Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • MMIM Offline
    MMIM Offline
    MMI
    wrote on last edited by
    #8661

    893c874e-731c-4e5f-b025-189a8e69f6a0-image.png

    1 Reply Last reply
    1
    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

      @טותיייי את פותחת פוסט יש למעלה כלים בצבע ירוק נכון?
      אז תשימי לב בסוף יש שם משהו חדש

      ahaA Offline
      ahaA Offline
      aha
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #8662

      @המחבל-המחופש
      מה זה עושה הארגז כלים?

      הרשמו כמנוים לערוץ

      המחבל המחופשה 1 Reply Last reply
      0
      • ahaA aha

        @המחבל-המחופש
        מה זה עושה הארגז כלים?

        המחבל המחופשה Offline
        המחבל המחופשה Offline
        המחבל המחופש
        wrote on last edited by
        #8663

        @aha וואלה מוזר
        בטח שינו כבר זה פעם שניה שאני רואה את זה ואחרי כמה דקות זה נעלם
        כניראה שוב

        "קשה לשכוח אנשים
        שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

        1 Reply Last reply
        0
        • אוהב ת'מדינהא Offline
          אוהב ת'מדינהא Offline
          אוהב ת'מדינה
          wrote on last edited by
          #8664

          יש אפשרות להתכתב ישר מול ההנהלה או מול זמרים

          MMIM 1 Reply Last reply
          0
          • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

            יש אפשרות להתכתב ישר מול ההנהלה או מול זמרים

            MMIM Offline
            MMIM Offline
            MMI
            wrote on last edited by
            #8665

            @אוהב-ת-מדינה כן אפשר להתכתב מול ההנהלה 9956c05f-f0ab-45fd-8186-ae1583e83366-image.png

            1 Reply Last reply
            0
            • אוהב ת'מדינהא Offline
              אוהב ת'מדינהא Offline
              אוהב ת'מדינה
              wrote on last edited by אוהב ת'מדינה
              #8666

              יש סיכוי שמתכתבים עם ההנהלה או עם הזמרים
              יש כזה דבר?

              MMIM 1 Reply Last reply
              0
              • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                יש סיכוי שמתכתבים עם ההנהלה או עם הזמרים
                יש כזה דבר?

                MMIM Offline
                MMIM Offline
                MMI
                wrote on last edited by
                #8667
                This post is deleted!
                1 Reply Last reply
                0
                • חיה בקליפח Offline
                  חיה בקליפח Offline
                  חיה בקליפ
                  wrote on last edited by
                  #8668

                  למה נעלתם את הנושא של יום העצמאות??
                  נושא חשוב מאוד בעניי

                  אוהב ת'מדינהא MMIM 2 Replies Last reply
                  0
                  • חיה בקליפח חיה בקליפ

                    למה נעלתם את הנושא של יום העצמאות??
                    נושא חשוב מאוד בעניי

                    אוהב ת'מדינהא Offline
                    אוהב ת'מדינהא Offline
                    אוהב ת'מדינה
                    wrote on last edited by
                    #8669

                    @חיה-בקליפ טובבבב

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • חיה בקליפח חיה בקליפ

                      למה נעלתם את הנושא של יום העצמאות??
                      נושא חשוב מאוד בעניי

                      MMIM Offline
                      MMIM Offline
                      MMI
                      wrote on last edited by
                      #8670
                      This post is deleted!
                      חיה בקליפח 1 Reply Last reply
                      0
                      • MMIM MMI

                        This post is deleted!

                        חיה בקליפח Offline
                        חיה בקליפח Offline
                        חיה בקליפ
                        wrote on last edited by
                        #8671

                        @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                        @חיה-בקליפ איזה נושא?

                        על מה שדיברנו קודם בנושא של משה קליין

                        MMIM 1 Reply Last reply
                        0
                        • חיה בקליפח חיה בקליפ

                          @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          @חיה-בקליפ איזה נושא?

                          על מה שדיברנו קודם בנושא של משה קליין

                          MMIM Offline
                          MMIM Offline
                          MMI
                          wrote on last edited by
                          #8672

                          @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                          אוהב ת'מדינהא חיה בקליפח הלב שליה 3 Replies Last reply
                          0
                          • MMIM MMI

                            @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                            אוהב ת'מדינהא Offline
                            אוהב ת'מדינהא Offline
                            אוהב ת'מדינה
                            wrote on last edited by
                            #8673

                            @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                            ????

                            MMIM 1 Reply Last reply
                            0
                            • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                              @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                              ????

                              MMIM Offline
                              MMIM Offline
                              MMI
                              wrote on last edited by
                              #8674
                              This post is deleted!
                              1 Reply Last reply
                              0
                              • MMIM MMI

                                @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                                חיה בקליפח Offline
                                חיה בקליפח Offline
                                חיה בקליפ
                                wrote on last edited by
                                #8675

                                @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                                את מוזמנת לפתוח

                                MMIM 1 Reply Last reply
                                0
                                • MMIM MMI

                                  @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                                  הלב שליה Offline
                                  הלב שליה Offline
                                  הלב שלי
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by הלב שלי
                                  #8676

                                  @MMI @חיה-בקליפ אם נעלו את הנושא מסתבר שהשיח שם לא מתאים לרוח האתר,
                                  אין לדון בדיונים הלכתיים ע"ג הפורום, מתוך תנאי הפורום: *הפורום הינו מקצועי ואין לדון בו על נושאים הלכתיים למינהם.
                                  אין לפתוח נושא חדש-עבירה על כללי הפורום פרושה הרחקה.

                                  כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                  חיה בקליפח 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • הלב שליה הלב שלי

                                    @MMI @חיה-בקליפ אם נעלו את הנושא מסתבר שהשיח שם לא מתאים לרוח האתר,
                                    אין לדון בדיונים הלכתיים ע"ג הפורום, מתוך תנאי הפורום: *הפורום הינו מקצועי ואין לדון בו על נושאים הלכתיים למינהם.
                                    אין לפתוח נושא חדש-עבירה על כללי הפורום פרושה הרחקה.

                                    חיה בקליפח Offline
                                    חיה בקליפח Offline
                                    חיה בקליפ
                                    wrote on last edited by
                                    #8677

                                    @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @MMI @חיה-בקליפ אם נעלו את הנושא מסתבר שהשיח שם לא מתאים לרוח האתר,
                                    אין לפתוח נושא חדש-עבירה על כללי הפורום פרושה הרחקה.

                                    אולי תסברי למה אסור?

                                    אוהב ת'מדינהא 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                      @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @MMI @חיה-בקליפ אם נעלו את הנושא מסתבר שהשיח שם לא מתאים לרוח האתר,
                                      אין לפתוח נושא חדש-עבירה על כללי הפורום פרושה הרחקה.

                                      אולי תסברי למה אסור?

                                      אוהב ת'מדינהא Offline
                                      אוהב ת'מדינהא Offline
                                      אוהב ת'מדינה
                                      wrote on last edited by
                                      #8678

                                      @חיה-בקליפ כי זה החוקים

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                                        @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @חיה-בקליפ זה היה חריגה מהנושא תפתחי נושא חדש {ספאם} ונתכתב בו על נושא שמיעת שירים בספירת העומר

                                        את מוזמנת לפתוח

                                        MMIM Offline
                                        MMIM Offline
                                        MMI
                                        wrote on last edited by
                                        #8679

                                        @חיה-בקליפ קודם כל אני בן

                                        @הלב-שלי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @MMI @חיה-בקליפ אם נעלו את הנושא מסתבר שהשיח שם לא מתאים לרוח האתר,
                                        אין לפתוח נושא חדש-עבירה על כללי הפורום פרושה הרחקה.

                                        כבר כתבתי שאני לא מתכוון לפתוח נושא חדש כי זה ספאם מה זה כשור אלי?

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אוהב ת'מדינהא Offline
                                          אוהב ת'מדינהא Offline
                                          אוהב ת'מדינה
                                          wrote on last edited by
                                          #8680

                                          יש אפשרות לעשות כאן סקרים במוזיקה?

                                          מנאשששמ 1 Reply Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול