אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@ברדק קרה לי גם
זה מסתדר לבד
תנסי לעשות ריענון -
אפשר קישור לנושא על ההיסטוריה של זמרים שונים?
תודה -
אפשר קישור לנושא על ההיסטוריה של זמרים שונים?
תודה@יוסי-הגאון כלומר??
-
@יוסי-הגאון כלומר??
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יוסי-הגאון כלומר??
יש נושא ששם מציגים את כל הזמרים וכל הפרטים עליהם מויקיפדיה, אפשר קישור אליו?
-
@אייצ-ית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@יוסי-הגאון כלומר??
יש נושא ששם מציגים את כל הזמרים וכל הפרטים עליהם מויקיפדיה, אפשר קישור אליו?
@יוסי-הגאון
זה?
https://miktzav.com/topic/602/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D?_=1632307526505 -
@יוסי-הגאון
זה?
https://miktzav.com/topic/602/%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%99%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%A4%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%96%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%9C%D7%97%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%9D?_=1632307526505@אייצ-ית כע .
-
@אייצ-ית כע .
@פונץ-בננה במה זה תלוי למי יש צאט למי לא
-
@פונץ-בננה במה זה תלוי למי יש צאט למי לא
@שלומי-זיבלד לפי המוניטין ואסור להגיד מכמה זה נפתח ואני מציעה לקרוא את חוקי הפורום
-
@שלומי-זיבלד לפי המוניטין ואסור להגיד מכמה זה נפתח ואני מציעה לקרוא את חוקי הפורום
@יעלה איפה יש חוקי הפרום
-
@יעלה איפה יש חוקי הפרום
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@שלומי-זיבלד אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@סודי-ביותרררררררר תודה רבה
בשביל לכתוב 'צודקת' 'תודה' וכו.. יש לייק!!
-
מה קורה עם הנושא של קובי ברומר?
מתי יפתחו אותו בחזרה?
או שאין ברירה ונפתח נושא חדש... חבל שסתם יהיו נושאים כפולים... -
מה קורה עם הנושא של קובי ברומר?
מתי יפתחו אותו בחזרה?
או שאין ברירה ונפתח נושא חדש... חבל שסתם יהיו נושאים כפולים...@בנימין-לוריא הנושא פתוח
-

משהו יודע למה כשאני נכנסת לאתר זה ככה אשמח אם יש למשהו פתרון לסדר את זה תודה רבה לכולם!
מעניין אם זה רק אצלי או לכולם זה ככה -

משהו יודע למה כשאני נכנסת לאתר זה ככה אשמח אם יש למשהו פתרון לסדר את זה תודה רבה לכולם!
מעניין אם זה רק אצלי או לכולם זה ככה -

משהו יודע למה כשאני נכנסת לאתר זה ככה אשמח אם יש למשהו פתרון לסדר את זה תודה רבה לכולם!
מעניין אם זה רק אצלי או לכולם זה ככה@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת ותוך כדי לגלגל את הגלגלת של העכבר (כמו שמדפדפים ללמטה בעמוד ארוך...) עד שזה יהיה בגודל המתאים.
לחילופין - יש ללחוץ בכפתור הזה ליד שורת הכתובת:
(התמונה משום מה לא נבדקה, ואי אפשר להעלות מחדש כי "העיליתי יותד מידי קבצים בפעם אחת'...)
זה סימן כזה של זכוכית מגדל שבתוכה סימן של מינוס.
ואז ללחוץ על 'איפוס':

-
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת ותוך כדי לגלגל את הגלגלת של העכבר (כמו שמדפדפים ללמטה בעמוד ארוך...) עד שזה יהיה בגודל המתאים.
לחילופין - יש ללחוץ בכפתור הזה ליד שורת הכתובת:
(התמונה משום מה לא נבדקה, ואי אפשר להעלות מחדש כי "העיליתי יותד מידי קבצים בפעם אחת'...)
זה סימן כזה של זכוכית מגדל שבתוכה סימן של מינוס.
ואז ללחוץ על 'איפוס':

@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
-
@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
ctrl
נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ -
@הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
צריך ללחוץ על קונטרול במקלדתאיך זה כתוב במקלדת?
ctrl
נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ@צדיק-תמים @אייצ-ית תודה רבה לכם עזרתם לי מאוד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות