Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

    @טיטו אבל אני לא מצליח להיכנס לנושא הזה אני נכנסתי לנושא הזה בשינוי קישור 🤔

    טיטוט Offline
    טיטוט Offline
    טיטו
    צוות פיקוח
    wrote on last edited by
    #7641

    @מוזיקלי-3 ראיתי שנכנסת וגם רשמת בדיקה, תנסה להכנס דרך הפוסטים אחרונים תגיד לי מה זה כותב לך

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    מוזיקלי 3מ 1 Reply Last reply
    1
    • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

      @טיטו אבל אני לא מצליח להיכנס לנושא הזה אני נכנסתי לנושא הזה בשינוי קישור 🤔

      ב. ב.ב Offline
      ב. ב.ב Offline
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #7642

      @מוזיקלי-3 ישמצב שנטפרי החליטו לסגור איתך חשבון

      🤣🤣

      1 Reply Last reply
      1
      • טיטוט טיטו

        @מוזיקלי-3 ראיתי שנכנסת וגם רשמת בדיקה, תנסה להכנס דרך הפוסטים אחרונים תגיד לי מה זה כותב לך

        מוזיקלי 3מ Offline
        מוזיקלי 3מ Offline
        מוזיקלי 3
        wrote on last edited by מוזיקלי 3
        #7643

        @טיטו ניסתי וזה פשוט לא מגיע כלום הוא מסתובב רבע שעה בלי לזוז ואז נכנסתי דרך שינו קישור רשמתי במיקום 135 וניכנסתי ואז עשיתי ניסית להגיע לנושא אבל לא הצלחתי ואז לחצתי על להגיב ורשמתי בדיקה אבל אני לא מצליח להגיע וליכנס אליהם אולי תימחק את כל הפוסטים שלי שם וזהו אולי זה יעזור
        או שאם היה אפשר לעתיק את כל הפסטים לנושא החדש שפתחתי וזהו תוודה רבהההההה

        טיטוט 1 Reply Last reply
        0
        • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

          @טיטו ניסתי וזה פשוט לא מגיע כלום הוא מסתובב רבע שעה בלי לזוז ואז נכנסתי דרך שינו קישור רשמתי במיקום 135 וניכנסתי ואז עשיתי ניסית להגיע לנושא אבל לא הצלחתי ואז לחצתי על להגיב ורשמתי בדיקה אבל אני לא מצליח להגיע וליכנס אליהם אולי תימחק את כל הפוסטים שלי שם וזהו אולי זה יעזור
          או שאם היה אפשר לעתיק את כל הפסטים לנושא החדש שפתחתי וזהו תוודה רבהההההה

          טיטוט Offline
          טיטוט Offline
          טיטו
          צוות פיקוח
          wrote on last edited by
          #7644

          @מוזיקלי-3 הנושא שפתחת נסגר, אין עניין לפתוח נושאים חדשים כל פעם כשנטפרי חוסמים פוסט, זאת היה ידועה ולכן אנחנו פותרים אותה בלי לפתוח נושאים נוספים, זה יוצר כפילויות ואל תשכח שלא כולם משתמשי נטפרי וכשיש שתי נושאים זה יוצר ספאם מיותר ובילבול

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          מוזיקלי 3מ 2 Replies Last reply
          2
          • טיטוט טיטו

            @מוזיקלי-3 הנושא שפתחת נסגר, אין עניין לפתוח נושאים חדשים כל פעם כשנטפרי חוסמים פוסט, זאת היה ידועה ולכן אנחנו פותרים אותה בלי לפתוח נושאים נוספים, זה יוצר כפילויות ואל תשכח שלא כולם משתמשי נטפרי וכשיש שתי נושאים זה יוצר ספאם מיותר ובילבול

            מוזיקלי 3מ Offline
            מוזיקלי 3מ Offline
            מוזיקלי 3
            wrote on last edited by מוזיקלי 3
            #7645

            @טיטו תימחק לי את הפוסטים הבעיתים לגמרי שלחתי כמה פעמים אותו דבר אותו זמן אז בטח יש עוד תודה רבה

            הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
            0
            • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

              @טיטו תימחק לי את הפוסטים הבעיתים לגמרי שלחתי כמה פעמים אותו דבר אותו זמן אז בטח יש עוד תודה רבה

              הגדול מכולםה Offline
              הגדול מכולםה Offline
              הגדול מכולם
              wrote on last edited by
              #7646

              @מוזיקלי-3 כל הפוסטים הבעיתיים נמחקו

              מוזיקלי 3מ 1 Reply Last reply
              0
              • שריושש Offline
                שריושש Offline
                שריוש
                wrote on last edited by
                #7647

                הבעיה שלי לא נפתרה עדין אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אני מקבלת 21 התראות על תגובות של אנשים זה לא אמיתי!
                Screenshot_7.png

                אפילו הכוכבים
                צריכים חשכה,
                כדי לזרוח.

                אביגיל 1א 1 Reply Last reply
                0
                • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                  @מוזיקלי-3 כל הפוסטים הבעיתיים נמחקו

                  מוזיקלי 3מ Offline
                  מוזיקלי 3מ Offline
                  מוזיקלי 3
                  wrote on last edited by
                  #7648

                  @הגדול-מכולם נכנסתה אתה בנטפרי??

                  הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                  0
                  • שריושש שריוש

                    הבעיה שלי לא נפתרה עדין אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה אני מקבלת 21 התראות על תגובות של אנשים זה לא אמיתי!
                    Screenshot_7.png

                    אביגיל 1א Offline
                    אביגיל 1א Offline
                    אביגיל 1
                    wrote on last edited by
                    #7649

                    @שריוש
                    אמאלה גם לי יש אותו בעייה
                    ממה זה יכול להיות??

                    Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                    שריושש 1 Reply Last reply
                    1
                    • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                      @הגדול-מכולם נכנסתה אתה בנטפרי??

                      הגדול מכולםה Offline
                      הגדול מכולםה Offline
                      הגדול מכולם
                      wrote on last edited by
                      #7650

                      @מוזיקלי-3 כן

                      מוזיקלי 3מ 1 Reply Last reply
                      0
                      • אביגיל 1א אביגיל 1

                        @שריוש
                        אמאלה גם לי יש אותו בעייה
                        ממה זה יכול להיות??

                        שריושש Offline
                        שריושש Offline
                        שריוש
                        wrote on last edited by שריוש
                        #7651

                        @אביגיל-1 אין לי מושג זה כבר מיום חמישי
                        זה באג באתר נראה לי כי אני לא עוקבת אחרי הנושאים האלה .
                        מי יכול לעזור בזה?

                        אפילו הכוכבים
                        צריכים חשכה,
                        כדי לזרוח.

                        אביגיל 1א 1 Reply Last reply
                        1
                        • שריושש שריוש

                          @אביגיל-1 אין לי מושג זה כבר מיום חמישי
                          זה באג באתר נראה לי כי אני לא עוקבת אחרי הנושאים האלה .
                          מי יכול לעזור בזה?

                          אביגיל 1א Offline
                          אביגיל 1א Offline
                          אביגיל 1
                          wrote on last edited by
                          #7652

                          @שריוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @אביגיל-1 אין לי מושג זה כבר מיום חמישי
                          זה באג באתר נראה לי כי אני לא עוקבת אחרי הנושאים האלה .

                          כן
                          אבל לי זה אולי מיום שלישי שעבר
                          זה סיוטטט

                          Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                          הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                          0
                          • אביגיל 1א אביגיל 1

                            @שריוש אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אביגיל-1 אין לי מושג זה כבר מיום חמישי
                            זה באג באתר נראה לי כי אני לא עוקבת אחרי הנושאים האלה .

                            כן
                            אבל לי זה אולי מיום שלישי שעבר
                            זה סיוטטט

                            הגדול מכולםה Offline
                            הגדול מכולםה Offline
                            הגדול מכולם
                            wrote on last edited by
                            #7653

                            @אביגיל-1 תבדקו אם אתם עוקבות בנושא
                            צילום מסך 2023-01-23 164318.png

                            שריושש אביגיל 1א 2 Replies Last reply
                            1
                            • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                              @מוזיקלי-3 כן

                              מוזיקלי 3מ Offline
                              מוזיקלי 3מ Offline
                              מוזיקלי 3
                              wrote on last edited by מוזיקלי 3
                              #7654

                              @הגדול-מכולם מה דרך השינו שאמרתה לי גם אני הצלחתי להיכנס אבל דרך הנושאים האחרונים לא מצליח בכלל

