Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.6m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

    @אוהב-ת-מדינה כי פעם בהתחלת הפורום אם היית נותן הרבה לייקים זה היה פותח לך את הצ'אט ולא רצו שסתם יתנו לייקים

    אוהב ת'מדינהא Offline
    אוהב ת'מדינהא Offline
    אוהב ת'מדינה
    wrote on last edited by
    #8741

    @מלך-הקלידנים הדרבה שהצט יהיה פתוח

    מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
    0
    • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

      @מלך-הקלידנים הדרבה שהצט יהיה פתוח

      מלך הקלידניםמ Offline
      מלך הקלידניםמ Offline
      מלך הקלידנים
      wrote on last edited by מלך הקלידנים
      #8742

      @אוהב-ת-מדינה אם סגרו אותו כנראה שיש סיבה

      אוהב ת'מדינהא 1 Reply Last reply
      0
      • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

        @אוהב-ת-מדינה אם סגרו אותו כנראה שיש סיבה

        אוהב ת'מדינהא Offline
        אוהב ת'מדינהא Offline
        אוהב ת'מדינה
        wrote on last edited by
        #8743
        This post is deleted!
        1 Reply Last reply
        0
        • אייצ'יתא אייצ'ית

          @אילן-פ בעז"ה
          אבדוק עם המנהל אם יש אישור לפרסם את כל מדיניות הלייקים. ואפרסם.
          אך בכל מקרה...
          עדין לא הבנתי מה אתם כל כך דשים בעניין?
          כלומר... מה זה יתן לכם?
          אחרי הכל הלייקים זה לא סוף העולם... ולא בשביל זה נועד הפורום..

          אילן פא Offline
          אילן פא Offline
          אילן פ
          wrote on last edited by
          #8744

          @אייצ-ית
          באמת זה כבר מוגזם לחפור בנושא הלייקים כל כך הרבה
          אבל סתם שאלה ---למה צריך להיות הגבלה בעניין ?-- עדיין לא הבנתי מה הרעיון
          שיהיו 1000 לייקים - למה זה מפריע למישהו ?

          MMIM 1 Reply Last reply
          0
          • אילן פא אילן פ

            @אייצ-ית
            באמת זה כבר מוגזם לחפור בנושא הלייקים כל כך הרבה
            אבל סתם שאלה ---למה צריך להיות הגבלה בעניין ?-- עדיין לא הבנתי מה הרעיון
            שיהיו 1000 לייקים - למה זה מפריע למישהו ?

            MMIM Offline
            MMIM Offline
            MMI
            wrote on last edited by
            #8745

            @אילן-פ
            כי יתנו באופן מופרז עכשיו שיש לך הגבלה לפני כל נתינת לייק אתה חושב אם זה נצרך
            כי יגמר לך הלייקים

            עוד שאלה בנושא הלייקים
            נושא שכתבתי בו ונתנו לי ליקיים והנושא נמחק האם הלייקים נשארים או גם כן נמחקים?

            Title

            החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

            ארי רוזנבלטא מלך הקלידניםמ ד 4 Replies Last reply
            1
            • MMIM MMI

              @אילן-פ
              כי יתנו באופן מופרז עכשיו שיש לך הגבלה לפני כל נתינת לייק אתה חושב אם זה נצרך
              כי יגמר לך הלייקים

              עוד שאלה בנושא הלייקים
              נושא שכתבתי בו ונתנו לי ליקיים והנושא נמחק האם הלייקים נשארים או גם כן נמחקים?

              ארי רוזנבלטא Offline
              ארי רוזנבלטא Offline
              ארי רוזנבלט
              wrote on last edited by
              #8746
              This post is deleted!
              1 Reply Last reply
              0
              • MMIM MMI

                @אילן-פ
                כי יתנו באופן מופרז עכשיו שיש לך הגבלה לפני כל נתינת לייק אתה חושב אם זה נצרך
                כי יגמר לך הלייקים

                עוד שאלה בנושא הלייקים
                נושא שכתבתי בו ונתנו לי ליקיים והנושא נמחק האם הלייקים נשארים או גם כן נמחקים?

                מלך הקלידניםמ Offline
                מלך הקלידניםמ Offline
                מלך הקלידנים
                wrote on last edited by
                #8747
                This post is deleted!
                1 Reply Last reply
                0
                • MMIM MMI

                  @אילן-פ
                  כי יתנו באופן מופרז עכשיו שיש לך הגבלה לפני כל נתינת לייק אתה חושב אם זה נצרך
                  כי יגמר לך הלייקים

                  עוד שאלה בנושא הלייקים
                  נושא שכתבתי בו ונתנו לי ליקיים והנושא נמחק האם הלייקים נשארים או גם כן נמחקים?

                  מלך הקלידניםמ Offline
                  מלך הקלידניםמ Offline
                  מלך הקלידנים
                  wrote on last edited by מלך הקלידנים
                  #8748
                  This post is deleted!
                  י ארי רוזנבלטא 2 Replies Last reply
                  0
                  • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                    This post is deleted!

                    י Offline
                    י Offline
                    י.ביטון
                    משתמש מומחה
                    wrote on last edited by
                    #8749

                    @מלך-הקלידנים אז איבדנו עניין בלייק

                    מלך הקלידניםמ 1 Reply Last reply
                    0
                    • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                      This post is deleted!

                      ארי רוזנבלטא Offline
                      ארי רוזנבלטא Offline
                      ארי רוזנבלט
                      wrote on last edited by
                      #8750

                      @מלך-הקלידנים
                      אם הלייקים כל כך חשובים לך, אז אתה צריך להבין שאם כל אחד יוכל להפריז זה יאבד את הקטע
                      כאילו "מה נפשך" אם זה לא חשוב לך אז מה אכפת לך שזה מוגבל, ואם זה חשוב לך אז זה כל הפאנץ'👍

                      1 Reply Last reply
                      2
                      • י י.ביטון

                        @מלך-הקלידנים אז איבדנו עניין בלייק

                        מלך הקלידניםמ Offline
                        מלך הקלידניםמ Offline
                        מלך הקלידנים
                        wrote on last edited by
                        #8751
                        This post is deleted!
                        ארי רוזנבלטא 1 Reply Last reply
                        0
                        • מלך הקלידניםמ מלך הקלידנים

                          This post is deleted!

                          ארי רוזנבלטא Offline
                          ארי רוזנבלטא Offline
                          ארי רוזנבלט
                          wrote on last edited by
                          #8752
                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply
                          0
                          • MMIM MMI

                            @אילן-פ
                            כי יתנו באופן מופרז עכשיו שיש לך הגבלה לפני כל נתינת לייק אתה חושב אם זה נצרך
                            כי יגמר לך הלייקים

                            עוד שאלה בנושא הלייקים
                            נושא שכתבתי בו ונתנו לי ליקיים והנושא נמחק האם הלייקים נשארים או גם כן נמחקים?

                            ד Offline
                            ד Offline
                            ד19
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #8753

                            @MMI כל לייק שנתנו לך, גם אם הפוסט נמחק אח"כ, נשאר. כנ"ל גם בנושא
                            (גם הפוסטים שכתבת- המספר שלהם נצבר גם אם מחקת או שמחקו לך)

                            תנסה. מקסימום תצליח..

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • טיטוט Offline
                              טיטוט Offline
                              טיטו
                              צוות פיקוח
                              wrote on last edited by
                              #8754

                              לגבי העניין של הלייקים, ההגבלות בנתינה שלהם נועדו כיוון שממספר לייקים מסויים נפתחות אופציות שונות דוגמת חתימה ועוד דברים, אם לא יוגבלו הלייקים, יווצר מצב שבו משתמש חדש יוכל עוד באותו יום לקבל מספיק לייקים כדי לפתוח את המגבלות.

                              אני לא עצמי.
                              תכף אשוב...

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • אברהם עטיהא Offline
                                אברהם עטיהא Offline
                                אברהם עטיה
                                wrote on last edited by
                                #8755

                                למה בפורום אסורים שירים טובים של זמרים דתיים \ חילונים

                                עם כל הנסיונות, והמניעות אבא אני אוהב אותך!
                                https://youtu.be/1FYMXkz50vg

                                פונץ' בננהפ 1 Reply Last reply
                                0
                                • אברהם עטיהא אברהם עטיה

                                  למה בפורום אסורים שירים טובים של זמרים דתיים \ חילונים

                                  פונץ' בננהפ Offline
                                  פונץ' בננהפ Offline
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  wrote on last edited by
                                  #8756

                                  @אברהם-עטיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                  למה בפורום אסורים שירים טובים של זמרים דתיים \ חילונים

                                  שירים טובים של זמרים דתיים מותרים בהחלט.

                                  אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                  שומע נסתרות הלב 💜

                                  הדריה 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

                                    @אברהם-עטיה אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    למה בפורום אסורים שירים טובים של זמרים דתיים \ חילונים

                                    שירים טובים של זמרים דתיים מותרים בהחלט.

                                    הדריה Offline
                                    הדריה Offline
                                    הדרי
                                    משתמש מומחה
                                    wrote on last edited by
                                    #8757

                                    @פונץ-בננה מותר שירים דתיים איכותיים וטובים כמו:ישי ריבו, עקיבא תורגמן(שירים מסוימים, לדוגמא השיר צעדים אסור וכד...), אבל זמרים ממש חילונים אסור!

                                    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                    S 1 Reply Last reply
                                    1
                                    • הדריה הדרי

                                      @פונץ-בננה מותר שירים דתיים איכותיים וטובים כמו:ישי ריבו, עקיבא תורגמן(שירים מסוימים, לדוגמא השיר צעדים אסור וכד...), אבל זמרים ממש חילונים אסור!

                                      S Offline
                                      S Offline
                                      shoval
                                      wrote on last edited by
                                      #8758

                                      @צוות-פיקוח למה הגבלתם את כתיבת השירים? זה ממש מבאס! אני לא כותבת כרונית, אבל התגעגעתי ברמות לשירים של משתמשים מסוימים. אשמח שתחשבו שוב על העניין.

                                      .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                      טיטוט 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • S shoval

                                        @צוות-פיקוח למה הגבלתם את כתיבת השירים? זה ממש מבאס! אני לא כותבת כרונית, אבל התגעגעתי ברמות לשירים של משתמשים מסוימים. אשמח שתחשבו שוב על העניין.

                                        טיטוט Offline
                                        טיטוט Offline
                                        טיטו
                                        צוות פיקוח
                                        wrote on last edited by
                                        #8759

                                        @shoval אני ו @רבקה עבדנו ממש קשה לסנן ולסדר דווקא בגלל החשיבות שיש לדעתנו לקטגוריה של ספרות וכתיבה, אומנם אני לא נוהג לנמק חוקים אבל הפעם אני אסביר.
                                        ברגע שהיה אפשר להעלות הרבה שירים זה יצר מצב שבו משתמשים מעלים כל טיוטה שיש להם בלי לחשוב על רמה מסויימת והכל, עכשיו שיש מגבלה זה גורם שמי שמעלה שיר יעלה את הטובים ביותר שלו כדי שיהנו מזה, רק ככה לפי מה שהבנו, משתמשים ישמרו על רמה והקטגוריה תעלה על הגל ותהיה עם כתיבה ממש יפה.
                                        סיבה נוספת היא, שיש משתמשים שהיו מעלים הרבה שירים ואז אם יש משתמש מסויים שאוהבים את השירים שלו, צריך לנבור בתוך מאה שירים בשבוע במקום עשרים. זה נועד אך ורק לנוחות והאיכות של השירים שלכם, וכדי שיוכלו לתת תשומת לב לכל שיר שעולה ולא להצטרך לדלג על שלושתרבעי מהם רק כי יש הרבה מידי והשירים הטובים מתפספסים...

                                        אני לא עצמי.
                                        תכף אשוב...

                                        S 1 Reply Last reply
                                        9
                                        • טיטוט טיטו

                                          @shoval אני ו @רבקה עבדנו ממש קשה לסנן ולסדר דווקא בגלל החשיבות שיש לדעתנו לקטגוריה של ספרות וכתיבה, אומנם אני לא נוהג לנמק חוקים אבל הפעם אני אסביר.
                                          ברגע שהיה אפשר להעלות הרבה שירים זה יצר מצב שבו משתמשים מעלים כל טיוטה שיש להם בלי לחשוב על רמה מסויימת והכל, עכשיו שיש מגבלה זה גורם שמי שמעלה שיר יעלה את הטובים ביותר שלו כדי שיהנו מזה, רק ככה לפי מה שהבנו, משתמשים ישמרו על רמה והקטגוריה תעלה על הגל ותהיה עם כתיבה ממש יפה.
                                          סיבה נוספת היא, שיש משתמשים שהיו מעלים הרבה שירים ואז אם יש משתמש מסויים שאוהבים את השירים שלו, צריך לנבור בתוך מאה שירים בשבוע במקום עשרים. זה נועד אך ורק לנוחות והאיכות של השירים שלכם, וכדי שיוכלו לתת תשומת לב לכל שיר שעולה ולא להצטרך לדלג על שלושתרבעי מהם רק כי יש הרבה מידי והשירים הטובים מתפספסים...

                                          S Offline
                                          S Offline
                                          shoval
                                          wrote on last edited by
                                          #8760

                                          @טיטו תודה על ההסבר. וכן על העבודה הרבה עמ"נ לתת לנו ,המשתמשים את המיטב.
                                          לא מובן מאליו בכלל!!!
                                          תרשה לי לחלוק על דעתך בעניין,
                                          אני חושבת שמי שתותח בכתיבה תמיד יעלה שירים על רמה, וכן להיפך.(כמובן שמשתפשפים, והרמה של כל משתמש עולה בהדרגה מהמקום בו התחיל)
                                          אותי אישית זה ממש מבאס כי יש כאן כמה משתמשים שהכתיבה שלהם ברמה גבוהה והם גם מעלים שירים לעיתים קרובות, והחוק החדש גורם לנו לפספס ת'שירים המיוחדים שלהם.
                                          אומנם יש פחות הצפות של משתמשים לא משופשפים, אבל עדיין הייתרון עולה על החיסרון.
                                          חוץ מזה שאין כאן תחרות כשרונות, והבמה הזו מנוצלת לטובה בסה"כ לכן חבל להגביל אותה.
                                          זאת בכל אופן דעתי בעניין.
                                          אשמח שתחשבו על אופציה ש"המומחים" שגרפו הרבה לייקים יוכלו לפרסם באופן חופשי.

                                          .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                                          הדריה טיטוט 2 Replies Last reply
                                          0

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול