Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

Scheduled Pinned Locked Moved באגים / הצעות ייעול
12.9k Posts 591 Posters 3.5m Views 94 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

    אני פתחתי עכשיו את הבמת הדיונים בקטגוריה הרשמית שלה (בד'כ אני עובר על 'הפוסטים שלא נקראו' לכן כעת נשמע שעשיתי משהו שונה), וכתוב לי דבר כזה (בצילומסך המצורף), מישהו יכול להסביר לי מה הפשט ב'הרשם כמנוי', מה זה אומר?
    202f4cb5-397b-4f1e-91f0-552a3a5b1c95-image.png

    אפוש פארא Offline
    אפוש פארא Offline
    אפוש פאר
    wrote on last edited by
    #1941

    @ענק-הענקים-בדורינו שכשיש שם הודעה או תגובה אתה מקבל תזכורת בפעמון שמסומן לך למעלה.

    להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
    לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
    איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
    אלוף.

    נ 1 Reply Last reply
    0
    • טרומבוןט Offline
      טרומבוןט Offline
      טרומבון
      wrote on last edited by
      #1942

      כבר משבוע שעבר האתר חסום בנטפרי
      האם יש משהו לעשות כדי שיפתח?

      צורצ 1 Reply Last reply
      0
      • טרומבוןט טרומבון

        כבר משבוע שעבר האתר חסום בנטפרי
        האם יש משהו לעשות כדי שיפתח?

        צורצ Offline
        צורצ Offline
        צור
        מנהלים
        wrote on last edited by צור
        #1943

        @טרומבון האתר לא חסום בנטפרי
        האתר תויג תחת קטגוריית אתרים ממכרים ניתן להסיר את החסימה אם יש לכם הרשאה להגדרת החשבון האישי שלכם
        אנו בקשר עם נטפרי להסרת התיוג

        לבקשת תכנים פתח נושא ותייג אותי

        1 Reply Last reply
        2
        • אפוש פארא אפוש פאר

          @ענק-הענקים-בדורינו שכשיש שם הודעה או תגובה אתה מקבל תזכורת בפעמון שמסומן לך למעלה.

          נ Offline
          נ Offline
          נפש האדם
          wrote on last edited by
          #1944

          @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @ענק-הענקים-בדורינו שכשיש שם הודעה או תגובה אתה מקבל תזכורת בפעמון שמסומן לך למעלה.

          זה קשור ל"עוקב"
          לא?

          ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
          0
          • נ נפש האדם

            @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @ענק-הענקים-בדורינו שכשיש שם הודעה או תגובה אתה מקבל תזכורת בפעמון שמסומן לך למעלה.

            זה קשור ל"עוקב"
            לא?

            ענק הענקים בדורינוע Offline
            ענק הענקים בדורינוע Offline
            ענק הענקים בדורינו
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #1945

            @נפש-האדם לא, הרגע פתחתי ת'מייל והופתעתי לראות כ''כ הרבה תגובות בשבילי, ואז קלטתי שזה בגלל שעשיתי עקוב....

            אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

            נ 1 Reply Last reply
            0
            • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

              @נפש-האדם לא, הרגע פתחתי ת'מייל והופתעתי לראות כ''כ הרבה תגובות בשבילי, ואז קלטתי שזה בגלל שעשיתי עקוב....

              נ Offline
              נ Offline
              נפש האדם
              wrote on last edited by נפש האדם
              #1946

              @ענק-הענקים-בדורינו לא הבנתי...
              אז אם אני עושה עקוב אני מקבל התראה וגם למייל
              נו, אז מה זה הירשם כמנוי??
              (זה שתי כפתורים נפרדים...)

              מוטי טבקמ ענק הענקים בדורינוע אינספריישןא 3 Replies Last reply
              0
              • נ נפש האדם

                @ענק-הענקים-בדורינו לא הבנתי...
                אז אם אני עושה עקוב אני מקבל התראה וגם למייל
                נו, אז מה זה הירשם כמנוי??
                (זה שתי כפתורים נפרדים...)

                מוטי טבקמ Offline
                מוטי טבקמ Offline
                מוטי טבק
                מנהלים
                wrote on last edited by
                #1947

                @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                אז מה זה הירשם כמנוי??

                איפה ראית?

                "כל מוזיקה היא מוזיקה עממית, מעולם לא שמעתי סוס שר שיר."

                לואי ארמסטרונג

                צריכים מחשב? המחשב נשבר? מחפשים ציוד הקיפי למחשב?
                צרו איתי עוד היום קשר!
                motitechpc@gmail.com | 0583293193

                אייצ'יתא נ 2 Replies Last reply
                0
                • מוטי טבקמ מוטי טבק

                  @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  אז מה זה הירשם כמנוי??

                  איפה ראית?

                  אייצ'יתא Offline
                  אייצ'יתא Offline
                  אייצ'ית
                  wrote on last edited by
                  #1948

                  @מוטי-טבק
                  https://miktzav.com/topic/639/%D7%90%D7%A0%D7%97%D7%A0%D7%95-%D7%A9%D7%95%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%A0%D7%94%D7%9C%D7%94-%D7%94%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%97-%D7%90%D7%95-%D7%94%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%91%D7%95/1940?_=1640618427416

                  "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                  אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                  1 Reply Last reply
                  0
                  • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
                  • מוטי טבקמ מוטי טבק

                    @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                    אז מה זה הירשם כמנוי??

                    איפה ראית?

                    נ Offline
                    נ Offline
                    נפש האדם
                    wrote on last edited by
                    #1949

                    @מוטי-טבק בצילום מסך ש @ענק-הענקים-בדורינו העלה

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • אפרתא Offline
                      אפרתא Offline
                      אפרת
                      wrote on last edited by
                      #1950

                      היי שאלה
                      איך אני מתייגת מישו/י שאני כותבת פוסט???

                      בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
                      אייל גלבוע

                      אייצ'יתא איזה קטעא 2 Replies Last reply
                      0
                      • אפוש פארא Offline
                        אפוש פארא Offline
                        אפוש פאר
                        wrote on last edited by
                        #1951

                        האם אפשר להעלות פוסט בעניין גיור שירים?

                        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                        אלוף.

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • אפרתא אפרת

                          היי שאלה
                          איך אני מתייגת מישו/י שאני כותבת פוסט???

                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'יתא Offline
                          אייצ'ית
                          wrote on last edited by
                          #1952

                          @אפרת אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                          היי שאלה
                          איך אני מתייגת מישו/י שאני כותבת פוסט???

                          אם את מגיבה לו אז אוטומטי זה מתייג אותו.
                          אם את רוצה תייוג חיצוני את עושה את זה עם שטרודל לפני השם שלו-
                          כלומר @ ואז נגיד אייצ'ית.

                          יש לציין שאם יש לו 2 מילים בשם משתמש אז במקום רווח לעשות מקו {-}.
                          כלומר @ ואז למשל מוטי-טבק מה שיביא לך ביחד @מוטי-טבק

                          "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                          אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                          1 Reply Last reply
                          1
                          • נ נפש האדם

                            @ענק-הענקים-בדורינו לא הבנתי...
                            אז אם אני עושה עקוב אני מקבל התראה וגם למייל
                            נו, אז מה זה הירשם כמנוי??
                            (זה שתי כפתורים נפרדים...)

                            ענק הענקים בדורינוע Offline
                            ענק הענקים בדורינוע Offline
                            ענק הענקים בדורינו
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #1953

                            @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            (זה שתי כפתורים נפרדים...)

                            כמו שאמרת זה שני כפתורים נפרדים! ואני דיברתי על הירשם כמנוי (ו'העקוב' שכתבתי זה טעות).

                            @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            אז מה זה הירשם כמנוי??

                            איפה ראית?

                            בכל קטגוריה יש אפשרות כזו למעלה.

                            אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                            נ 1 Reply Last reply
                            0
                            • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                              @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              (זה שתי כפתורים נפרדים...)

                              כמו שאמרת זה שני כפתורים נפרדים! ואני דיברתי על הירשם כמנוי (ו'העקוב' שכתבתי זה טעות).

                              @מוטי-טבק אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              אז מה זה הירשם כמנוי??

                              איפה ראית?

                              בכל קטגוריה יש אפשרות כזו למעלה.

                              נ Offline
                              נ Offline
                              נפש האדם
                              wrote on last edited by נפש האדם
                              #1954

                              @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                              כמו שאמרת זה שני כפתורים נפרדים! ואני דיברתי על הירשם כמנוי

                              אבל גם כשאתה עושה עקוב זה שולח לך למייל
                              לכן שאלתי מה ההבדל

                              ענק הענקים בדורינוע 1 Reply Last reply
                              0
                              • נ נפש האדם

                                @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                כמו שאמרת זה שני כפתורים נפרדים! ואני דיברתי על הירשם כמנוי

                                אבל גם כשאתה עושה עקוב זה שולח לך למייל
                                לכן שאלתי מה ההבדל

                                ענק הענקים בדורינוע Offline
                                ענק הענקים בדורינוע Offline
                                ענק הענקים בדורינו
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by ענק הענקים בדורינו
                                #1955

                                @נפש-האדם אם אתה אומר כך, אז השאלה שלי חוזרת : חוצמיזה, מה זה אומר?
                                השאלה מופנית לקהל הרחב, כלומר- למי שיש לו תשובה...

                                אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • שרי 0ש Offline
                                  שרי 0ש Offline
                                  שרי 0
                                  wrote on last edited by
                                  #1956

                                  אני אשמח לשמוע אם העניין של נטפרי סודר
                                  כי אני פותחת והוא כותב לי
                                  אתרים ממכרים לא בחבילה שלי בנטפרי
                                  אשמח לשמוע מה עושים??
                                  בעבר זה עבד לי מאוד יפה!!!!
                                  אנא מה עושיםםםםםם?????????

                                  מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                  אילניתא אייצ'יתא 2 Replies Last reply
                                  0
                                  • שרי 0ש שרי 0

                                    אני אשמח לשמוע אם העניין של נטפרי סודר
                                    כי אני פותחת והוא כותב לי
                                    אתרים ממכרים לא בחבילה שלי בנטפרי
                                    אשמח לשמוע מה עושים??
                                    בעבר זה עבד לי מאוד יפה!!!!
                                    אנא מה עושיםםםםםם?????????

                                    אילניתא Offline
                                    אילניתא Offline
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    wrote on last edited by
                                    #1957

                                    @שרי-0 אהמ.....
                                    זה לא קשור לחסימה ולא לאתר עצמו??

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • שרי 0ש שרי 0

                                      אני אשמח לשמוע אם העניין של נטפרי סודר
                                      כי אני פותחת והוא כותב לי
                                      אתרים ממכרים לא בחבילה שלי בנטפרי
                                      אשמח לשמוע מה עושים??
                                      בעבר זה עבד לי מאוד יפה!!!!
                                      אנא מה עושיםםםםםם?????????

                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'יתא Offline
                                      אייצ'ית
                                      wrote on last edited by
                                      #1958

                                      @שרי-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      אני אשמח לשמוע אם העניין של נטפרי סודר
                                      כי אני פותחת והוא כותב לי
                                      אתרים ממכרים לא בחבילה שלי בנטפרי
                                      אשמח לשמוע מה עושים??
                                      בעבר זה עבד לי מאוד יפה!!!!
                                      אנא מה עושיםםםםםם?????????

                                      @צור כתב למעלה מה לעשות.
                                      תעלי כמה הודעות ותראי.

                                      @ענק-הענקים-בדורינו אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @נפש-האדם אם אתה אומר כך, אז השאלה שלי חוזרת : חוצמיזה, מה זה אומר?
                                      השאלה מופנית לקהל הרחב, כלומר- למי שיש לו תשובה...

                                      @מוטי-טבק יוכל לענות על זה...גמאני לאיודעת מה זה אומר.

                                      @אפוש-פאר אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      האם אפשר להעלות פוסט בעניין גיור שירים?

                                      מה הכוונה?

                                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                      אפוש פארא 1 Reply Last reply
                                      0
                                      • נ נפש האדם

                                        @ענק-הענקים-בדורינו לא הבנתי...
                                        אז אם אני עושה עקוב אני מקבל התראה וגם למייל
                                        נו, אז מה זה הירשם כמנוי??
                                        (זה שתי כפתורים נפרדים...)

                                        אינספריישןא Offline
                                        אינספריישןא Offline
                                        אינספריישן
                                        wrote on last edited by
                                        #1959

                                        @נפש-האדם אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        לא הבנתי...
                                        אז אם אני עושה עקוב אני מקבל התראה וגם למייל
                                        נו, אז מה זה הירשם כמנוי??
                                        (זה שתי כפתורים נפרדים...)

                                        אפשר לסדר בהגדרות שבמעקב אחר קטגוריה תתקבלנה התראות ב'פעמון'. במנוי מקבלים למייל.

                                        מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • אפרתא אפרת

                                          היי שאלה
                                          איך אני מתייגת מישו/י שאני כותבת פוסט???

                                          איזה קטעא Offline
                                          איזה קטעא Offline
                                          איזה קטע
                                          wrote on last edited by
                                          #1960

                                          @אפרת את כותבת לו תגובה-זה מתייג אוטומטי

                                          יש שני סוגי מוזיקה-
                                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול