דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הודיה 1

    437a065d-9e61-4afe-9cc8-96343584bb91-image.png
    משהו יודע למה כשאני נכנסת לאתר זה ככה אשמח אם יש למשהו פתרון לסדר את זה תודה רבה לכולם!
    מעניין אם זה רק אצלי או לכולם זה ככה

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #763

    @הודיה-1 אולי תנסי לרענן עם CTRL+F5

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ה הודיה 1

      437a065d-9e61-4afe-9cc8-96343584bb91-image.png
      משהו יודע למה כשאני נכנסת לאתר זה ככה אשמח אם יש למשהו פתרון לסדר את זה תודה רבה לכולם!
      מעניין אם זה רק אצלי או לכולם זה ככה

      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמיםצ מנותק
      צדיק תמים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים
      #764

      @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
      צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת ותוך כדי לגלגל את הגלגלת של העכבר (כמו שמדפדפים ללמטה בעמוד ארוך...) עד שזה יהיה בגודל המתאים.
      לחילופין - יש ללחוץ בכפתור הזה ליד שורת הכתובת:
      (התמונה משום מה לא נבדקה, ואי אפשר להעלות מחדש כי "העיליתי יותד מידי קבצים בפעם אחת'...)
      זה סימן כזה של זכוכית מגדל שבתוכה סימן של מינוס.
      ואז ללחוץ על 'איפוס':
      de9218b6-5e8f-4bff-bc76-b2e1e321b095-image.png

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • צדיק תמיםצ צדיק תמים

        @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
        צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת ותוך כדי לגלגל את הגלגלת של העכבר (כמו שמדפדפים ללמטה בעמוד ארוך...) עד שזה יהיה בגודל המתאים.
        לחילופין - יש ללחוץ בכפתור הזה ליד שורת הכתובת:
        (התמונה משום מה לא נבדקה, ואי אפשר להעלות מחדש כי "העיליתי יותד מידי קבצים בפעם אחת'...)
        זה סימן כזה של זכוכית מגדל שבתוכה סימן של מינוס.
        ואז ללחוץ על 'איפוס':
        de9218b6-5e8f-4bff-bc76-b2e1e321b095-image.png

        ה מנותק
        ה מנותק
        הודיה 1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #765

        @צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
        צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת

        איך זה כתוב במקלדת?

        "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

        צדיק תמיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ה הודיה 1

          @צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
          צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת

          איך זה כתוב במקלדת?

          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #766

          @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
          צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת

          איך זה כתוב במקלדת?

          ctrl
          נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • צדיק תמיםצ צדיק תמים

            @הודיה-1 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @צדיק-תמים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @הודיה-1 זה מוקטן למקסימום כנראה
            צריך ללחוץ על קונטרול במקלדת

            איך זה כתוב במקלדת?

            ctrl
            נמצא בפינה השמאלית התחתונה בד"כ

            ה מנותק
            ה מנותק
            הודיה 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #767

            @צדיק-תמים @אייצ-ית תודה רבה לכם עזרתם לי מאוד!

            "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מנותק
              מ מנותק
              מיכלוש 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #768

              יש ענין לפתוח נושא עם תווים לשירים וכד'?

              אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מיכלוש 0

                יש ענין לפתוח נושא עם תווים לשירים וכד'?

                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'יתא מנותק
                אייצ'ית
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #769

                @מיכלוש-המושלמת אם אין נושא כזה קיים למה לא?..
                אבל לפני שאת פותחת שימי לב שאין כבר..

                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אייצ'יתא אייצ'ית

                  @מיכלוש-המושלמת אם אין נושא כזה קיים למה לא?..
                  אבל לפני שאת פותחת שימי לב שאין כבר..

                  ת מנותק
                  ת מנותק
                  תאיר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי צור
                  #770

                  תגידו יש לי 2 שאלות: 1. למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר? 2. למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף

                  צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ת תאיר

                    תגידו יש לי 2 שאלות: 1. למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר? 2. למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף

                    צורצ מנותק
                    צורצ מנותק
                    צור
                    מנהלים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #771

                    @תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    1. למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר?

                    כי לא פתחת

                    @תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    1. למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף

                    תבקשי במיקום רלונטי בפורום

                    לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • צורצ צור

                      @תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      1. למה אין נושא על אריק דביר ועמירן דביר?

                      כי לא פתחת

                      @תאיר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                      1. למי יש את המספר של מלך זילברשלג? זה דחוףף

                      תבקשי במיקום רלונטי בפורום

                      ת מנותק
                      ת מנותק
                      תאיר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #772

                      @צור אהה אוקיי לא ידעתי שכל אחד יכול לפתוח זה אלף ובית מה זאת אומרת במקום רלונטי? בנושא של מספרי טלפון של זמרים אז אי אפשר לרשום שם אז איפה אני ארשום?

                      צורצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ת תאיר

                        @צור אהה אוקיי לא ידעתי שכל אחד יכול לפתוח זה אלף ובית מה זאת אומרת במקום רלונטי? בנושא של מספרי טלפון של זמרים אז אי אפשר לרשום שם אז איפה אני ארשום?

                        צורצ מנותק
                        צורצ מנותק
                        צור
                        מנהלים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #773

                        @תאיר חיפוש קר ושוטטות בפורום יועלו מן הסתם

                        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • ברדקב מנותק
                          ברדקב מנותק
                          ברדק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #774

                          מזה הלוגו החדש שעשו לפורום, תמיכה משהו, מזה?

                          החיים הם כמו שיר. לפעמים צריך לעצור. ולהקשיב.

                          אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ד מנותק
                            ד מנותק
                            דודו
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #775

                            אני חדש פה ושמתי לב שאני לא מצליח להפעיל שמע, אני בנטפרי כנראה זה קשור לזה, יש משהו לעשות בעניין???

                            ככל שאדם גדל הוא מבין כמה הוא קטן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברדקב ברדק

                              מזה הלוגו החדש שעשו לפורום, תמיכה משהו, מזה?

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #776

                              @ברדק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              מזה הלוגו החדש שעשו לפורום, תמיכה משהו, מזה?

                              תרומה לפורום.
                              אם גם אתם רוצים פורום יותר יעיל- ונהנים בפורום- מוזמנים לתרום!!

                              @דודו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              אני חדש פה ושמתי לב שאני לא מצליח להפעיל שמע, אני בנטפרי כנראה זה קשור לזה, יש משהו לעשות בעניין???

                              כל קישור של שמע שמעלים לפורום עצמו- פשוט תלחץ עליו קליק ימני אח"כ 'פתיחה בכרטיסיה חדשה' ותוכל לשמוע ולהוריד.
                              ו.. אם מעלים קישורים ליוטיוב שאתה לא יכול לשמוע אתה יכול לפתוח בקשה בבקשות שירים ויעלו לך לפורום עצמו.
                              בהצלחה!!

                              "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                              אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • תלמודת מנותק
                                תלמודת מנותק
                                תלמוד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #777

                                למה אני לא מצליח לעשות לייק [אני לא יודע איך מביאים פה את התמונה איפה שנתקעתי] הוא כותב משהו באנגלית עם המספר 15באמצע

                                נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תלמודת תלמוד

                                  למה אני לא מצליח לעשות לייק [אני לא יודע איך מביאים פה את התמונה איפה שנתקעתי] הוא כותב משהו באנגלית עם המספר 15באמצע

                                  נוינ מנותק
                                  נוינ מנותק
                                  נוי
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #778

                                  @תלמוד
                                  כשייהיה לך מספיק מוניטין
                                  תהיה לך אפשרות לעשות לייקים

                                  נפלתי 🥀
                                  כדי להרים את עצמי!!🌅

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מיכלושמ מנותק
                                    מיכלושמ מנותק
                                    מיכלוש
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #779

                                    היה פתוח לי הצאט
                                    למה הוא נחסם?
                                    @צור @ntz @אייצ-ית

                                    "כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב,
                                    אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים..."

                                    נוינ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיכלושמ מיכלוש

                                      היה פתוח לי הצאט
                                      למה הוא נחסם?
                                      @צור @ntz @אייצ-ית

                                      נוינ מנותק
                                      נוינ מנותק
                                      נוי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #780

                                      @מיכלוש
                                      לא חסמו אותך?
                                      ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

                                      נפלתי 🥀
                                      כדי להרים את עצמי!!🌅

                                      מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נוינ נוי

                                        @מיכלוש
                                        לא חסמו אותך?
                                        ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

                                        מיכלושמ מנותק
                                        מיכלושמ מנותק
                                        מיכלוש
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #781

                                        @נוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @מיכלוש
                                        לא חסמו אותך?
                                        ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

                                        חשבתי ככה..
                                        אבל לא עשיתי כלום שם זה ממש מוזר לי

                                        "כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב,
                                        אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים..."

                                        נוינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מיכלושמ מיכלוש

                                          @נוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @מיכלוש
                                          לא חסמו אותך?
                                          ואם כן כנראה שזה בגלל זה חסימה

                                          חשבתי ככה..
                                          אבל לא עשיתי כלום שם זה ממש מוזר לי

                                          נוינ מנותק
                                          נוינ מנותק
                                          נוי
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #782

                                          @מיכלוש
                                          אולי כתבת איזה סלנג לא מתאים?
                                          טיפ: תעברי על חוקי הפורום ותראי מה נראה לך

                                          נפלתי 🥀
                                          כדי להרים את עצמי!!🌅

                                          מיכלושמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול