אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
@חלום-לגדול זה נשמע קצת לא הגיוני כי שעון של מחשב הוא אוטומטי, לא מכוונים אותו, במיוחד אם יש לו חיבור לאינטרנט......
אבל אולי כן............@כ-פ לי זה ככה. ואני לא מצליחה לסנכרן אותו. למרות שבעיקרון הוא באמת אמור להיות אוטומטי....
-
@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
לא הובנתי/ לא הבנתם אבל תודה בכל זאת...
רצית לדעת מתי מתעדכן באתר שאת נכנסת / מתחברת מחדש?
-
אחרי איזה פעולה המשתמש מחובר מחדש לפורום? אנסה לנסח בצורה שונה: כשנכנסים למשתמשים מחוברים(בצד ימין למעלה) כתוב לפני כמה זמן התחבר, לפעמים כשאני נכנסת לפרופילים או כותבת פוסט אני רואה שהתחברתי כאילו עכשיו
אני יודעת שלא הובנתי...
@רוחלה-כהן
זה באמת תקלה אבל זה סוג של מחבר אותך כל פעם מחדש כשאת כותבת פוסט -
@חנה-ההה כדאי לך למחוק מהר את המייל, אסור לפרסם פה מיילים!
-
@חנה-ההה כדאי לך למחוק מהר את המייל, אסור לפרסם פה מיילים!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
אם נגמרו לי הלייקים להיום אני יכולה להוריד ממקום ששמתי מתישהו וזה יוסיף לי לעכשיו?
אני והניסוחים שלי....
@רוחלה-כהן לא..
-
אם נגמרו לי הלייקים להיום אני יכולה להוריד ממקום ששמתי מתישהו וזה יוסיף לי לעכשיו?
אני והניסוחים שלי....
@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אם נגמרו לי הלייקים להיום אני יכולה להוריד ממקום ששמתי מתישהו וזה יוסיף לי לעכשיו?
אני והניסוחים שלי....
כן לי זה מצליח לפעמים אבל את צריכה לבטל את הלייק קרוב למתי שנתת אותו ואז את רואה את הלייק שנתת מודגש כזה סימן שהוא עוד פעיל
-
אם נגמרו לי הלייקים להיום אני יכולה להוריד ממקום ששמתי מתישהו וזה יוסיף לי לעכשיו?
אני והניסוחים שלי....
@רוחלה-כהן
אם זה יעבוד אז זה יהיה רק פעם אחת
למשל רק פעם אחת תוכלי להוריד לייק ולשים למישהו אחר (ב24 שעות) -
@רוחלה-כהן אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
יש אפשרות לצטט חלק מפוסט חוץ מהעתק הדבק?
סליחה על כל השאלות..
כן כותבים את זה כשלוחצים על הציטוט נראה לי,שזה ליד התגובה
ככה אני חושבת
-
@חצי-הכוס-המלאה לצטט חלק מפוסט..
-
@חצי-הכוס-המלאה לצטט חלק מפוסט..
@רוחלה-כהן אה אוקי, את יכולה פשוט להדגיש את המילים שאת רוצה ואז ללחוץ ציטוט ואז זה יעשה לך רק מה שאת רוצה...
-
1 אם כתבתי בנושא- שאת הפוסט אחרון אני כתבתי אבל לא מהדקות האחרונות/מהיום האחרון אני יכולה לשלוח פוסט חדש או רק לערוך? (בקשר לחוקי הפורום)
2 יש אפשרות לנקד?@רוחלה-כהן
1 אפשר לשלוח שני פוסטים רצופים אבל עדיף באחד אם זה אותו הדיבור (בנושא של שרשור שירים חדשים אפשר כל שיר בפוסט חדש.
2 יש אתר נקדן אוטומטי https://nakdan.dicta.org.il/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות