אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@אייצ-ית אני לא מבינה
באמת לא בקטע מתריס, אני מנסה להבין,
@מוזיקה כתב/ה בהבהרה לשואלים שאסור להחמיא לזמר בפורום,
אז מה, אסור להביע את דעתי לגבי שיר מסויים? אז למה בכלל יש קטוגריית 'לפי אמנים'?אבל זה באמת לא בקטע רע, אני באמת שואלת כי אני רוצה להבין.........
עריכה: שמתי לב שההבהרה הזו ישנה, אבל זה הוקפץ בנושאים החדשים.....
-
@פונץ-בננה הסתדר לי הלייקים פתאום ראיתי גם לך?
נקווה שיחזיק מעמד
תודה על הכול@ntz@המחבל-המחופש
גם לי זה חזר לעבוד -
@שיר-5 באתגרי כתיבה הבנתי שאפשר לכתוב ללא הגבלה
-
מ משה 0527 התייחס לנושא זה ב
-
יש טיפה בעיה אם הלייקים
הוא נותן לי לעשות, ודקה אחרי לא ואחרי זה כן
משהו מוזר {לי בכל אופן} -
יש טיפה בעיה אם הלייקים
הוא נותן לי לעשות, ודקה אחרי לא ואחרי זה כן
משהו מוזר {לי בכל אופן} -
עברנו לנטפרי ואני רוצה לדעת איך משתפים קישור של גוגל דרייב
-
היי לכולם אני זה אותה אחת שכבר כתבתי פה
פוסט ובעוד מלא נושאים וקרה לי מקרה מאכזב שהחיבור שלי אבד במקצב והייתי צריכה לשחזר את הסיסמה... ושכחתי אז ניסיתי לעשות סיסמה חדשה וזה לא נתן לי לבסוף התחברתי מחדש, אפשר לעשות משהו בנידון כדי שאחזור למשתמש הקודם שלי עם המוניטין והכל????
כי עכשיו אני כאילו חדשה ואין לי כלום!!
אולי @אייצ-ית יוכל לעשות משהו?? או @טיטו ?? או @ntz ?? @רבקה ?? או @צור??@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@AVITAL-1 תודה רבה!! - @ב-ב תודה גם לך
סוף סוף הצלחתי
-
ידענו לכם האם הזמר 'אביב ויצמן' מותר בפורום (ידוע לכם פרטים עליו, לי ידוע רק שהוא הוציא שיר סבבה {שמור עליי} לפני כמה ימים)
-
ידענו לכם האם הזמר 'אביב ויצמן' מותר בפורום (ידוע לכם פרטים עליו, לי ידוע רק שהוא הוציא שיר סבבה {שמור עליי} לפני כמה ימים)
This post is deleted! -
היי לכולם אני זה אותה אחת שכבר כתבתי פה
פוסט ובעוד מלא נושאים וקרה לי מקרה מאכזב שהחיבור שלי אבד במקצב והייתי צריכה לשחזר את הסיסמה... ושכחתי אז ניסיתי לעשות סיסמה חדשה וזה לא נתן לי לבסוף התחברתי מחדש, אפשר לעשות משהו בנידון כדי שאחזור למשתמש הקודם שלי עם המוניטין והכל????
כי עכשיו אני כאילו חדשה ואין לי כלום!!
אולי @אייצ-ית יוכל לעשות משהו?? או @טיטו ?? או @ntz ?? @רבקה ?? או @צור??@לינוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@AVITAL-1 תודה רבה!! - @ב-ב תודה גם לך
סוף סוף הצלחתי
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Register Login