                              הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                              0
                              • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                @אביגיל-1 תבדקו אם אתם עוקבות בנושא
                                צילום מסך 2023-01-23 164318.png

                                שריושש Offline
                                שריושש Offline
                                שריוש
                                wrote on last edited by
                                #7655

                                @הגדול-מכולם לא אני לא עוקבת אחרי נושאים ולא מנויה לאף קטגוריה

                                אפילו הכוכבים
                                צריכים חשכה,
                                כדי לזרוח.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                  @אביגיל-1 תבדקו אם אתם עוקבות בנושא
                                  צילום מסך 2023-01-23 164318.png

                                  אביגיל 1א Offline
                                  אביגיל 1א Offline
                                  אביגיל 1
                                  wrote on last edited by
                                  #7656

                                  @הגדול-מכולם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  @אביגיל-1 תבדקו אם אתם עוקבות בנושא
                                  צילום מסך 2023-01-23 164318.png

                                  אני לא עוקבת אחרי כלוםםםם
                                  ולא מנויה לכלום

                                  Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                  הגדול מכולםה 1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מוזיקלי 3מ מוזיקלי 3

                                    @הגדול-מכולם מה דרך השינו שאמרתה לי גם אני הצלחתי להיכנס אבל דרך הנושאים האחרונים לא מצליח בכלל

                                    הגדול מכולםה Offline
                                    הגדול מכולםה Offline
                                    הגדול מכולם
                                    wrote on last edited by
                                    #7657

                                    @מוזיקלי-3 כנראה נטפרי או @צוות-פיקוח חסמו אותך

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אביגיל 1א אביגיל 1

                                      @הגדול-מכולם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אביגיל-1 תבדקו אם אתם עוקבות בנושא
                                      צילום מסך 2023-01-23 164318.png

                                      אני לא עוקבת אחרי כלוםםםם
                                      ולא מנויה לכלום

                                      הגדול מכולםה Offline
                                      הגדול מכולםה Offline
                                      הגדול מכולם
                                      wrote on last edited by
                                      #7658

                                      @אביגיל-1 לא מובן

                                      אביגיל 1א 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • הגדול מכולםה הגדול מכולם

                                        @אביגיל-1 לא מובן

                                        אביגיל 1א Offline
                                        אביגיל 1א Offline
                                        אביגיל 1
                                        wrote on last edited by
                                        #7659

                                        @הגדול-מכולם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אביגיל-1 לא מובן

                                        תודה שאתה מנסה לעזור!!

                                        שלחתי גם פנייה לניהול לפני כמה ימים והם לא ענו לי

                                        Do not allow people to dim your shine because they are blinded. Tell them to put some sunglasses on

                                        טיטוט 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אביגיל 1א אביגיל 1

                                          @הגדול-מכולם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                          @אביגיל-1 לא מובן

                                          תודה שאתה מנסה לעזור!!

                                          שלחתי גם פנייה לניהול לפני כמה ימים והם לא ענו לי

                                          טיטוט Offline
                                          טיטוט Offline
                                          טיטו
                                          צוות פיקוח
                                          wrote on last edited by
                                          #7660

                                          @אביגיל-1 @שריוש ראינו את הפניות שלכם אבל כרגע יש לנו באג במייל שלא נותן להחזיר תשובות במייל לכן אני אכתוב לכן כאן.
                                          במשך תקופה משתמשים התלוננו שנשלחים להם כמויות הזויות של מיילים אז מנהל האתר שינה את זה שזה יהיה בהתראות, אבל כל ההתראות והמיילים קורים מסיבה אחת, תכנסו בעמוד הבית לקטגוריה שבה נמצא הנושא ותראו אם בכפתור המנוי זה ירוק או אפור כלומר מנוי או לא, זה לא מנוי לנושא אלא לקטגוריה ואך ורק בזה @ntz שינה את ההגדרות שישלח לכם פה, מי שיש לו את הבעיה הזאת שיבדוק מה שאמרתי, אם זה לא הבעיה הזאת אני אשתדל לבדוק מה כן הבעיה כדי לפתור אותה.

                                          אני לא עצמי.
                                          תכף אשוב...

                                          אביגיל 1א שריושש 2 Replies Last reply
                                          7

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול