אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
-
אני אגיד לכם את האמת, אני באמת לא מבין למה צריך חיפוש גוגל.
בהתחלה הייתי משתמש בזה עד שראיתי שזה סתם מסורבל ויש כאן אפשרות לחפש אותו דבר בצורה הרבה יותר מדוייקת ונוחה... -
אני אגיד לכם את האמת, אני באמת לא מבין למה צריך חיפוש גוגל.
בהתחלה הייתי משתמש בזה עד שראיתי שזה סתם מסורבל ויש כאן אפשרות לחפש אותו דבר בצורה הרבה יותר מדוייקת ונוחה...@בנימין-לוריא רק פה במקומות אחרים לא נותן לי פה ובעוד כמה פורמים
-
אני אגיד לכם את האמת, אני באמת לא מבין למה צריך חיפוש גוגל.
בהתחלה הייתי משתמש בזה עד שראיתי שזה סתם מסורבל ויש כאן אפשרות לחפש אותו דבר בצורה הרבה יותר מדוייקת ונוחה...@בנימין-לוריא אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אני באמת לא מבין למה צריך חיפוש גוגל.
עם כל הכבוד למנוע חיפוש של נודביבי
לגוגל יש מנוע יותר משוכלל ומדוייק, ויש כאלה שרגילים כבר לעבוד איתו.
אני אישית גם חושב שיותר נח להשתמש בחיפוש המובנה.
(יש גם חיסרון שבשימוש בחיפוש המובנה צריך לכתוב מילה מדוייקת. נניח המונח "יעקב שואקי" לא ימצא תוצאות של "יעקוב שוואקי" וגוגל לדעתי כן..) -
@צור גמלי זה ככה כבר כמה ימים ..
-
@מנחם-רינמן זה לא תירוץ, זה הפיקוח.
קבצי שמע - דיברו איתם והם כבר לא חוסמים.
אבל וידיאו הם חוסמים ובצדק, יכול להיות שיעלו הופעות/קליפ וכד' ויתברר שבאמצע רואים נשים@בנימין-לוריא לא נכון למשל להוריד את הדיסק של עקיבה מקבוצת מייל מיוזיק הוא לא נותן בטענת יתפרסם לציבור
-
@בנימין-לוריא לא נכון למשל להוריד את הדיסק של עקיבה מקבוצת מייל מיוזיק הוא לא נותן בטענת יתפרסם לציבור
@מנחם-רינמן חשבתי שאתם מדבר על החסימות באתר.
אין מה לעשות, כשמעלים שירים ישירות לאתר הם סומכים עלינו ויודעים שזה טוב.
כשמעלים למג'יקוד/דרייב/ג'מבו מייל הם לא יכולים לפקח על זה ולא יודעים מה אתה מעלה שם, לכן זה נחסם אוטומטית עד שזה נבדק ומאושר. -
@מנחם-רינמן חשבתי שאתם מדבר על החסימות באתר.
אין מה לעשות, כשמעלים שירים ישירות לאתר הם סומכים עלינו ויודעים שזה טוב.
כשמעלים למג'יקוד/דרייב/ג'מבו מייל הם לא יכולים לפקח על זה ולא יודעים מה אתה מעלה שם, לכן זה נחסם אוטומטית עד שזה נבדק ומאושר.פוסט זה נמחק! -
@שירה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מזה הודעה בבאגים?
כאן. תכתבי פה את הבאג שיש לך.
פוסט זה נמחק! -
@שירה-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
מזה הודעה בבאגים?
כאן. תכתבי פה את הבאג שיש לך.
-
@שירה-0 כי אין לך מספיק מוניטין
-
@אלי-1 ליד האייקון של הצ'אט יש את התמונת פרופיל שלך (אפילו שעדיין אין לך) תלחץ ואז יש שם ערוך פרופיל ואז יש שם שנה תמונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות