עריכה: מחקו שם את הפוסט אבל ככה זה היה...
@בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
רציתי לשאול, אם מצביעים עבור פוסט מסויים ולאחר מכן מסירים את ההצבעה, כששמים את העכבר על מספר הלייקים של אותו פוסט מופיע גם השם של מי שהסיר את ההצבעה?
לדוגמה, בפוסט הזה מופיע נכון להרגע שיש 2 לייקים וכשאני שם את העכבר על המספר 2 מופיע לי 3 שמות...
עריכה: מחקו שם את הפוסט אבל ככה זה היה...
המספר מציג את הלייקים בקיזוז הדיסלייקים.
אבל בריחוף רואים רק את מי שנתן לייק.
בדוגמה שצירפת 3 נתנו לייק ו 1 דיסלייק -
@ברדק קרה לי גם
זה מסתדר לבד
תנסי לעשות ריענון -
@ברדק קרה לי גם
זה מסתדר לבד
תנסי לעשות ריענון -
אפשר קישור לנושא על ההיסטוריה של זמרים שונים?
תודה -
אפשר קישור לנושא על ההיסטוריה של זמרים שונים?
תודה@יוסי-הגאון כלומר??
-
@יוסי-הגאון כלומר??
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יוסי-הגאון כלומר??
יש נושא ששם מציגים את כל הזמרים וכל הפרטים עליהם מויקיפדיה, אפשר קישור אליו?
-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יוסי-הגאון כלומר??
יש נושא ששם מציגים את כל הזמרים וכל הפרטים עליהם מויקיפדיה, אפשר קישור אליו?
@יוסי-הגאון
זה?
https://miktzav.com/topic/602/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D?_=1632307526505 -
@יוסי-הגאון
זה?
https://miktzav.com/topic/602/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D?_=1632307526505@אייצ-ית כע .
-
@אייצ-ית כע .
@פונץ-בננה במה זה תלוי למי יש צאט למי לא
-
@פונץ-בננה במה זה תלוי למי יש צאט למי לא
@שלומי-זיבלד לפי המוניטין ואסור להגיד מכמה זה נפתח ואני מציעה לקרוא את חוקי הפורום
-
@שלומי-זיבלד לפי המוניטין ואסור להגיד מכמה זה נפתח ואני מציעה לקרוא את חוקי הפורום
@יעלה איפה יש חוקי הפרום
-
@יעלה איפה יש חוקי הפרום
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שלומי-זיבלד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר תודה רבה
בשביל לכתוב 'צודקת' 'תודה' וכו.. יש לייק!!
-
מה קורה עם הנושא של קובי ברומר?
מתי יפתחו אותו בחזרה?
או שאין ברירה ונפתח נושא חדש... חבל שסתם יהיו נושאים כפולים... -
מה קורה עם הנושא של קובי ברומר?
מתי יפתחו אותו בחזרה?
או שאין ברירה ונפתח נושא חדש... חבל שסתם יהיו נושאים כפולים...@בנימין-לוריא הנושא פתוח
-

משהו יודע למה כשאני נכנסת לאתר זה ככה אשמח אם יש למשהו פתרון לסדר את זה תודה רבה לכולם!
מעניין אם זה רק אצלי או לכולם זה ככה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות